Gå til innhold

Holde seg unna

Politimestern

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

For et forum.
Politimannen vs Lensmannen.
Jeg tror jeg tar en pause fra denne barnehagen.

Du blir ikke savnet

• Haha 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg tror jeg tar en pause fra denne barnehagen.

Det er vel bare å sette dem på en eksklusiv ignore-liste.

Nett-troll går lei når de ikke får oppmerksomhet.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Det er vel bare å sette dem på en eksklusiv ignore-liste.

Nett-troll går lei når de ikke får oppmerksomhet.

Bare og ignorere. At du simper for zeze og er enig i huns oppførsel viser mer om deg :)

nett troll er du selv 

Lenke til kommentar
3 timer siden, Politimestern skrev:

Du som troller meg ? Det er du som rager her 😂 

Sikkeert fake det bildet fra microsoft også. Og seriøst du er hore bor på barcode og er the next big thing innen for AI  og du har så skittne negler? Helt ustelt ?  Du vet dem sier di psykisk syke ofte starter med og ikke ta vare på seg selv

Rolig! Hun gjorde en god jobb som luksus eskorte! Bra service og tilbud. Jeg gir henne 10/10! Hun tilbyr forlenget musesprut ie at spermen forblir inni henne vaginalt mens kunden fortsetter å kline med henne etter ejakulering. Hun tilbydde også multi sperm. Flere enn en kunde kan få CP henne på samme dag. Utrolig sexy -og litt dirty. Hun tilbydde også munnsprut, men jeg har ikke prøvd dette. Blir hun aktiv igjen skal jeg prøve å få en time med henne. Hadde vært en deilig opplevelse å komme i munnen hennes. Fingrene er krysset! 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, AlexanderLarsen skrev:

Rolig! Hun gjorde en god jobb som luksus eskorte! Bra service og tilbud. Jeg gir henne 10/10! Hun tilbyr forlenget musesprut ie at spermen forblir inni henne vaginalt mens kunden fortsetter å kline med henne etter ejakulering. Hun tilbydde også multi sperm. Flere enn en kunde kan få CP henne på samme dag. Utrolig sexy -og litt dirty. Hun tilbydde også munnsprut, men jeg har ikke prøvd dette. Blir hun aktiv igjen skal jeg prøve å få en time med henne. Hadde vært en deilig opplevelse å komme i munnen hennes. Fingrene er krysset! 

Har aldri sagt noe på servicen til zeze. Har bare sagt hun catfisher med bildene !!!! 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Politimestern skrev:

Har aldri sagt noe på servicen til zeze. Har bare sagt hun catfisher med bildene !!!! 

Dessverre gjør alt for mange det! Men det er bedre med catfish bilder vs en helt ukjent kvinne i døra!!

Lenke til kommentar
5 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Dessverre gjør alt for mange det! Men det er bedre med catfish bilder vs en helt ukjent kvinne i døra!!

Vell for meg så er det like ille. Zeze hadde noen bilder av en AI dame som absolutt ikke representerer hun. 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Politimestern skrev:

Vell for meg så er det like ille. Zeze hadde noen bilder av en AI dame som absolutt ikke representerer hun. 

Ja det er juks -og det samme! Enig. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar