Gå til innhold

Ukas sexy 17/4-25

Idioten

Hvem av disse eskortene/massasjearbeiderne kan du tenke deg å treffe?  

32 stemmer

1. 1. Hvem av disse kan du tenke deg å treffe? (alle er mulig)

• Snille Vari
      12
    • Pocahontas
      10
    • Alaria
      10
    • Katy
      4
    • Lucy | Safari African Massage
      4
    • Freya | Secret Island of Tantra
      2
    • Dena88
      1
    • Ellizabeth
      2
    • Mia
      5
    • Isabel Mature
      4
    • Lana
      4
    • Queen Landa
      3
    • Linda Asia
      7
    • Nicky Bennett
      5
    • Suzanna
      1
    • Norske Dina
      6
    • Brianna
      3
    • Ingen av de over
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 24. april 2025, 16:00

Anbefalte innlegg

Nå spammer vi Ukas sexy tråden, men klarer ikke å la være. :-D 

Det blir vel feil å sette likhetstegn mellom hallik og operatør? En operatør vil f.eks. være de som tar bookingen for Angels eller Femme Fatale. Selvfølgelig tar de en del av pengene, men jeg anser disse ikke som halliker. En eskorte som er under en hallik vil jeg anse som jobber under en eller annen form for tvang. 

Nå kan jeg være naiv, men jeg mener jeg har vært hos eskorter som har hyret inn operatør for å håndtere det praktiske. Her har rollene blitt snudd på hodet, og det er eskortene som er sjefen. 

Mulig det er ønsketenkning fra min side. :-D 

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Halliken tar seg av regninger, innkjøp av kondomer, fikser avtaler og gir deg en trygghet som ingen andre kan, en du kan snakke med når du har hatt en hard dag...

... samt tar halvparten av inntjeningen din. 

Sjefen min gjør ikke det, heldigvis :-) 

• Haha 2
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Jodkek skrev:

Jeg tok en titt, og den ene nettsiden skryter av eskortenes inntekter: "3-4000 euro i måneden er normalt, men de kan nå opptil 10 000 i måneden". Det er latterlig lite med tanke på at flere av deres eskorter ser ut som supermodeller.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 21.4.2025 den 11.46, karsten skrev:

Hei igjen @Idioten. Jeg trodde at valgene i avstemmingen mente å være de samme som beskrivelsene. Sikkert feil. Jeg tok feil en gang i 1987 også - så jeg er sikkert bare inne i en dårlig trend ... 😆

Nja, ikke direkte feil vil jeg si. Det er sikkert litt forvirrende. Jeg kan forsøke å forklare...

Beskrivelsene er basert på stemmene forrige uke. Nummer 1-10 er alltid beskrevet. -Så fjerner jeg de som ikke har aktiv annonse fra avstemmingen. De erstattes av tilvarende antall fra nummer 11 osv til det i alt er 10 (eller så mange som er aktiv og har mer enn 0 stemmer) som er med videre. Hvem som fjernes nevnes alltid etter topp 10. Til slutt legger jeg inn nykommerne.

Jeg kunne selvsagt latt være å nevne/beskrive de som har fått flest stemmer, men ikke har aktiv annonse, men det er såpass mange som skrur av og på annonsen til stadighet at da blir de så godt som aldri med.

Jeg er åpen for andre løsninger.

17 timer siden, Chen skrev:

Nå spammer vi Ukas sexy tråden, men klarer ikke å la være. :-D

Helt ok med litt liv i tråden spør du meg :-) Mye kontroverser rundt operatør-rollen. Jeg synes det er greit å få det belyst. -Og jeg vil som sagt at vi markerer det på listen i den grad det er mulig å få til.

Selv går jeg så godt som alltid etter de jeg antar er uavhengige. Ikke fordi damene med operatør behøver være dårlige. Jeg har selv hatt treff med damer som etter sigende har hatt operatør som har vært helmaks. F.eks Mary Love som nevnt. Rimelig sikker på at hun styrte telefonen selv når jeg var innom, men andre rapporter på forumet tydet på at det ikke alltid var tilfelle. Jeg unngår operatørstyrte fordi jeg ikke vet hva rollen til operatøren innebærer i de ulike tilfellene og anser det som en økt risiko for ufrivillighet ift de som er uavhengige. Jeg har ingen problemer med å gi penger til jentene, men har ikke lyst å sponse bakmenn. Jeg legger meg ikke opp i hva andre gjør.

