Gå til innhold

Dominant GFE


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er åpen for å bli informert. De studiene jeg kjenner til, peker på at det ikke er noen sammenheng mellom BDSM og en traumatisk barndom (http://www.niu.edu/user/tj0bjs1/bdsm/Richters,%20de%20Visser,%20Rissel,%20Grulich,%20&%20Smith%20(2008).pdf), og indikerer at BDSM-utøvere er mentalt sunnere enn gjennomsnittsbefolkningen (oppsummert i https://www.psychologytoday.com/blog/the-wide-wide-world-psychology/201502/the-surprising-psychology-bdsm).

Det kan hende at det er samme gruppe som tiltrekkes av BDSM som i andre sammenhenger tiltrekkes av aktiviteter som utsetter utøver for fare eller smerte.

Gjest jeg utfører positiv smerte, og de som tenner på smerte opplever om dette selvfølgelig utføres rett, positiv smerte.

Dvs smerte oppleves ikke som ved sykdom, skade , normalt ikke, noen får positiv smerte av dette å. Pluss at de tenner på å jobbe med smerte opplevelsen. Mennesker som opplever dette er masochister, mennesker som meg som tenner på å se en masochist nyte er sadist. Jeg tenner ikke på når det er mishandling, det er for meg noe helt annet.

Når jeg påfører smerte får de stå kuk eller begynner å renne av dem. Jeg har også slått til utløsning uten å røre kuken.

Forklare på en forenklet måte.

De som liker myk sex blir kåt eks av at noen kysser de i naken forsiktig, eller stryker de forsiktig på kroppen.

Men hos en masochist tenner han på smerten (og de blir kåte av forsiktig stryking i rett situasjon, eller smerte for i rett situasjon).

Tror det ble greit forklart. Jeg tror at dette er noe som bare er noe med oss, som ikke har noe med opplevelser eller noe, men at enn er bare sånn, akkurat som noen forelsker seg i blonde, mørke, samme kjønn, tynne tykke osv .

Lenke til kommentar
Siden jeg nå er en pingle med hensyn til alt som er skummelt og farefullt samt har hatt en ubeklagelig barndom, er det jo mulig at jeg er unntaket som bekrefter regelen :)

Heller vel heller i mot at denne gruppen representerer et greit snitt av befolkningen generelt. Har også samme inntrykk av de jeg har møtt i slike sammenhenger. Har dog ingen forskningsrapporter som underbygger dette.

Erfarer at slike aktiviteter er godt for både kropp og sinn.

Ser for øvrig at Lora lora reklamerer for nøyaktig den tjenesten som trådstarter etterspør. (Er dessverre for klønete til å få lagt en link inn via telefonen, men er en kjent figur på RE.)

" 1H GFE DOMINATION FULL SERVICE 2500NOK "

Her er tilbudet klart til utprøving

Ble nysjerrrig :P Men GFE er ikke det vanlig sex ????? Er vist det i RE verden som jeg har oppfattet det. Selv om hos meg betyr det kose, kysse, tilby armen min osv, og vanlig sex i en pakke. Eller er jeg sååå romantisk at jeg ikke fatter dette :P

Lenke til kommentar

Ble nysjerrrig :P Men GFE er ikke det vanlig sex ????? Er vist det i RE verden som jeg har oppfattet det. Selv om hos meg betyr det kose, kysse, tilby armen min osv, og vanlig sex i en pakke. Eller er jeg sååå romantisk at jeg ikke fatter dette :P

Du er nok for romantisk ja Celin. Kjent for dine forsiktige berøringer av brystvorter samt kjærlig stryking over baken :D

Har selv litt problemer med å se for meg kombinasjonen.

Tanken som slo meg var lik den en annen her inne foreslo....."skaff deg en kone" :)

Hun kysser deg ømt og stryker deg over ryggen samtidig som hun hviskende spør om du kan fikse den ødelagte skapdøren - GFE

Når dette ikke er utført innen kort tid finnes pisken frem og stemmen heves - Dominant

Kanskje vi kan oversette Dominant GFE med WE.....Wife experience????

