Gå til innhold

Mulig salg av noresk.com - 2


Danskeren

Anbefalte innlegg

Jeg er litt slap I topplokket her....

Blir det da slik at vårt dagens forum etterhver skal bli en mer leler mindre utgave av https://annoncelight.dk/ ???

I Danmark virker det som om forumet der, er en del av en webside som selger sex - kan det stemme, eller er jeg på jorde???

Nej, NorEsk.com vil ikke blive en mindre udgave af Annoncelight. NorEsk.com vil fortsætte som et forum ligesom det indtil nu har været. En norsk udgave af Annoncelight, vil blive en selvstædig side.

Vi har for omkring en måned side, også lavet en annonce sektion på Eroguide. Det er på nuværende tidspunkt, ikke en del af vores plan at dette også skal ske på NorEsk.com, hvis vi ender med at overtage siden. Vores plan med en overtagelse af NorEsk.com er at vi vil fortsætte med at drive det som et forum som hidtil.

Lenke til kommentar
Jeg er litt slap I topplokket her....

Blir det da slik at vårt dagens forum etterhver skal bli en mer leler mindre utgave av https://annoncelight.dk/ ???

I Danmark virker det som om forumet der, er en del av en webside som selger sex - kan det stemme, eller er jeg på jorde???

Nej, NorEsk.com vil ikke blive en mindre udgave af Annoncelight. NorEsk.com vil fortsætte som et forum ligesom det indtil nu har været. En norsk udgave af Annoncelight, vil blive en selvstædig side.

Vi har for omkring en måned side, også lavet en annonce sektion på Eroguide. Det er på nuværende tidspunkt, ikke en del af vores plan at dette også skal ske på NorEsk.com, hvis vi ender med at overtage siden. Vores plan med en overtagelse af NorEsk.com er at vi vil fortsætte med at drive det som et forum som hidtil.

Hei, mange takk for fint svar, det var bra å få sorter ut :)

Lenke til kommentar

Ved et eventuelt salg av noresk til Danskeren forstår jeg det slik at de ønsker å bruke samme plattform som eroguide bruker i dag.

Mitt spørsmål vil da være om det er tenkt at noresk fortsatt vil være et "lukket" forum (må være registrert bruker for å lese), eller et åpent forum slik eroguide i danmark er?

Jeg tror jeg vil ha betenkelighet med å skrive relativt åpent i et forum som er helt åpent for lesing av innholdet.

Er klar over at det sikkert er brukere på noresk i dag som vi egentlig ikke ønsker her inne, men da har admin en viss kontroll.

Vi har tross alt en helt annen lovgivning angående sex kjøp i Norge vs Danmark.

Lenke til kommentar
Ved et eventuelt salg av noresk til Danskeren forstår jeg det slik at de ønsker å bruke samme plattform som eroguide bruker i dag.

Mitt spørsmål vil da være om det er tenkt at noresk fortsatt vil være et "lukket" forum (må være registrert bruker for å lese), eller et åpent forum slik eroguide i danmark er?

Jeg tror jeg vil ha betenkelighet med å skrive relativt åpent i et forum som er helt åpent for lesing av innholdet.

Er klar over at det sikkert er brukere på noresk i dag som vi egentlig ikke ønsker her inne, men da har admin en viss kontroll.

Vi har tross alt en helt annen lovgivning angående sex kjøp i Norge vs Danmark.

Tror mange vil begrense seg med skriving. Vi får egentlig bare takke for den tiden som har vært og se om det dukker opp noe annet som ligger gått under "radaren". Det tror jeg ikke dansken har med det han tenker å gjøre med Noresk. Under "radaren" altså.

Lenke til kommentar
Tror mange vil begrense seg med skriving. Vi får egentlig bare takke for den tiden som har vært og se om det dukker opp noe annet som ligger gått under "radaren". Det tror jeg ikke dansken har med det han tenker å gjøre med Noresk. Under "radaren" altså.

Det er neppe noe problem. Danmark har iallfall ikke foreløpig noen idiotisk sexkjøpslov.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tall på hvor mange forum jeg har vært medlem i siden NG, i alle fall tilbake til 1999.

Nye forum har kommet, og forsvunnet igjen.

Jeg kan ikke vite at jeg har mottatt spam i ettertid fra noen av disse, og spesielt forsiktig med e-mailadresser osv har jeg ikke vært.

De som er aktive på Facebook og Hotmail løper nok en større risiko for uønskede registreringer rundt omkring enn om dette forumet skulle bli solgt til "Danskeren".

Så må jeg si at jeg synes Admin her har klart å holde et ryddig og straight forum på mange måter.

Litt etter at dette forumet var startet var Gjest (med samme nick) på et annet forum og uttrykte frustrasjon over hvordan Admin drev dette forumet. Gjest følte seg motsagt og forfulgt på alle måter, og ønsket det nystartede forumet velkommen.

Med dette i minne skjønner jeg ikke hannes paranoia her.

Lenke til kommentar
Tror mange vil begrense seg med skriving. Vi får egentlig bare takke for den tiden som har vært og se om det dukker opp noe annet som ligger gått under "radaren". Det tror jeg ikke dansken har med det han tenker å gjøre med Noresk. Under "radaren" altså.

