Gå til innhold

Norske dina

Featured Replies

Skrevet

Noen som har tlf?

Skrevet

Du kan jo prøve å sende en PM direkte til henne. Brukeren hennes er @Otono.

Men hvis hun ikke har aktiv annonse på RE, så har hun kanskje fri? Men du kan jo bare prøve :-D 

• 1 month later...
Skrevet
På 5.4.2025 den 3.42, Testesen skrev:

Noen som har tlf?

Jeg vil også ha tlf hennes

Endret av Mikhen

Skrevet
5 minutter siden, Mikhen skrev:

Jeg vil også ha tlf hennes

Har du prøvd fremgangsmåten som står ovenfor?

Vanligvis er de ikke tilgjengelig når de ikke har aktive annonser, vi må prøve å respektere det om man ikke har en annen avtale.

Skrevet

Slutt å mas på Dina din fattige taper. Hun har en etablert liste av klienter som vet hva det koster å være med en kvalitetskvinne.

Skrevet

Norske Dina var fraværende i noen dager,men vil være aktiv fra og med i morgen, selv om hun er fullbooket de neste 5 dagene. Uansett, jeg venter til hun har annonsen aktiv igjen. Jeg vil lese den veldig nøye siden noen fortalte meg at hun har nye tjenester og hele menyen er inkludert

Fikk Ttfnnumm hennes på P.Melding ærlig talt spent😎

8000 for meg er kun 10% av lønnen min, så det passer perfekt

Skrevet
  • Moderatorer
16 minutter siden, Mikhen skrev:

8000 for meg er kun 10% av lønnen min, så det passer perfekt

For ei natt?

Skrevet
14 minutter siden, Langbein skrev:

For ei natt?

Den første timen. Jeg venter med å vurdere på nytt når hun har annonsen aktiv.

Jeg kommer definitivt til å knulle henne på yachten min på en solrik dag🏝🌡☀️, i hvert fall hele middag til sent på kvelden

Det blir spennende

Skrevet
På 5.4.2025 den 14.37, Chen skrev:

Du kan jo prøve å sende en PM direkte til henne. Brukeren hennes er @Otono.

Men hvis hun ikke har aktiv annonse på RE, så har hun kanskje fri? Men du kan jo bare prøve :-D 

Hei chen. Hvordan kan man se når noen er aktiv her?

Skrevet

Nederst på forsiden ser man hvem som er for øyeblikket logget på, eller du kan sjekke ute denne komplette listen; https://www.noresk.com/forum/paaloggede-medlemmer/

Du kan også trykke på profilen til brukere for å se når de sist var innlogget. Dina var ,i skrivende stund, nylig pålogget.