Gå til innhold

Hva er det som skjer med prisene nå om dagen

MysteryGuy

Anbefalte innlegg

15 timer siden, FittePrins skrev:

Jeg er ny her, men har erfaring fra kjøp av sex. Jeg er delvis enig i det du skriver. Om det er ett rent tøm og røm scenario -unnagjort på 5 min - er 1500 helt ok! Min opplevelse er at de gangene jeg pruter og får aksept har min forhandlings taktikk slått feil ut. Dama jeg treffer gir ikke noe ekstra, flat sex " er du ferdig snart" holdning. Ingen GFE. Jeg er enig at at simper overbetaler, men jeg kan betale 2500 ( noe jeg vanligvis gjør i disse dager ) for å få en bra opplevelse med litt GFE og mulighet for CIM/BB/creampie. 

Ingenting gjør @Tid for Nytelse mer tørr en menn som pruter! 

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
På 15.10.2025 den 10.39, AlexanderLarsen skrev:

Ref Statsbudsjett 2026: Små almisser, store regninger

På papiret får «alle» litt skattelette. I virkeligheten tas det tilbake i andre enden — i mat, transport, strøm og avgifter. Budsjettet er pakket inn som «lønnsomt for folk flest», men innretningen er regressiv og integrasjonsvennlig mot EU-regimer som svekker krone, selvstyre og energisikkerhet.

1) Skatt: Smuler til mange, gevinster til få

«Skattelettelse» på 200–800 kroner i året for lønnsmottakere er kosmetikk. Det forsvinner i én ekstra tank fylling eller et par handlekurver.

Høyere bunnfradrag i formuesskatten (1,76 → 1,90 mill.) hjelper i hovedsak de som allerede eier mye; lavinntekt får i snitt en liten skjerpelse.

Fagforeningsfradraget øker litt, men oppveies av dyrere hverdagskostnader som budsjettet selv driver frem.

«Ungdomslette» i forsøksordning er symbolpolitikk: liten effekt på bolig, studie- og etableringskostnader som virkelig betyr noe.

2) Transport og mat: Dyrere å leve og jobbe

Økte drivstoffavgifter (anslått ca. +0,80 kr/l bensin og +1,20 kr/l diesel) rammer pendling, varetransport og jordbruk. Det er direkte prisdrivende på mat og alt som fraktes på vei.

Elbil-moms for alt over 300.000 fra 2026 (og full avvikling av fritak innen 2027) treffer «vanlig bil» segmentet — ikke luksussegmentet. Når snittbilen koster ~571.000, betyr det at nesten alle straffes.

Gratis ferge skrotes: Distriktene får en direkte regning på jobbvei, skolevei og sykehusreiser. Dette er distriktsfiendtlig politikk, punktum.

3) Strøm: «Norgespris» binder deg, ikke markedet

Fastpris på 40 øre/kWh før påslag, avgifter og nettleie høres pent ut, men gir høyere regning om sommeren og låser husholdninger til en ordning som koster staten 11,5 mrd. i 2026 – uten å løse grunnproblemet: eksportregimene, krafteksponeringen mot EU og nettleie/avgiftsnivået.

Ordningen sementerer en politisk «gulvpris» og tar brodden av kravet om systemendring (ACER-logikk, flaskehalsinntekter, kabler, prissoner). Vi betaler for å holde liv i en modell som tjener andre best.

4) Familie: En hånd gir, den andre tar

Lavere makspris i barnehage er bra, særlig i minst sentrale kommuner. Samtidig kuttes foreldrefradraget. Nettovirkningen spises fort opp av dyrere mat, drivstoff og strøm.

Gratis SFO-timer videreføres, men helheten i husholdningsbudsjettet går feil vei når basisutgifter dras opp politisk.

5) Krona, EU og «snikinnføring»

Når vi importerer regler og markedslogikk uten reell motmakt (energi, finans, klima/avgifter), svekkes kronens kjøpekraft og prisnivået presses opp.

Budsjettet peker samme vei: mer tilpasning til EU-regimer, mindre politisk handlingsrom nasjonalt. Summen av små «tekniske» grep blir en politisk kurs – inn i fullt EU-medlemskap bakdøra.

6) Hvem taper? Hvem vinner?

Taper: Lav- og middelinntekt, pendlere, barnefamilier, bønder, småbedrifter, distriktene. De lever av realøkonomi og merker når transport, innsatsfaktorer og strøm stiger.

Vinner: Importerte markedsregimer, kapitaleiere nær kraft- og finansstrukturer, og den politikken som vil låse Norge inn i EUs rammeverk uten at velgerne får et reelt ja/nei.

7) Hva burde vært gjort

Kutt i drivstoffavgifter og målrettet kompensasjon i varetransport/jordbruk for å dempe matprisene.

