Gå til innhold

Dominant GFE


Gjest

Anbefalte innlegg

Finnes det en flink dominant kvinne som også har plass for litt GFE? Har noen tips på det, helst norsktalende. Alder helst fra 40 og oppover, det krever litt erfaring/alder å være dyktig domina er min erfaring.

Lenke til kommentar

Har lett etter dominant gfe jeg også. Synes det er litt vanskelig å forklare det jeg søket til den jeg kontakter. Og resultatet blir ofte det ene eller det andre.

Tips;

Tuva og venninna

Lora (Lorra), men ikke norsk

Jeg kan fortelle mer per pm om ønskelig

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig nysgjerrig. Mange som er på jakt etter en "dominant" dame vil ha noen som tråkker på dem, bruker dildo på dem og snakker hardt til dem. Kyssing og kos og romantisk stemning er liksom ikke en del av den pakka.

Lenke til kommentar
Jeg ble veldig nysgjerrig. Mange som er på jakt etter en "dominant" dame vil ha noen som tråkker på dem, bruker dildo på dem og snakker hardt til dem. Kyssing og kos og romantisk stemning er liksom ikke en del av den pakka.

Ingen fare. Du er ikke den eneste som ikke skjønner hva BDSM er og går ut på.

Undertegnede har aldri kombinert kjøp av seksuelle tjenester med BDSM på noen som helst måte, men har nok erfaring fra BDSM "på privaten", for å si det sånn, da som aktiv/dominant.

BDSM er mer komplisert og mangefasettert og flerdimensjonelt enn mye annet, men kort fortalt: Den du har bundet fast og dasker rumpa på, den har du også omsorg for. Jeg har aldri hatt noe som helst problem med å kysse en pike varsomt og hviske henne mykt i øret og si at hun er nydelig, og nytt synet av kroppen hennes i flimmeret fra romantisk (hva nå enn det er?! :twisted: ) stearinlys, sekundet før jeg lar hånda mi farge den blottlagte stussen hennes enda mer lyserød. Dét - er essensen av BDSM. Man må kunne ha flere typer tanker og følelser i hodet på én gang.

Det er kanskje også grunnen til at kjøp/salg av seksuelle tjenester med BDSM-tilsnitt er så vanskelig. Slikt er ikke lett å beherske for noen av partene innenfor en "avtalt ramme" og sterkt begrenset tid.

Det er mange år siden jeg besøkte norske Trine, og da var det kun kos og "plain sex" med i bildet. Når jeg nå anbefaler norske Trine til trådstarter, er det fordi jeg så avgjort fikk inntrykk av at hun er en type som kan tenkes å beherske mye annet også. I tillegg til å være en veldig ålreit dame generelt sett. Og - jeg har oppigjennom årene sett mye positiv omtale om henne fra de som har avlagt besøk hos henne der hun har vært dominant.

Lenke til kommentar

Det er helt korrekt Mustang, jeg har selv erfaring på begge sider; dominant og sub og dette er sammensatt materie hvor mange fasetter er tilstede samtidig.

Omsorg er en stor del av BDSM, det er nettopp den delen som for meg gjør det fascinerende.

Og de som ikke forstår det, vel, de har ikke forsøkt det eller er ikke slik.

Lenke til kommentar

Da er jeg med. Jeg har aldri vært hos en pro-domme selv, men har inntrykk av at mange av dem ikke leverer tjenester av denne typen - på samme måte som mange jenter ikke kysser kundene. Klare grenser osv.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Selvfølgelig kan enn bestille dominant GFE.

Men seriøst få i Norge som kan dette, vi er en liten håndfull som kan dette, de fleste vaser med noen de har NULL peiling på.

Ja jeg veit godt hva disse wannebe gjør, har ryddet opp i mange menn som er skadet pga feil behandling. Når menn blir slått sønder og sammen, jenter bruker spanskrør på menn som ikke har erfaring, da blir jeg skremt.

Jeg har flere av jentene som ønsker opplæring i faget hos meg, men jeg har over 10år med BDSM i mitt liv, 3år på jobb, og når jenter uten kunnskap skal tjene penger på ting de ikke kan, da blir jeg redd.

Jeg blir også sint, en snekker kan seriøst ikke leke elektriker, men det er sånn det er innen BDSM.

Du bestiller ikke en pen snekker til å bytte ut alt av elektrisitet heller ...

En ting jeg har lært, BDSM kan enn ikke lære over kort tid , det tar år ....

Lenke til kommentar

Enig med Celin.

Men det er jo tilfelle med mye i denne settingen. Massasje som bare er stryking, tantra som er en forføring uten avslutning (for noen), fake utseende etc.

Er enig i at bdsm og dominans kan være skadelig om det utføres feil. Har møtt både norske og utenlandske domina som ikke vet hva de gjør. Men ofte er kanskje ikke kjøpere ute etter en proff domina, men heller en amatør som leker dominans (litt ris og strenghet, før sex...).

Skal en til en ekte domina så har vi jo Kalyss som tilogmed er professor i temaet.

Tror kanske det trådstarter et ute etter, med fare for å være helt på jordet, er en domina-light som også liker å ha sex med slaven. Trøsten bør altså være litt mer enn å ligge som en unge på kvinnens fang.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare komme med et lite sitat med referanse til denne diskusjonen, før den går i helt gal retning.

