Donald Trump Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 På 10.5.2025 den 17.28, Chen skrev: @Donald Trump, husk å avlegge rapport når du vært og besøkt Vanessa Skulle gjerne gjort det, men siden det ikke foreligger noen annonse eller andre indikasjoner på at hun driver som eskorte, så tenker jeg at jeg lar være å sende melding typ ‘gfe owo, full pakke?’ Da dette faktisk kan regnes som et lovbrudd.. 🤣 altså telefonterror 2 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 Nå utviser du like liten evne til å tenke sjæl som din navnebror. Du må være mer subtil i tilnærmingen i tilfeller som dette Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 30 minutter siden, Donald Trump skrev: Skulle gjerne gjort det, men siden det ikke foreligger noen annonse eller andre indikasjoner på at hun driver som eskorte, så tenker jeg at jeg lar være å sende melding typ ‘gfe owo, full pakke?’ Da dette faktisk kan regnes som et lovbrudd.. 🤣 altså telefonterror Det var det jeg også tenkte. Han sa hun drev med OF så jeg ville bare se kontoen hennes, men han ga meg heller mobilnummer, adresse og email, så fyren vil sikkert at dama skal bli nedringt av kåte idioter fra dette forumet. "Hey sexy du er så sykt deilig! Hva er OFen din?" 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 Dere er litt trege ... og det er åpenbart at det er et forsøk på å demoralisere en persons rykte. Doxing,heter det. @Administrator,du sagt du var ikke død,hvor er du nå? 1 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 22 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Dere er litt trege ... og det er åpenbart at det er et forsøk på å demoralisere en persons rykte. Doxing,heter det. @Administrator,du sagt du var ikke død,hvor er du nå? Er dette en spøk? Personen som slenger ut identiteter når det passer seg kommer innom for å klage på doxxing? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 24 minutter siden, HerrSerr skrev: Er dette en spøk? Personen som slenger ut identiteter når det passer seg kommer innom for å klage på doxxing? Det er ikke ulovelig a klage,men det er ulovelig a gi navn,adressen eller andre personlig opplysing. Vis hu hadde annonsen eller onlyfans,det er ok,men se ut hun har ikke det. Tenke litt,big dick 😂 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 10 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Det er ikke ulovelig a klage,men det er ulovelig a gi navn,adressen eller andre personlig opplysing. Vis hu hadde annonsen eller onlyfans,det er ok,men se ut hun har ikke det. Tenke litt,big dick 😂 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 Det vedkommende kan gå til sak på er om hun mener at hun ikke har gjort det denne mannen anklager henne for å ha gjort. Men det har seg kanskje slik at mannen faktisk er blitt svindlet og at det er derfor han legger ut dette på nett. Chatboten din har forresten rett i at det i utgangspunktet ikke er noe i veien for å legge ut offentlig informasjon. Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 16 Forfatter Share Skrevet Mai 16 Dette er en "fillesak" , kontra HORE OMTALER HER OG DER MED FULLT NAVN... MEN, alt som er skrevet er 100% korrekt informasjon og JA dette kan dokumenteres fra A til Å.... FOLKENS; GET A LIFE... GOD 17 MAI ! Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 24 minutter siden, Andreas Møller skrev: Dette er en "fillesak" , kontra HORE OMTALER HER OG DER MED FULLT NAVN... MEN, alt som er skrevet er 100% korrekt informasjon og JA dette kan dokumenteres fra A til Å.... FOLKENS; GET A LIFE... GOD 17 MAI ! Hvordan er det relevant for dette forumet din idiot? Svindler hun horekunder? Liksom hvem er hun? Hvorfor kommer du med påstander uten bevis? Virker som om du legger ut infoen hennes for at Vedkommede skal få masse telefoner eller meldinger fra griser. Skjerpings 4 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 16 Forfatter Share Skrevet Mai 16 Ro deg ned jævla TOPP TULLING... Jeg vet ikke om horekunder som feks deg selv har blitt svindlet el. GET A LIFE ! Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 47 minutter siden, HerrSerr skrev: Det vedkommende kan gå til sak på er om hun mener at hun ikke har gjort det denne mannen anklager henne for å ha gjort. Men det har seg kanskje slik at mannen faktisk er blitt svindlet og at det er derfor han legger ut dette på nett. Chatboten din har forresten rett i at det i utgangspunktet ikke er noe i veien for å legge ut offentlig informasjon. Det var google.2 min. Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 7 timer siden, Donald Trump skrev: Skulle gjerne gjort det, men siden det ikke foreligger noen annonse eller andre indikasjoner på at hun driver som eskorte, så tenker jeg at jeg lar være å sende melding typ ‘gfe owo, full pakke?’ Da dette faktisk kan regnes som et lovbrudd.. 🤣 altså telefonterror Altså, dette er bevis på at du IKKE er den ekte Donald Trump. Den ekte DT ville da bare grafset til seg skrittet hennes 🤣 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 (endret) 2 timer siden, Andreas Møller skrev: Ro deg ned jævla TOPP TULLING... Jeg vet ikke om horekunder som feks deg selv har blitt svindlet el. GET A LIFE ! Den eneste som roper her er du. Vi andre her har det helt fint uten den infoen du kommer med. Det er du som oppretter en bruker her på et eskorteforum og kommer med påstander, som vi kan ikke verifisere om er sant. Om denne bedriften svindler med kreditt eller ei, spiller ingen trille for oss. Virker ikke som hun du nevner er eskorte av noe slag heller. Eneste du kommer med er Trust me bro! 