Gå til innhold

Kjønnssykdommer...?

karsten

Kjønnsykdommer?  

32 stemmer

1. 1. Har du hatt kjønnssykdommer?

• Nei
      19
    • Ja, 1 gang
      3
    • Ja, 2 ganger
      3
    • Ja, flere enn 2 ganger
      4
    • Vet ikke
      3
  2. 2. Har du testet deg uten symptomer?

• Ja
      17
    • Nei
      15
  3. 3. Hvordan tror du at du fikk sykdommen?

• Ved OWO av en eskorte
      2
    • Ved BareBack (BB)
      10
    • Har ikke hatt
      20

Anbefalte innlegg

Hvordan har dt gått med kjønnssykdommer, karer? Har dere fått "en sur en", eller annet som er mer alvorlig...? Jeg tenkte å ta en "generell test" bare for å være litt føre var -- er på Tinder nå for å se om det er noen kondomløse damer som er interesserte.

Endret av karsten
  • Like 1

Har utrolig nok sklidd klar av dette. 26 år med denne hobbyen og godt over hundre profesjonelle, og mange opptil flere ganger.

Mulig jeg er immun, er en Alien eller har en skytsengel som passer på meg. Men som sikkert lukker øynene hver gang jeg synder.

Har kun hatt BB de siste årene og prosenten blir lav i forhold til antallet, men alltid OWO hvis hun tilbyr dette. BJ med kondom gidder jeg ikke.

Har kun hatt BB med asiatisk damer og TS. Virker som ganske standard for disse. Kan sikkert velge å bruke gummi også, men det er så veldig lett å si kjør på. Og ofte så spør de ikke engang. 

• Like 2

Etter et kondomfritt møte med en norsk eskorte for noen år siden fikk jeg en melding av henne noen dager senere. Hun hadde testet positivt. Husker ikke hva men fikk panikk da jeg er godt gift. Fikk testet meg men var helt ren. Mulig det var ren løgn fra dama som ikke var helt god. Har ellers hatt ubeskyttet med en god del faste. De er alle rundt 50. 

• Like 3
  • Thanks 1

Fikk Chlamydia en gang fra en norsk bb (Amateur) jente - men det var bra sex, så ok. 

Asia kvinner knulle jeg uten kondom, og har aldri fikk noen. Flere creampie gangbang også...

Teste av og til, men litt skummelt å bli testet i Trondheim på St Olav. Vet noen om annen sted å bli testet, erfaring kanskje med dr dropin?

• Like 2
2 minutter siden, hedexp skrev:

Fikk Chlamydia en gang fra en norsk bb (Amateur) jente - men det var bra sex, så ok. 

Asia kvinner knulle jeg uten kondom, og har aldri fikk noen. Flere creampie gangbang også...

Teste av og til, men litt skummelt å bli testet i Trondheim på St Olav. Vet noen om annen sted å bli testet, erfaring kanskje med dr dropin?

Jeg har tatt sånn test fra Nettlegen. 
Kommer i nøytralt konvolutt. 
Sender nøytralt.

• Like 2
2 timer siden, hedexp skrev:

Du få en tekstmelding (du skal informere kontakter...) og en recept til antibiotika .

Merk: denne typen antibiotika må ta 2 timer før/etter melk eller kjøtt - noe med calcium som påvirkes

Dette gjelder melk og ost, opptaket av antibiotikaen forhindres dersom du tar den med melk eller ost