En hollandsk studie av 902 bdsm-ere, publisert i Journal of Sexual Medicine, antyder at at sadomasochistene var friskere enn kontrollgruppen på 434 repondenter.

http://revisef65.net/2015/10/11/sykelighet/

Videre synes jeg det er synd jeg ikke er innenfor trådstarters preferanser mht alder og kjønn, og ikke er han i min kundegruppe heller, men men! ;)

Jeg skjønner godt hva du er ute etter! :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nok texpert er inne på noe, jeg har selv lignende erfaringer, men kanskje det er derfor BDSMere er friskere, fordi de lever ut litt av dette i stedet for å undertrykke det?

Jeg tror mange har disse fasettene (sub og dom) i seg, men i varierende størrelse, for noen av oss er det slik at det å leve de litt ut er en fantastisk måte å kjenne på deler av følelseslivet det ellers ikke er så lett å komme til.

Det er min erfaring og hvem har forresten kommet gjennom en barndom eller liv uten skader og motgang?

Lenke til kommentar
Det er min erfaring og hvem har forresten kommet gjennom en barndom eller liv uten skader og motgang?

Ikke sant? Hvis du tar 1000 "vanlige" nordmenn og ser på hvor mange som har blitt utsatt for traumer og misbruk i barndom og ungdom, og så ser på 1000 BDSM'ere, tror jeg ikke tallene er så forskjellige.

Med andre ord: Noen BDSM-utøvere har vært gjennom misbruk. Mange har det ikke.

Lenke til kommentar

Er enig i at bdsm og dominans kan være skadelig om det utføres feil.

Beklager, men mANge som er allerede skadda når de oppsøker domina ...

Det sies at røtter i BDSM er tidligere "trauma" opplevelser man har opplevd tidligere i barnedomen/ungdoms tida....

For eks. "incest"... noen har opplevd dette og når de vokser opp så "tenner" de på samme "følelse" tilbake...

Da er det som skape rom til mange forskjellige *fantasier*...Jeg har dreiv som domina før, og har hatt mANGE kunder...og jeg som en lytte person som jeg er, så setter jeg meg i andres "følelser" (hvordan de føler..) for å prøve å forstår *grunner* til noen veldige spesielle fantasier...

)

Har du ikke lært at du ikke skal tro på alt som blir sakt??

Det kreves sterk Psyke å underkaste seg et fremmed menneske.

De som er skadet hos meg kommer IKKE tilbake for at de ønsker den traumen, men de hadde en gang en drøm som førte dem til en domina. Men jeg har møtt menn som har opplevd brutal voldtekt av kvinner med strap on. Det er for meg FORKASTELIG .

Menn som har blitt banket opp uten dimisjoner. Smerte skal påføres på en helt spesiell måte for og ikke skape traumer.

Jeg slår noe jævlig på noen av mine slaver, men de kommer tilbake etter få uker,så fort de er friske i huden.

Lenke til kommentar

Som vanlig tar slike diskusjoner litt av, men ikke sleng drit, trakk ned på andre osv.

Ingen av dere har peiling i psykologisk forstand hva dere snakker om, og det er helt greit. Det er lov å mene noe; hva som helst.

Psykologien har endret seg veldig mye de siste årene, og det finnes mye ny forståelse der ut om hvorfor noen ønsker å påføre seg smerte eller dominere over andre.

For dem som sitter fast i Freud og Jung kan jeg peke i retning av Daniel Kanemann.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg er åpen for å bli informert. De studiene jeg kjenner til, peker på at det ikke er noen sammenheng mellom BDSM og en traumatisk barndom (http://www.niu.edu/user/tj0bjs1/bdsm/Richters,%20de%20Visser,%20Rissel,%20Grulich,%20&%20Smith%20(2008).pdf), og indikerer at BDSM-utøvere er mentalt sunnere enn gjennomsnittsbefolkningen (oppsummert i https://www.psychologytoday.com/blog/the-wide-wide-world-psychology/201502/the-surprising-psychology-bdsm).

Lenke til kommentar
Jeg er åpen for å bli informert. De studiene jeg kjenner til, peker på at det ikke er noen sammenheng mellom BDSM og en traumatisk barndom (http://www.niu.edu/user/tj0bjs1/bdsm/Richters,%20de%20Visser,%20Rissel,%20Grulich,%20&%20Smith%20(2008).pdf), og indikerer at BDSM-utøvere er mentalt sunnere enn gjennomsnittsbefolkningen (oppsummert i https://www.psychologytoday.com/blog/the-wide-wide-world-psychology/201502/the-surprising-psychology-bdsm).

Det kan hende at det er samme gruppe som tiltrekkes av BDSM som i andre sammenhenger tiltrekkes av aktiviteter som utsetter utøver for fare eller smerte.

Lenke til kommentar

Siden jeg nå er en pingle med hensyn til alt som er skummelt og farefullt samt har hatt en ubeklagelig barndom, er det jo mulig at jeg er unntaket som bekrefter regelen :)

Heller vel heller i mot at denne gruppen representerer et greit snitt av befolkningen generelt. Har også samme inntrykk av de jeg har møtt i slike sammenhenger. Har dog ingen forskningsrapporter som underbygger dette.

Erfarer at slike aktiviteter er godt for både kropp og sinn.

Ser for øvrig at Lora lora reklamerer for nøyaktig den tjenesten som trådstarter etterspør. (Er dessverre for klønete til å få lagt en link inn via telefonen, men er en kjent figur på RE.)

" 1H GFE DOMINATION FULL SERVICE 2500NOK "

Her er tilbudet klart til utprøving

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...