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over at det er såpass få her inne, også blant de proffe som kjenner til kombinasjonen omsorg og dominans/sadisme, det er noe jeg har praktisert i mange år med stor suksess på flere damer. Også fra BDSM miljøer. En slags kombinasjon hvor BDSM og aftercare går litt i hverandre. Kanskje jeg kan ta patent på det? BDSMCare tror jeg at jeg vil kalle det :-)

Lenke til kommentar
Jeg er litt overrasket over at det er såpass få her inne, også blant de proffe som kjenner til kombinasjonen omsorg og dominans/sadisme, det er noe jeg har praktisert i mange år med stor suksess på flere damer. Også fra BDSM miljøer. En slags kombinasjon hvor BDSM og aftercare går litt i hverandre. Kanskje jeg kan ta patent på det? BDSMCare tror jeg at jeg vil kalle det :-)

Det skal landes etter en runde , dette er min lærdom, men mange gjør aldri dette. Men veit at uten en myk avslutning kan dette gjøre skade på slaven og da spesielt psykisk.

Normalt gir jeg dette, noen få ønsker kun bank, og mye smerte og da blir det gjerne mye humor.

Men for å få en slave til å strekke seg må enn bruke ris og ros.

Hvorfor få ikke kjenner til dette , få kan hva dette egentlig er, de har sett og lest litt mye om Mr.grey :lol::lol::lol:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hun kysser deg ømt og stryker deg over ryggen samtidig som hun hviskende spør om du kan fikse den ødelagte skapdøren - GFE

Det er ikke GFE! Det er ren sadisme!!! :D

Mega latter kick her ...

Så har du denne

Slå sa masochisten

nei sa sadisten :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Ble nysjerrrig :P Men GFE er ikke det vanlig sex ????? Er vist det i RE verden som jeg har oppfattet det. Selv om hos meg betyr det kose, kysse, tilby armen min osv, og vanlig sex i en pakke. Eller er jeg sååå romantisk at jeg ikke fatter dette :P

Du er nok for romantisk ja Celin. Kjent for dine forsiktige berøringer av brystvorter samt kjærlig stryking over baken :D

Elsker mest å gjøre det når de er såre ..mmmmmm ble vist plutselig kåt her mmmmmmmm :evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Trådstarter :)

Ta kontakt med Norske Valentina ;)

Nå skiller vell Valentina mellom GFE og sadisme som hun driver med :P Som jeg har oppfattet henne.

Ja; hva med sadistisk GFE? :shock:

Har du noe som helst kunnskap på feltet Gjest???

Lenke til kommentar

Nå skiller vell Valentina mellom GFE og sadisme som hun driver med :P Som jeg har oppfattet henne.

Ja; hva med sadistisk GFE? :shock:

Har du noe som helst kunnskap på feltet Gjest???

Nope; men eg synes ordbruken er til tider særdeles underholdende :lol:

Lenke til kommentar

Ja; hva med sadistisk GFE? :shock:

Har du noe som helst kunnskap på feltet Gjest???

Nope; men eg synes ordbruken er til tider særdeles underholdende :lol:

Tro vi har en god humor vi som driver med dette ;)

Men sadistisk kjæreste er ikke et nytt ord ;);) Fult mulig å være kjærester og praktisere BDSM.

Prøvd det par ganger ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en del begreper som blandes litt her, dominant og sadistisk er ikke nødvendigvis det samme selv om begge begreper kan favne mye av det samme innholdet.

Dominant er for meg å være tydelig og førende, sadistisk går mer på nytelse av andres smerte og ydmykelse.

Lenke til kommentar

Beklager, men mANge som er allerede skadda når de oppsøker domina ...

Det sies at røtter i BDSM er tidligere "trauma" opplevelser man har opplevd tidligere i barnedomen/ungdoms tida....

For eks. "incest"... noen har opplevd dette og når de vokser opp så "tenner" de på samme "følelse" tilbake...

Da er det som skape rom til mange forskjellige *fantasier*...Jeg har dreiv som domina før, og har hatt mANGE kunder...og jeg som en lytte person som jeg er, så setter jeg meg i andres "følelser" (hvordan de føler..) for å prøve å forstår *grunner* til noen veldige spesielle fantasier...

)

Har du ikke lært at du ikke skal tro på alt som blir sakt??