• Like 7
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 17.4.2025 den 19.10, Oslo_bukken skrev:

Synes Joanna i Oslo skal nomineres. Nærmest legende i bransjen

Jeg vil påstå at hun ER legende i bransjen. Herlig dame som leverer en godt over gjennomsnittet god opplevelse. 

• Like 3
Lenke til kommentar
23 timer siden, Otono skrev:

Du kan ikke sammenligne å være eskorte med hallik/operatør med å ha sjef eller kollegaer i en vanlig jobb! Det blir for drøyt. Ikke lek naiv.

Fikk ikke svart sist vi hadde meningsutveksling om temaet Otono. Jeg er ydmyk i forhold til at jeg ikke vet hvor utbredt det er med uønsket adferd/tvang fra "operatører", som jo kan være hun, i samme leilighet, som har tid å svare når melding eller anrop kommer, resepsjonist i massasjesalong, en kollega som forstår bedre engelsk, eller noen eksterne. Jeg synes heller ikke resonnementet ditt sist, angående romania/moldova piker, motbeviste noe av det jeg la fram. 

For å sammenlikne litt fra dette var lov, norske jenter har fra flere hold, meg bekjent, uttalt at de savner massasjeinstituttene, ala Baltazars budoir. Der de kunne komme på jobb uforberedt, gjøre en godt betalt jobb og ha helt fri da de gikk fra jobb. I tillegg kunne de føle seg svært mye tryggere, med kollegaer og mest sannsynlig noen andre som sørget for sikkerheten. 

I utlandet vet jeg at det er mange eksempler på at system med operatør fungerer helt fint. Selvsagt finnes det og eksempler på at det fungerer mindre greit. Baltazars budoir tok mest sannsynlig og ca 50 prosent av hva kundene betalte, likevel savner norske jenter plassen..

Så jeg nekter sette meg ned, da dette er en for viktig debatt til å ikke få belyst den fra flest mulig sider😘

Endret av smili
  • Like 3
Lenke til kommentar

Det er nok ikke mange eskorter som har "rene" operatører, dvs bare gjør booking. Har vært på et tantra sted jeg tror brukte "kun" operatør, men er ikke sikker.

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg har besøkt en tantra salong her i byen flere ganger. Damene kommer kun fra Tsjekkia. Den av damene som behersker engelsk best, er operatør for de andre damene samtidig som hun også gir massasje.Hun besvarer alle meldingene fra kundene.

Dette syns jeg er helt greit og har ingen problemer med det.

Endret av Langbein
  • Like 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, Langbein skrev:

Jeg har besøkt en tantra salong her i byen flere ganger. Damene kommer kun fra Tsjekkia. Den av damene som behersker engelsk best, er operatør for de andre damene samtidig som hun også gir massasje.Hun besvarer alle meldingene fra kundene.

Dette syns jeg er helt greit og har ingen problemer med det.

LoL vi snakker ikke om det samme her, trafficking ofre på 23 henta rett fra Ukraina som lever under pisken, vs damer som klapper lett på kølla med nevene, og har telefonadmin.. ikke det samme i det hele tatt

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg konkluderer med at jeg legger inn operatør/uavhengig der jeg finner det overveiende sannsynlig at det er tilfelle utifra kommentarene på forumet (og evt. egne erfaringer). Da merker jeg Alaria og Brianna som uavhengige og Mia, Lana og Suzanna med operatør f.o.m neste liste. Resten er jeg ikke overbevist om at er det ene eller det andre. Regner med at massasje-damene teknisk sett som oftest har en operatør, men det har litt andre implikasjoner, så dem holder jeg utenfor. Setter stor pris på det om flere kan bidra med innspill på dette i fremtiden.

Jeg har konsekvent brukt og kommer til å fortsette å bruke begrepet operatør. Det er søkk umulig fra mitt ståsted å fastslå om det er snakk om en hallik eller en "sekretær" som bare håndterer telefonen. Ser ingen hensikt i at jeg skal spekulere i dette på deres vegne. Det har dere fantasi nok til å gjøre sjæl ;-)

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...