Gå til innhold

Kjønnssykdommer...?

Kjønnsykdommer? 35 stemmer

1. 1. Har du hatt kjønnssykdommer?

• Nei
      57%
      20
    • Ja, 1 gang
      14%
      5
    • Ja, 2 ganger
      8%
      3
    • Ja, flere enn 2 ganger
      11%
      4
    • Vet ikke
      8%
      3
  2. 2. Har du testet deg uten symptomer?

• Ja
      57%
      20
    • Nei
      42%
      15
  3. 3. Hvordan tror du at du fikk sykdommen?

• Ved OWO av en eskorte
      5%
      2
    • Ved BareBack (BB)
      31%
      11
    • Har ikke hatt
      62%
      22

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Hvordan har dt gått med kjønnssykdommer, karer? Har dere fått "en sur en", eller annet som er mer alvorlig...? Jeg tenkte å ta en "generell test" bare for å være litt føre var -- er på Tinder nå for å se om det er noen kondomløse damer som er interesserte.

Endret av karsten

Skrevet

I 2000-2005 fikk jeg klamydia i ett sett. Da primært av ikke kjøpe damer.

De siste 20 årene har jeg hatt klamydia 3-4 ganger fra diverse kjøpe damer. Får det faktisk sjeldent! 

Skrevet

Jeg har stort sett brukt kondom, men opplevd kondomsprekk med en tvilsom kjøpedame og vært engstelig. Jeg har også kjørt på med 2-3 thaier kondomfritt og det har gått bra, sist med Gina 79 i forrige uke.

Hadde gonore som 20 åring, fikk det av ei lokal ei, og på ferietur hos søta bror.

Skrevet

Har utrolig nok sklidd klar av dette. 26 år med denne hobbyen og godt over hundre profesjonelle, og mange opptil flere ganger.

Mulig jeg er immun, er en Alien eller har en skytsengel som passer på meg. Men som sikkert lukker øynene hver gang jeg synder.

Har kun hatt BB de siste årene og prosenten blir lav i forhold til antallet, men alltid OWO hvis hun tilbyr dette. BJ med kondom gidder jeg ikke.

Har kun hatt BB med asiatisk damer og TS. Virker som ganske standard for disse. Kan sikkert velge å bruke gummi også, men det er så veldig lett å si kjør på. Og ofte så spør de ikke engang. 

Skrevet

Etter et kondomfritt møte med en norsk eskorte for noen år siden fikk jeg en melding av henne noen dager senere. Hun hadde testet positivt. Husker ikke hva men fikk panikk da jeg er godt gift. Fikk testet meg men var helt ren. Mulig det var ren løgn fra dama som ikke var helt god. Har ellers hatt ubeskyttet med en god del faste. De er alle rundt 50. 

Skrevet

Fikk Chlamydia en gang fra en norsk bb (Amateur) jente - men det var bra sex, så ok. 

Asia kvinner knulle jeg uten kondom, og har aldri fikk noen. Flere creampie gangbang også...

Teste av og til, men litt skummelt å bli testet i Trondheim på St Olav. Vet noen om annen sted å bli testet, erfaring kanskje med dr dropin?

Skrevet
2 minutter siden, hedexp skrev:

Fikk Chlamydia en gang fra en norsk bb (Amateur) jente - men det var bra sex, så ok. 

Asia kvinner knulle jeg uten kondom, og har aldri fikk noen. Flere creampie gangbang også...

Teste av og til, men litt skummelt å bli testet i Trondheim på St Olav. Vet noen om annen sted å bli testet, erfaring kanskje med dr dropin?

Jeg har tatt sånn test fra Nettlegen. 
Kommer i nøytralt konvolutt. 
Sender nøytralt.

Skrevet
10 minutter siden, busch skrev:

Jeg har tatt sånn test fra Nettlegen. 

Hvordan fugerer det, er det en strips som skal innom urinrøret?

Skrevet

Tja, gift, so Posten fungere ikke...

På Boots apotek kan du kjøpe Chlamydia hjemme test, men det er bare til Chlamydia...

Skrevet
28 minutter siden, nelson2 skrev:

Hvordan fugerer det, er det en strips som skal innom urinrøret?

Urinprøve ! 
Jeg har kun testet negativ så jeg er ikke helt sikker på hvad som skjer hvis det er positiv.

Les på hjemmesiden:

https://www.nettlegevakt.no/klamydia

Skrevet

Du få en tekstmelding (du skal informere kontakter...) og en recept til antibiotika .

Merk: denne typen antibiotika må ta 2 timer før/etter melk eller kjøtt - noe med calcium som påvirkes

Endret av hedexp

Skrevet
  • Forfatter

Da har jeg bestilt en test .. Fått kløe gitt etter at pikken ikke greide å styre seg en kveld med en privat dame på bar (fredagskåt). Jeg er helt uskyldig.... 🫣

Endret av karsten

Skrevet
2 timer siden, hedexp skrev:

Du få en tekstmelding (du skal informere kontakter...) og en recept til antibiotika .

Merk: denne typen antibiotika må ta 2 timer før/etter melk eller kjøtt - noe med calcium som påvirkes

Dette gjelder melk og ost, opptaket av antibiotikaen forhindres dersom du tar den med melk eller ost

Skrevet
  • Moderatorer
På 2.9.2025 den 14.27, karsten skrev:

Jeg er helt uskyldig.... 🫣

Det sier de alle.