Reell strømreform: begrense eksporteksponering, bruke flaskehalsinntekter direkte til å senke nettleie, og trappe ned avgiftsdelen på husholdningsstrøm.

Skattelette nedenfra: Hev bunnfradrag i personbeskatningen og øk minstefradrag; slutt med symbolske smuler.

Distriktsløft: Hold fergeprisene lave der alternativ ikke finnes; slutt med skattegrep som straffer avstand.

Suverenitetsvern: Stans glideflukten inn i EU-regimer uten mandat. Bygg politikk for norsk prisstabilitet og industrikraft, ikke eksportmaksimering.

Konklusjon: Budsjettet later som det «hjelper alle litt», men helheten er en dyr inflasjonsforsterker for vanlige husholdninger og bedrifter — samtidig som det binder Norge tettere til EU-regimer som gjør kronen svakere og hverdagen dyrere. Dette er ikke fordelingspolitikk. Det er kursstyring, og kursen peker bort fra folkestyre, selvforsyning og lave levekostnader.

Prisen på eskorter vil trolig bare hå opp! 

De fattige jubler 
uten å vite at de taper!

2026 vil bli ett krevende år!

IMG_1227.jpeg

6 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

IMG_1207.jpeg

Haha, altså, hadde Jonas labbet inn tror jeg faktisk jeg hadde tørket inn så til de grader at det måtte en hær til for å lokke frem saftene mine image.png.81182c365a839a4027fadbbd3d992068.png

en som pruter gjør meg tørr og uinteressert i den fyren.., men like kåt og våt til neste som melder sin interesse 🫦

for meg ligger en del av tenningen i nettopp å få betalt hva jeg ønsker for nytelsen 🔥 en slags fetisj det å.

jeg får si som de gamle horene sa i Trondheim 😏 «Æ pul ork for småpæng shø»

Siden jeg møter en per dag, to om det er mange nok timer mellom eller om det er outcall fler, vet jeg at jeg får den summen jeg skal ha uansett, så det er absolutt ikke noe tap for meg å avvise prutere 😉 Derimot ville selvtilliten fått et krakk ved å la han komme til uten riktig betaling, for jeg vet godt jeg er verdt hver krone og mere til 💋 ikke sjeldent det vanker rikelig med tips på meg å 

• Like 1
  • Thanks 5
2 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Haha, altså, hadde Jonas labbet inn tror jeg faktisk jeg hadde tørket inn så til de grader at det måtte en hær til for å lokke frem saftene mine image.png.81182c365a839a4027fadbbd3d992068.png

en som pruter gjør meg tørr og uinteressert i den fyren.., men like kåt og våt til neste som melder sin interesse 🫦

for meg ligger en del av tenningen i nettopp å få betalt hva jeg ønsker for nytelsen 🔥 en slags fetisj det å.

jeg får si som de gamle horene sa i Trondheim 😏 «Æ pul ork for småpæng shø»

Siden jeg møter en per dag, to om det er mange nok timer mellom eller om det er outcall fler, vet jeg at jeg får den summen jeg skal ha uansett, så det er absolutt ikke noe tap for meg å avvise prutere 😉 Derimot ville selvtilliten fått et krakk ved å la han komme til uten riktig betaling, for jeg vet godt jeg er verdt hver krone og mere til 💋 ikke sjeldent det vanker rikelig med tips på meg å 

Prisene dine er jo prutbare på sugardaters haha

På 15.10.2025 den 19.02, Thermos skrev:

Vel, jeg erfarer 600,- for 30 min- massasje

På 15.10.2025 den 19.29, Martell skrev:

Thai er 800/time 500 hj

Hos Mocky nylig (se referat i egen tråd) betalte jeg 700 kr for en time kvalitetsmassasje (joda, jeg vet at mange ikke kan massere, og at det ofte heller ikke er poenget, men Mocky kan virkelig massere). Tilbud om HJ var for 700 kr. Tidligere var jo 500 kr + 500 kr standard, men det var jo før. Ble jeg forsøkt lurt? Jeg spilte jo newbie.

• Like 1

Nesten alle har satt opp prisene så dette er nok normen nå. Bare så synd at adressen til Mocky er litt utsatt for min del.

Sitter med en følelse av at Thai-damene i nær fremtid blir utkonkurrert av en eller annen gruppe jenter. Den service jeg fikk av Thai-damene for mange år siden er kanskje vanskelig å oppnå.

• Like 2
14 timer siden, Krokodillen skrev:

Prisene dine er jo prutbare på sugardaters haha

Definitivt ikke 😉 sd er fullt av useriøse menn. Har tilgode å møte noen fra den siden tror jeg.

• Like 1