Det er neppe noe problem. Danmark har iallfall ikke foreløpig noen idiotisk sexkjøpslov.

At Danmark ikke har den håpløse sexkjøpsloven vet vi.

Det er norge vi snakker om, og der er radaren viktig.

Lenke til kommentar
Tror mange vil begrense seg med skriving. Vi får egentlig bare takke for den tiden som har vært og se om det dukker opp noe annet som ligger gått under "radaren". Det tror jeg ikke dansken har med det han tenker å gjøre med Noresk. Under "radaren" altså.

Det er neppe noe problem. Danmark har iallfall ikke foreløpig noen idiotisk sexkjøpslov.

At Danmark ikke har den håpløse sexkjøpsloven vet vi.

Det er norge vi snakker om, og der er radaren viktig.

Det er svært vanskelig å bruke forumets tilgjengelige data til å identifisere medlemmene. Det finnes kanskje unntak, som f.eks. de som bruker sitt eget navn som en del av email-adressen de bruker. Telefonnummer og andre personlige data blir ikke lagret. Det skal mye til for at noen myndigheter skal bruke store ressurser på å spore opp enkeltpersoner ut fra hva de har skrevet i forumet. Dette regner jeg allerede som temmelig trygt, og med server i utlandet og et dansk selskap bak tror jeg at det bare kan bli tryggere. De vil dessuten kunne tilby flere og bedre tjenester til brukerne. Jeg tror at dette vil kunne bli en bedre løsning både for meg som også har annet å gjøre, og brukerne våre.

Den eneste "bekymringen" her er kanskje at språket vil bli mer preget av danske - vi har allerede fått inn noen danske brukere - men nordmenn flest kan vel lese dansk, og de satser på å få norske moderatorer. Er det noen som melder seg? Dessverre må vi drive kjønnskvotering her: Kun menn er aktuelle for å moderere i forumet. I Jenteparadiset har vi en kvinnelig moderator (AmandaP).

Lenke til kommentar

Tror både Admin og jeg vet veldig godt hva som skjedde i forrige forum. Tror ikke det er noen grunn til å "gulpe opp" dette. Vil bare skape enda mer dritt. For den som lurer så har jeg faktisk mitt eget forum og da med endel som ikke er med i dette forummet. Vi har det kjempefint uten noen form for provokasjon.

Lenke til kommentar

Den eneste "bekymringen" her er kanskje at språket vil bli mer preget av danske - vi har allerede fått inn noen danske brukere - men nordmenn flest kan vel lese dansk, og de satser på å få norske moderatorer. Er det noen som melder seg? Dessverre må vi drive kjønnskvotering her: Kun menn er aktuelle for å moderere i forumet. I Jenteparadiset har vi en kvinnelig moderator (AmandaP).

Sproget på NorEsk.com skal fortsat være norsk. Derfor ønsker vi også norske moderatorer, ligesom vi i vores virksomhed, vil forsøge at få ansat en norsk talende person.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
Tror både Admin og jeg vet veldig godt hva som skjedde i forrige forum. Tror ikke det er noen grunn til å "gulpe opp" dette. Vil bare skape enda mer dritt. For den som lurer så har jeg faktisk mitt eget forum og da med endel som ikke er med i dette forummet. Vi har det kjempefint uten noen form for provokasjon.

Ikke så underlig kanskje når de som skriver noe admin ikke liker, blir ekskludert. Hvor mange medlemmer har forumet nå? Fire, og minst to er samme person? :)

Eg må ta Admin i forsvar her.

Det er ikke slik at Admin kaster ut medlemmer han ikke liker. Admin har dog ganske klare kjøreregler på en del områder, som jo alltid er lurt å ha i slike fora som dette.

Noen ganger har diskusjoner utartet seg og vi har fått beskjed om å dempe oss noen hakk, noe de fleste av oss har rettet oss etter.

Jeg har ikke noen erfaring fra andre fora, men har vel erfart at tempen kan bli høy her inne også. Direkte drittslenging er ingen tjent med, det er jo ikke derfor dette eksisterer.

Lenke til kommentar
Tror både Admin og jeg vet veldig godt hva som skjedde i forrige forum. Tror ikke det er noen grunn til å "gulpe opp" dette. Vil bare skape enda mer dritt. For den som lurer så har jeg faktisk mitt eget forum og da med endel som ikke er med i dette forummet. Vi har det kjempefint uten noen form for provokasjon.

Ikke så underlig kanskje når de som skriver noe admin ikke liker, blir ekskludert. Hvor mange medlemmer har forumet nå? Fire, og minst to er samme person? :)

Eg må ta Admin i forsvar her.

Det er ikke slik at Admin kaster ut medlemmer han ikke liker. Admin har dog ganske klare kjøreregler på en del områder, som jo alltid er lurt å ha i slike fora som dette.

....

Jeg tror det er snakk om to forskjellige (nåværende) forumer her, og følgelig to forskjellige admins.

Har ellers ingen synspunkter til denne diskusjonen overhodet :(

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...