Gå til innhold

Norsk Dina/The real one

TitsMann

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Kneipp skrev:

Jeg skal bli frimur i mitt neste liv ❤️

Ingen tvil om at det drar damer

Trenger ikke vent til din neste liv.Det er open huset 2 gang i året.Men du må bli invitert og har godt referanse.

Typen var 15 graden..Og en av mine fast kunder var i andre organisasjon.

😊You can come,but you can’t come in..vis du gjør noen galt,du er helt cut fra alt.

• Like 1
38 minutter siden, TitsMann skrev:

Begge.Du kan bli revisør og bli frimur.(se ut av google translation virke ikke .Frimur = Freemason

Du vet at det heter "revisor", ikke sant? 

Håper du også vet at om du noensinne er i kontakt med en skikkelig revisor eller en nivå 10 eller høyere frimurer osv, så bare bruker de deg. Ingen av dem kommer til å ta deg inn som samboer eller gjøre noe seriøst sammen med deg. Ikke med den elendige norsken du har og din mangel på tilstrekkelig klasse/raffinement. Du er ikke i nærheten av de stratosfærene og ingenting tyder på at du noensinne vil klare å komme dit heller. 

Hva med å bruke tiden din på å forsøke å lære ordentlig norsk, først av alt? Det er et lite mareritt bare å forsøke å lese dine innlegg her - rent språklig sett. (Jeg kommenterer ikke på selve innholdet, for jeg kjenner ikke til noe av dramaet ditt og er ikke interessert i det, heller.)

• Thanks 1
10 minutter siden, Satyr skrev:

Du vet at det heter "revisor", ikke sant? 

Håper du også vet at om du noensinne er i kontakt med en skikkelig revisor eller en nivå 10 eller høyere frimurer osv, så bare bruker de deg. Ingen av dem kommer til å ta deg inn som samboer eller gjøre noe seriøst sammen med deg. Ikke med den elendige norsken du har og din mangel på tilstrekkelig klasse/raffinement. Du er ikke i nærheten av de stratosfærene og ingenting tyder på at du noensinne vil klare å komme dit heller. 

Hva med å bruke tiden din på å forsøke å lære ordentlig norsk, først av alt? Det er et lite mareritt bare å forsøke å lese dine innlegg her - rent språklig sett. (Jeg kommenterer ikke på selve innholdet, for jeg kjenner ikke til noe av dramaet ditt og er ikke interessert i det, heller.)

Let me introduce you a Frimur.(Freemason) to avoid you to be embarrassed in front of the whole noresk.

Thst is a Frimur

IMG_2914.jpeg

• Like 1
  • Haha 1
20 minutter siden, Satyr skrev:

Yes, well, I never said that I didn't know it. Read again (if you're at all able).

AaAnd you did not read the tread I corrected myself.It was a mistyped of my iphone keyboard,i have four languages on that.

And i was making joke about it all the time too.

I am in a university,my dear.I pass beyond the voksopplaring.You that are making a huge deal about it because i change the ø for o.

Tid for nytelse made some mistake

too,instead of fremidom,?the femeale condom,she wrote feminist .

What is the point to use your energy on me.That is lack of a braçal job.

Du-te, ia o sapă și plivește un câmp.

• Like 1
8 minutter siden, TitsMann skrev:

Sitter på Tak i Sommero.IMG_2921.thumb.jpeg.9efe20a7e60321ad5fb4b75fe9a17548.jpeg

Ingen spurte og ingen bryr seg om deg. Hvorfor fortsetter du og kontakte meg ? Stakkars du ser ensom ut. Du snakker med deg selv i alle tråder. Før folk aksepterte deg selv om du var gal. Fordi man syns synd på deg. tototre var første som sa det..  Nå alle tar avstand. Så jeg insisterer igjen. Slutt å kontakt meg. 

kos deg med den fake birkin vesken din alene på sommerro. 

16 minutter siden, Politimestern skrev:

Ingen spurte og ingen bryr seg om deg. Hvorfor fortsetter du og kontakte meg ? Stakkars du ser ensom ut. Du snakker med deg selv i alle tråder. Før folk aksepterte deg selv om du var gal. Fordi man syns synd på deg. tototre var første som sa det..  Nå alle tar avstand. Så jeg insisterer igjen. Slutt å kontakt meg. 

kos deg med den fake birkin vesken din alene på sommerro. 

