Gå til innhold

Swinger klubb


amazon76

Anbefalte innlegg

Ja, hva skjedde der, egentlig? "Uforutsette hendelser", leste man...

Ellers er nok svaret på spørsmålet ditt nei. I hvert fall når det gjelder private klubber som ikke er altfor private, om du skjønner.

Lenke til kommentar

Cat er en Club som swinger, men det er ingen swingersclub selv om det er mange swingers der og det tidvis swinges ganske fritt, spesielt om man ved stengetid blir invitert av Stein&Vibekke til å bli igjen på nachspiel.

Dog, de har både 20-årsjubileum og er snart på overtid etter at leiekontrakten deres utløper i år.

Lenke til kommentar

Lol :D Går og legger meg med et smil om munnen i kveld...

Finnes det noen swinger klubb i Oslo nå. Ser att viproom fortsatt er stengt.

Hvor har du det fra ???

Den info jeg sitter med så er det åpent

Ifølge dem selv så er de stengt.

Men du kan kanskje opplyse dem om de egentlig er åpen!

http://viproom.no

Lenke til kommentar

Ingen swingersclub? Mulig jeg ikke har forstått betydningen av begrepet ordentlig, men det er mulig å bytte parnere eller bli invitert til sex som singel, av par, single eller grupper? Eller foregår all seksuell actionpå nachspiel etter invitasjon?

Setter pris på svar, her eller på pm, da jeg har blitt invitert dit flere ganger(på Cats, ikke nachspielet ;) ), i perioder det ikke har passet for meg..

Cat er en Club som swinger, men det er ingen swingersclub selv om det er mange swingers der og det tidvis swinges ganske fritt, spesielt om man ved stengetid blir invitert av Stein&Vibekke til å bli igjen på nachspiel.

Dog, de har både 20-årsjubileum og er snart på overtid etter at leiekontrakten deres utløper i år.

Lenke til kommentar
Finnes det noen swinger klubb i Oslo nå. Ser att viproom fortsatt er stengt.

Hvor har du det fra ???

Den info jeg sitter med så er det åpent

Ifølge dem selv så er de stengt.

Men du kan kanskje opplyse dem om de egentlig er åpen!

http://viproom.no

Ok, sjekker ikke der, sjekket et annet sted. Men ser det står der ja, tenker det er oppe fort igjen.

Lenge siden jeg var innom, men ønsker ikke å delta mye diskusjon om VIP i og med at Celin har aldri vært der, kun privat.

Lenke til kommentar

Cat er rett og slett ikke en swingersclub, men en frisinnet partyclub med strikt dresscode for ekshibisjonister og fetisjister av ymse legninger. Offisielt er det ikke en sexklubb hvor det knulles høyt og lavt, men man er selvsagt frisinnede, pragmatiske og tolerante. De har mange gjester som tar inn på hotellet i rett rundt hjørnet så det er klart at nachspielene er ganske begivenhetsrike.

Ingen swingersclub? Mulig jeg ikke har forstått betydningen av begrepet ordentlig, men det er mulig å bytte parnere eller bli invitert til sex som singel, av par, single eller grupper? Eller foregår all seksuell actionpå nachspiel etter invitasjon?

Setter pris på svar, her eller på pm, da jeg har blitt invitert dit flere ganger(på Cats, ikke nachspielet ;) ), i perioder det ikke har passet for meg..

Cat er en Club som swinger, men det er ingen swingersclub selv om det er mange swingers der og det tidvis swinges ganske fritt, spesielt om man ved stengetid blir invitert av Stein&Vibekke til å bli igjen på nachspiel.

Dog, de har både 20-årsjubileum og er snart på overtid etter at leiekontrakten deres utløper i år.

Lenke til kommentar

Har vært et par ganger på VIPROOM pga nysgjerrigheten som enslig mann. Var litt spesielt å sitte ved siden av et par og få beskjed av mannen i parret om at jeg måtte være litt mer direkte med dama hans om jeg vile pule. Ta og klå på henne. Hun er truseløs under kjolen sa han og vil ha pikk så ikke bare sitt og prat.

Var tennende nok det, men sleit da jeg kom opp i hovedrommet og 5-6 karer lå i den gigantiske senga og nappa i løken mens vi skulle ha oss. Jeg mista rett og slett ereksjonen av hele settinga. Trodde jeg tente på Gangbang og masse vill sex, men dette ble spesielt.