Menn som har blitt banket opp uten dimisjoner. Smerte skal påføres på en helt spesiell måte for og ikke skape traumer.

Jeg slår noe jævlig på noen av mine slaver, men de kommer tilbake etter få uker,så fort de er friske i huden.

Jeg har fått flere ganger forespørsel om brutalt BDSM oppdrag...noen som virkelig var skremmende :shock::?

noen av de "forespørsler " begynner man å lure om den som tar kontakt er helt frisk i hode.... :shock:

Også legge merk til at for å driver med som *smerte* (PROFF) domina , må du gi kunde en kontrakt som han bør signere...og passe på forholds regler... Jeg driver ikke som domina lenge...

Men jeg liker soft BDSM spil...(uten smerte,uten brutalitet....soft og deilig... 8-) )

Mange av mine fantasier (som ikke er noe sykt! og er helt normale) lever jeg i mitt *privat* plan...

Det er ikke forskjell på en pro domina og en arkitekt eller ingeniører , hvorfor jeg sammenligner disse to er veldig enkelt for at en arkitekt tegner inn bærebjelke så huset ikke kollapser, og en ingenør sørger for at vi kan bruke bil over bruen uten at den kollapse.

Når jeg påfører smerte må jeg lese slaven og jeg må stole på slaven, og jeg må kjenne min egen styrke og ikke minst mine enge redskaper , hva som skal til. Det er derfor jeg er pro domina og ikke domina. Dette kan ikke læres over natten, dette tar år å lære .

Kontrakt kan ALDRI beskytte slaven eller den proffe. Kontrakt er greit under noen omstendigheter.

Jeg har en muntlig avtale med alle som møter meg, og den må jeg holde, og dette handler om mitt rykte at jeg må holde dette.

En kontrakt er ikke juridisk gyldig.

En slave kom en gang til meg og fortalte at han hadde opplevd at en kvinne som sa hun var pro domina brukte strap on på han og hun varmet ikke opp analen, han hadde null erfaring med anal, enden på alt er at han fikk ødelagt analen sin , og dette var i mitt hode en voldtekt.

Strap on er noe jeg tilbyr alle menn og handler ikke om BDSM, om ikke slaven selv ønsker dette er dette ikke en selvfølg, Men finner det utrolig trist når menn betaler for en tjeneste og opplever alt annet enn det som er forutsetningen, som eks en voldtekt.

Til slutt.

Smerte kan være godt om den som påfører kan sakene sine. Påføre smerte er en kunst, som er vakker og flott.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ble nysjerrrig :P Men GFE er ikke det vanlig sex ????? Er vist det i RE verden som jeg har oppfattet det. Selv om hos meg betyr det kose, kysse, tilby armen min osv, og vanlig sex i en pakke. Eller er jeg sååå romantisk at jeg ikke fatter dette :P

Skulle se hvordan du (som er Domina) er som GF Celin .... :D:D ...

Tror faktisk GF Celin fungerer bra, da kan jo hun muligens bare være seg selv. Har truffet flere med BDSM på menyen, men som er fantastiske GFer.

Lenke til kommentar
... Ja, jeg synes det er tøff å driver med GFE*........ :D

mange som ser GFE* med å kysse i munnen...(det er den største utfordring for meg.. he he .. :twisted: )

Beundrer jenter som gjør dèt...

Det er ikke alle som tilbyr GFE som kysser, selv om jeg ikke helt forstår hvordan det funker.

Lenke til kommentar
... Ja, jeg synes det er tøff å driver med GFE*........ :D

mange som ser GFE* med å kysse i munnen...(det er den største utfordring for meg.. he he .. :twisted: )

Beundrer jenter som gjør dèt...

Det er ikke alle som tilbyr GFE som kysser, selv om jeg ikke helt forstår hvordan det funker.

Da er det cool...å driver med GF* uten å kysse...

Jeg synes munnkyss er så *intim* ..... :roll:

Sex med pinsett... :lol: hvis det ikke er intimt da kan du like godt se på en dårlig såpeserie på TV.

