Gå til innhold

Kjøpe informasjon om Norske Dina

Easy Rider

Anbefalte innlegg

Jeg nå jeg er her,kun bli litt sprø av og til.

Men utenfør,jeg er helt andre mennesker.Nå du kommer til en avhør,snakke med politiet,du må altid hold kontrol,gjør øyekontakt bli vekledd og snakke rolig.

Samme nå du snakke med advokat.Hvordan di presentere seg som teller.

Kroppsprakt også.
Dina hr bladet personer Zezee som hun tror jeg er pga av mine forum presense,hvem som Fabiana er.

Hun har ikke angripe Zezee,Hun har angip Fabiana som er IKKE eskorte lenger.Pg det er ikke ulovlig har annonsen av og til.Jeg er ikke flau av min tid som eskorte.Bare vokse opp fra det.

Vis hun kan bevist jeg har noen psykiske lidelse med bekreft fra psykiatrien og hun kan bekreft jeg er i rusmiljøet,som hun og andre har vart sikker.Fantastisk.

Men jeg kan bekreft jeg har alt jeg sier jeg har.Og har alt dokumentert.Fra skolen papir ,til legevis jeg har ingen schizofreni eller ligne,jeg gå ikke på fast medisin,er ikke i utredning av ingen mental institusjon..

Hvem som forsetter a skrive det,må kommer med KONKRET bevis.Ikke screenshot fra facebook eller sosial media.

Jeg har allerede presentert alle bevis.Også jeg har presentert alle bevis av det er en mistanke om saken er under utredning og reabiliterning av husmisbrukt
Jeg kan levere alle mine mobil før undersøkelse.Og kan bevis jeg hadde ingen annonsen i RE siden februar i fjørJeg har absolutt ingenting a skjuld.Jeg har sett annonsupga jeg vår pa ferie.Mine undervising begynner neste mandag.Jeg ikke har bløff.Jeg har handlere dene konflikten med kalt blød.Jeg har doxxe henne fordi hun har miste virkelighetskontroll og forsto ikke at jeg mente dette ekstremt alvorlig. Og dere fortsatte å gi henne næring til illusjonene sine. Med slike venner, hvem trenger vel fiender? Jeg synes synd på henne, men nå må hun ta konsekvensene av handlingene sine. Jeg er med ren samvittighet, ikke engang sint.

Lenke til kommentar