Chen Skrevet April 5 Share Skrevet April 5 Du kan jo prøve å sende en PM direkte til henne. Brukeren hennes er @Otono. Men hvis hun ikke har aktiv annonse på RE, så har hun kanskje fri? Men du kan jo bare prøve 5 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 (endret) På 5.4.2025 den 3.42, Testesen skrev: Noen som har tlf? Jeg vil også ha tlf hennes Endret Mai 17 av Mikhen Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 5 minutter siden, Mikhen skrev: Jeg vil også ha tlf hennes Har du prøvd fremgangsmåten som står ovenfor? Vanligvis er de ikke tilgjengelig når de ikke har aktive annonser, vi må prøve å respektere det om man ikke har en annen avtale. 2 1 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Slutt å mas på Dina din fattige taper. Hun har en etablert liste av klienter som vet hva det koster å være med en kvalitetskvinne. 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Mai 18 Share Skrevet Mai 18 Norske Dina var fraværende i noen dager,men vil være aktiv fra og med i morgen, selv om hun er fullbooket de neste 5 dagene. Uansett, jeg venter til hun har annonsen aktiv igjen. Jeg vil lese den veldig nøye siden noen fortalte meg at hun har nye tjenester og hele menyen er inkludert Fikk Ttfnnumm hennes på P.Melding ærlig talt spent😎 8000 for meg er kun 10% av lønnen min, så det passer perfekt Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 18 Share Skrevet Mai 18 16 minutter siden, Mikhen skrev: 8000 for meg er kun 10% av lønnen min, så det passer perfekt For ei natt? 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Mai 18 Share Skrevet Mai 18 14 minutter siden, Langbein skrev: For ei natt? Den første timen. Jeg venter med å vurdere på nytt når hun har annonsen aktiv. Jeg kommer definitivt til å knulle henne på yachten min på en solrik dag🏝🌡☀️, i hvert fall hele middag til sent på kvelden Det blir spennende 2 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Mai 23 Share Skrevet Mai 23 På 5.4.2025 den 14.37, Chen skrev: Du kan jo prøve å sende en PM direkte til henne. Brukeren hennes er @Otono. Men hvis hun ikke har aktiv annonse på RE, så har hun kanskje fri? Men du kan jo bare prøve Hei chen. Hvordan kan man se når noen er aktiv her? 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 23 Share Skrevet Mai 23 Nederst på forsiden ser man hvem som er for øyeblikket logget på, eller du kan sjekke ute denne komplette listen; https://www.noresk.com/forum/paaloggede-medlemmer/ Du kan også trykke på profilen til brukere for å se når de sist var innlogget. Dina var ,i skrivende stund, nylig pålogget. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg