Gå til innhold

Ikke greit å være pengelens dame i Grenland


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

I tidligere tider var det overvekt av damer i økonomisk nød som solgte sex. Sexkjøperne var ikke så veldig begeistret for at pengene en halvtime etterpå fløyt rundt i damens blodårer men alternative damer var for dyre eller for vanskelig å finne. Da de edrue utenlandske kom så var i realiteten løpet kjørt for de norske rusavhengige. Ei jeg har fått kjennskap til, ikke sånn veldig rusavhengig men noe, hun er nå i pengeknipe. Nå har hun kontaktet meg og noen andre på et sosialt media med et umotståenig tilbud i konkurranse med de utenlandske som er her. Et tilbud som jeg nok ikke kan ta. Sist noen damer her tilbød så billig prøvepakke fikk de som prøvde eller kun var i kontakt for gratisprøven politibesøk. Så jeg lar nok klokelig denne gratis prøven glippe selv om hun bor greit til, er ca 40 og gammel nok til å vite hva hun gjør .

 Akkurat nå har hun en sjans for i går forsvant de utenlandske damene i Porsgrunn da huset de bodde i plutselig tok fyr da de satte seg inn i en Audi ( på tur til Torp og Wizzair ? )  Det er litt synd på slike norske kvinner som hun her i Grenland for hvordan skal de greie å finansiere sitt liv. De smuler de får av NAV holder ikke til brød og kaffe. Langt i fra til å røyke opp eller putte inn i blodåra. Loven har gjort dem også kriminelle da de må være med på andre uloveligheter enn å sprike med beina et par ganger om dagen. Kvinnesakskvinnene gjorde disse kvinnene ( de mest sårbare som de sier ) til de virkelige taperne i dette svarteperspillet om kjøp av sex. Lurer på om de i virkelig tenkte på disse kvinnene i sitt hat i mot menn??

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...