😂 Men for all del, det er vi som skal Get a life! 😁 Endret Mai 16 av Chen 4 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 29 minutter siden, Chen skrev: Den eneste som roper her du. Vi andre her har det helt fint uten den infoen du kommer med. Det er du som oppretter en bruker her på et eskorteforum og kommer med påstander, som vi kan ikke verifisere om er sant. Om denne bedriften svindler med kreditt eller ei, spiller ingen trille for oss. Virker ikke som hun du nevner er eskorte av noe slag heller. Eneste du kommer med er Trust me bro! 😂 Men for all del, det er vi som skal Get a life! 😁 @Chen Han se ut som har bli svindler av en dama som er ikke eskort.Først,iransk eskort er ekstrem vanskelig a finne fordi de bruker helt andre systemer,ikke annonsere som vanlig eskort.Mest er musilim og det er Haram selg selv seg.De “gift seg og har en avtale for ett period.-1,3 eller mer mnd).Jeg har en nær venn som er fra Iran og har tjene masse penger på den møte,men må leve i skjuld,uten sosial media. Eller OP er en veldig sint eks dama fra typen som har valg den nidelig dama fra bilde. Den Op vet vis han gå til politiet og anmelde,vil bli ikke tatt seriøs.Og hva er neste steg?Spre dårlig ryke i en eskorte siden.La hennes adressen,full navn for andre “ikke bli lurt”.Det er hevn møt henne. Men som alltid tenker du her med penis og mister din analytiske evne når du står overfor en slik situasjon. Jeg vet godt at her har vi en veldig særegen humor og liker å erte hverandre, men slik er det ikke. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 5 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: @Chen Han se ut som har bli svindler av en dama som er ikke eskort.Først,iransk eskort er ekstrem vanskelig a finne fordi de bruker helt andre systemer,ikke annonsere som vanlig eskort.Mest er musilim og det er Haram selg selv seg.De “gift seg og har en avtale for ett period.-1,3 eller mer mnd).Jeg har en nær venn som er fra Iran og har tjene masse penger på den møte,men må leve i skjuld,uten sosial media. Eller OP er en veldig sint eks dama fra typen som har valg den nidelig dama fra bilde. Den Op vet vis han gå til politiet og anmelde,vil bli ikke tatt seriøs.Og hva er neste steg?Spre dårlig ryke i en eskorte siden.La hennes adressen,full navn for andre “ikke bli lurt”.Det er hevn møt henne. Men som alltid tenker du her med penis og mister din analytiske evne når du står overfor en slik situasjon. Jeg vet godt at her har vi en veldig særegen humor og liker å erte hverandre, men slik er det ikke. Ja, han har nok blitt lurt eller fått hjertet knust. Kanskje hun stakk av med eieren av firmaet. Hvem vet, og hvem bryr seg 😁 Han vil at vi skal bruke tid på trakassere disse menneskene for ham, det har jeg ikke tid til. Jeg vil heller bruke tid til å hjelpe @TomX med å få seg en runk på HC toalettet i Gol, om jeg må gjøre det selv, enn å hjelpe han å ta hevn. 😁 3 4 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 @Chen Skal vi arrangere gangbang på HC toalettet på burger king i gol? 4 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Han må jo ha fått minst 4-5 utbetalinger fra NAV siden han startet dette maset sitt. Han har råd til å reise 3 timer til Oslo med tog eller buss (500kr) + 1500 for et ligg eller en runk på McDonalds. @TomX 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 8 timer siden, Tukleren skrev: Han må jo ha fått minst 4-5 utbetalinger fra NAV siden han startet dette maset sitt. Han har råd til å reise 3 timer til Oslo med tog eller buss (500kr) + 1500 for et ligg eller en runk på McDonalds. @TomX Han kommer aldri så langt, for han greier ikke lage avtale 🙂 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Ja, de er sikkert litt røffe typer, men alle her driter jo i dem. Har du X, IG eller OF til den der persiske thoten hadde det vært mer interessant. 2 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 Hei ! sorry skjønte ikke helt forkortelsene dine «Har du X, IG eller OF til den der persiske thoten hadde det vært mer interessant.» Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Akkurat nå, Andreas Møller skrev: Hei ! sorry skjønte ikke helt forkortelsene dine «Har du X, IG eller OF til den der persiske thoten hadde det vært mer interessant.» X- Elons sosiale medium, x.com IG- Instagram OF - Onlyfans Thot - that ho over there 2 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 VANESSA KARAMI INSTAGRAM ; https://www.instagram.com/vanessakarami/ VANESSA KARAMI (Bor i Oslo) FACEBOOK ; Du må søke henne selv da jeg er blokkert VANESSA KARAMI ONLYFANS ; Vet ikke.... VANESSA KARAMI THOT ; Vet ikke... VANESSA KARAMI TWITTER/X ; Vet ikke... VANESSA KARAMI; Informasjon arbeidssted (dagtid) ; Oslo Kommune Helse, mestring og rehabilitering, Oslo kommune, Bydel Vestre Aker. Tjenesteleder ; Vanessa Karami. Tllf 21802180 E-post: vanessa.karami@bva.oslo.kommune.no Arbeidssted Sørkedalsveien 150 0754 Oslo Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg