Gå til innhold

Sonja


Gjest

Anbefalte innlegg

Latina 23.Hun har gitt meg Kaffe,2 ganger.Liten fin bolle å slikke,Du føler at du er på Barnerov,hun er så liten.

Liker litt dårlig at du ikke kan ringe til henne men bare sende sms for å avtale et møte. Føles ikke riktig.

Lenke til kommentar
Latina 23.Hun har gitt meg Kaffe,2 ganger.Liten fin bolle å slikke,Du føler at du er på Barnerov,hun er så liten.

Liker litt dårlig at du ikke kan ringe til henne men bare sende sms for å avtale et møte. Føles ikke riktig.

AKKURAT! Det var det som skurret hos min kompis også...

Smalldick

Lenke til kommentar
Latina 23.Hun har gitt meg Kaffe,2 ganger.Liten fin bolle å slikke,Du føler at du er på Barnerov,hun er så liten.

Liker litt dårlig at du ikke kan ringe til henne men bare sende sms for å avtale et møte. Føles ikke riktig.

AKKURAT! Det var det som skurret hos min kompis også...

Smalldick

Her er det vel bakmenn så det holder tror jeg. Ingen grunn til å møte opp der - plutselig kan du bli 25 laken fattigere - for det er vel denne typen jenter onkel blå konsentrerer seg om.

Lenke til kommentar

Nei ingen fare,Privat Litt utenfor sentrum.Hun kom å hentet meg m bil,v en skole.Jeg hadde samma tanker,om bakmenn.

Hun snakker norsk.Går norskundervisning.En snill jente.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Har meg blitt fortalt at hun gjør deg lett til sinns, og at du vil gå derfra med et smil :D

bump, hun er tilbake igjen.

flotte bilder, men er de ekte og hva gjør piken med oss?

någen så vett?

Lenke til kommentar

Stavanger har en nydelig attraksjon i denne jenta. Kroppen har silkemyk hud, perfekte bryster, og hun er lita og slank med flotte former. Hun er veldig avslappet, null stress. At hun kun mottar tekstmelding er nok mye pga språket; kun spansk og noe norsk. Kompisen min møter henne gjerne igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...