Jeg kontakt ikke deg,men du forsette a sier mitt navn hva eneste mulighet.

Minst jeg har penger og trenger ikke andre folk.Og slutt a snakke om Tototre,din fantasie er bli som oss..Relevant.

Min fantasie verden er mye bedre en din.Og jeg er fast kunde til Hermes her i Oslo..

har en fin kveld

IMG_2924.jpeg

IMG_2925.jpeg

• Like 1
3 minutter siden, TitsMann skrev:

Jeg kontakt ikke deg,men du forsette a sier mitt navn hva eneste mulighet.

Minst jeg har penger og trenger ikke andre folk.Og slutt a snakke om Tototre,din fantasie er bli som oss..Relevant.

Min fantasie verden er mye bedre en din.Og jeg er fast kunde til Hermes her i Oslo..

har en fin kveld

IMG_2924.jpeg

IMG_2925.jpeg

Du er urelevant og innser selv at du har driti deg ut. Nei du er ikke en av kundene hermes gir Birkin til. 

Din fantasiverden er kanskje mye bedre enn min fantasiverden. Mens sannheten er folk som meg ansetter folk som deg til og suge pikk og holde kjeft i den virkelige verden. Så verdien din kan diskuteres.. 

Nå havner du tilbake i skammekroken med deg og ti still 😁 makan til uhøffelig hore skal man se lenge etter. Skulle trodd du ikke blei lært manerer hjemme. Når voksne menn snakker så burde du være stille zeze. Ihvertfall til du blir invitert i samtalen eller snakket til. 

Aport med deg. 

21 minutter siden, Politimestern skrev:

Du er urelevant og innser selv at du har driti deg ut. Nei du er ikke en av kundene hermes gir Birkin til. 

Din fantasiverden er kanskje mye bedre enn min fantasiverden. Mens sannheten er folk som meg ansetter folk som deg til og suge pikk og holde kjeft i den virkelige verden. Så verdien din kan diskuteres.. 

Nå havner du tilbake i skammekroken med deg og ti still 😁 makan til uhøffelig hore skal man se lenge etter. Skulle trodd du ikke blei lært manerer hjemme. Når voksne menn snakker så burde du være stille zeze. Ihvertfall til du blir invitert i samtalen eller snakket til. 

Aport med deg. 

Ansette folk som meg?Heheh..som du ikke merker,jeg har ikke annonsen opp.
Jeg jobber ikke for halikk.

Den Birkin bar en arv.Birkin er litt vanskelig a fa takk i butikken her,men jeg kan kommer og kjøper en Constance vis det er i butikk,uten bli på ventelist.

Du trenger ikke stress om meg,’mandag mine undervising starte,Vi er på Faderuka nå.Den bulde skulle bli til @Satyr.Det var deg som har bli involvert uten bli invitert

Tototrw hr ingen peiling hvem du er.So am i.

• Like 1
30 minutter siden, TitsMann skrev:

Den Birkin bar en arv.Birkin er litt vanskelig a fa takk i butikken her,men jeg kan kommer og kjøper en Constance vis det er i butikk,uten bli på ventelist.

Du trenger ikke stress om meg,’mandag mine undervising starte,Vi er på Faderuka nå.Den bulde skulle bli til @Satyr.Det var deg som har bli involvert uten bli invitert

Din Birkin er falsk. Du burde være flau. 

Du er ensom. Du gikk alene på sommerro. Fadder uke er for ungdommer. Nevøen min har også fadderuke. 

takk gud du ikke har annonse. Du sparer oss hore kunder for en stor blemme. 

Kos deg tilbake på blokke listen 🫶🏿🫶🏿

1 time siden, TitsMann skrev:

Kjerringa hadde ikke råd til leie og betale regninger par måneder tilbake som du selv skrev på forumet. Også påstår du at du er fast kunde på birkin og kan kjøpe hva du vil uten venteliste? HAHAHAHAHAHAH. Hva er neste? Du kan kjøpe stålmodeller fra rolex hos Bjerke også? Mulig du skaffer meg en daytona?