Lenke til kommentar

Ble nysjerrrig :P Men GFE er ikke det vanlig sex ????? Er vist det i RE verden som jeg har oppfattet det. Selv om hos meg betyr det kose, kysse, tilby armen min osv, og vanlig sex i en pakke. Eller er jeg sååå romantisk at jeg ikke fatter dette :P

Skulle se hvordan du (som er Domina) er som GF Celin .... :D:D ...

HUffffffff

Jeg er da ikke narsitisk, jeg jeg er bestemt og sadistisk, sadist betyr at jeg tenner på å se andre NYTE smerte.

Blir såååååå frustrert over hva folk tenker om BDSM, virker som enn tror at er noen dominant og sadist så eier personen ikke empati og følelser, seriøst jeg er ikke psykopat jeg er sadist , det er ikke det samme.

Men blogget litt om tema i går på RE

Slaven min (privat) sitter ofte på gulvet og pleier beina mine med massasje og kyssing, mens jeg har på treningsbukse, meget usexy. Men masse kjærlighet og kos.

For meg er BDSM en del av hvem jeg er, og lever rimelig åpent om min BDSM privat, og for meg er Ris og Ros noe som henger 100% sammen.

Om noen skal få en slave til å tøye seg for deg, må enn rise og rose. Jeg roser masse slaver når de besøker meg.

Forteller de at de er flinke når de gjør som jeg sier. Men jeg straffer også.

Men jeg tror at mitt høye nivå på jobb handler om at dette er en del av meg og ikke bare en penge greie, for jeg blir trist når jeg ser hva folk i mitt yrke presenterer å gjøre og si. Null kunnskap og kaster seg inn i noe de ikke har kunnskap om.

Jeg har 100% kontroll på mitt utstyr, dvs jeg veit hvordan smerte slavene mine får på vær enkelt av mine pisker, padder osv, jeg har testet de på meg selv, og veit hvordan de kjennes ut, for jeg bygger opp smerte på jobb, rett pisk til rett tid, noe skal brukes på varm rumpe, andre varmer jeg opp med. og noe brukes på sår rumpe for å få "salt i såret " effekt.

Smerte er ikke bare å slå, det er kunst, det er vakkert når enn kan smerte behandling.

Og på smerte påføring jeg en av de beste av norske og utenlandske på, for at jeg har spesialisert meg på dette med stor fascinasjon.

Noen som aner hvor deilig det er å se kuken reise seg i takt med slagene jeg slår, og når jeg slår så hard at de får utløsning av bare å bli slått .

Men nå kysser jeg og ikke minst kliner. Kyssing er deilig og for meg er det ufattelig at kyss er sååå intimt, ytre er ikke kjærlighet, det kommer innenfra ;)

Kyss er ikke følelsene mine, det ligger inni meg, og det er til noen få som kan få min store kjærlighet, ikke for det, jeg kan bli glad i kunder, dvs bry meg om de, lei meg om de har det vanskelig i livet. Bekymrer meg for faste om jeg ikke har hørt fra de på lenge.

Uansett finnes mange BDSM par som fungerer, som lever i forskjellige grader i hverdagen, og BDSM handler ikke bare om sex.

Beste med BDSM er mentale samspillet mellom dominant og underdanige, det er hjernen jeg trigger når jeg kommanderer eller for den del pisker. ALT ligger i hode ;)

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
På 24.11.2016 den 11.25, Gjest skrev:

Bra Celin, dette kan du!

Takk , noen mp jeg ha lært på over 10 år i mitt privateliv og over 3år som pro domina ..

Ta gjerne kontakt om du trenger en omgang ;)

Lenke til kommentar
På ‎14‎/‎11‎/‎2016 den 9.17, Gjest skrev:

Jeg har fått flere ganger forespørsel om brutalt BDSM oppdrag...noen som virkelig var skremmende :shock::?

Men jeg liker soft BDSM spil...(uten smerte,uten brutalitet....soft og deilig... 8-) )

Mange av mine fantasier (som ikke er noe sykt! og er helt normale) lever jeg i mitt *privat* plan...

 

 

 

 

Sex med grep (uten romatisme*) er deilig...:P
Bruker dildo eller strapon på menn er også helt innafor....

Bare ikke *crazy* blodige fantasier... (synes jeg)...

Obs: innlegt og video her ble skrevet - postet av meg.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...