En annen gang var jeg i boblebadet der. Merkelig å sitte å prate med folk som om man var på spa, mens alle er der for å knulle. På to mannshånd med en enslig kvinne på "introkvelden" gikk det bra, men ute i felles areal med masse folk til stedet mister jeg rett og slett gnisten. Har aldri problemer med ereksjonen ellers men det blir litt lite "passion" og følelser når folk glor på deg og napper i løken. Det funker ihvertfall ikke for meg. Var det vel sist i mai måned i år.

Utrolig interessant og artig å ha opplevd det og vært der, da jeg alltid har drømt om sånt, men seksuelt hadde jeg ikke veldig stort utbytte av det og vil nok ikke dra dit igjen.

Lenke til kommentar

Interessant :) Hvordan var standarden på damene der? Hvor mange aktive damer var det der, som var interessert i å ha seg med single menn?

Har vært et par ganger på VIPROOM pga nysgjerrigheten som enslig mann. Var litt spesielt å sitte ved siden av et par og få beskjed av mannen i parret om at jeg måtte være litt mer direkte med dama hans om jeg vile pule. Ta og klå på henne. Hun er truseløs under kjolen sa han og vil ha pikk så ikke bare sitt og prat.

Var tennende nok det, men sleit da jeg kom opp i hovedrommet og 5-6 karer lå i den gigantiske senga og nappa i løken mens vi skulle ha oss. Jeg mista rett og slett ereksjonen av hele settinga. Trodde jeg tente på Gangbang og masse vill sex, men dette ble spesielt.

En annen gang var jeg i boblebadet der. Merkelig å sitte å prate med folk som om man var på spa, mens alle er der for å knulle. På to mannshånd med en enslig kvinne på "introkvelden" gikk det bra, men ute i felles areal med masse folk til stedet mister jeg rett og slett gnisten. Har aldri problemer med ereksjonen ellers men det blir litt lite "passion" og følelser når folk glor på deg og napper i løken. Det funker ihvertfall ikke for meg. Var det vel sist i mai måned i år.

Utrolig interessant og artig å ha opplevd det og vært der, da jeg alltid har drømt om sånt, men seksuelt hadde jeg ikke veldig stort utbytte av det og vil nok ikke dra dit igjen.

Lenke til kommentar

VIP skal nå være åpent igjen.

Ang. Forrige innlegg så er det veldig varierende hvordan opplevelsen kan være. Noen ganger er det altfor stor overvekt av single menn, da er det gjerne en kø etter enhver dame som beveger seg rundt i lokalet, og det er ikke noe særlig. Men jeg har også opplevd det stikk motsatte. For FÅ menn til å "betjene" jentene. Har sittet alene i boblebadet og fått jenter rett i fanget. Blitt nærmest sjanghaiet fra gangen oppe av menn som trenger pikk til kona. Har også opplevd opp til sikkert 15-20 stk på en gang i den svære senga. Riktignok begge kjønn, og noen er mer opptatt med hverandre enn andre, men du verden for en opplevelse. Paradis for en ekshibisjonist som meg, hvertfall? vet ikke helt hva man går til før kvelden er over, men det er jo litt spennende det og ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
.....................og vil nok ikke dra dit igjen.

Da jeg var der var det ei fin dame som alle fikk slikke, men kun det. Typen hennes var med. Så var det ei SVÆR ei som sugde alle, det fristet veldig lite. Det var så lite interessant der at det ble med den ene turen.

Lenke til kommentar

Har vært på Vip Room fem ganger. Opplever at swingersmiljøet er nokså internt. Par som kjenner hverandre godt og som i liten grad beveger seg utenfor omgangskretsen. I tillegg dukker det opp par som ikke innlater seg med andre og som har nok med å se og bli sett. Enkelte single kvinner dukker opp, men omfanget av single menn er stort. På feil kveld kan man fort bli én av for mange menn, som bare blir gående og føle seg utenfor. I swingersmiljlet er single menn nederst på rangstigen, rett og slett fordi det er ubegrenset tilgang på dem.

Lenke til kommentar

Hvis man vil oppleve et dynamisk swingersmiljø med litt utvalg i antall steder å oppsøke så synes København å være et greit sted å begynne? Det er vissnok flere swingersklubber i nærheten av Kastrup flyplass, hvor det visstnok skal være et rimelig godt utvalg av single, yngre damer, ofte hjemmeværende, som søker seg litt spenning i en ellers kjedelig hverdag med barnepass og matlaging?

Sjekk også følgende link til artikkel på VG-nett+ i forrige uke - hvis man vil ut å "swinge" seg kan man jo gå på kurs å lære litt? http://pluss.vg.no/2016/11/11/2601/2601_23843218 Lurer på om kurset også inkluderer praktiske øvelser, og om man får diplom/kursbevis etter å ha fullført/bestått? :lol:

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...