Gå til innhold

Leste emner vist som ulest


Administrator

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så har jeg opplevd nå den siste dagen eller to dager at emner jeg har lest plutselig er markert som ulest. Jeg går inn for å lese nytt innlegg og så er det ingenting nytt. Er det grunnet endringer på forumet, eller innlegg som er postet og så slettet eller bare rett og slett en bug? Det er ikke alle emner kun 2-4 om gangen så forstår ikke helt hva det kan skyldes.

Det skyldes at emnet er flyttet. I dette tilfellet er noen underforumer skjøtet sammen, og det gir samme resultat. Markeringen er for å gi fokus til dette.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har de siste dagene måttet bruke tjenesten ;marker alle poster som lest; på poster og underposter i forumet.

Litt tungvint,..før ble postene markert som lest, etter at de var lest, eller når en link var åpnet.

gaga

  • Like 1
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har de siste dagene måttet bruke tjenesten ;marker alle poster som lest; på poster og underposter i forumet.

Litt tungvint,..før ble postene markert som lest, etter at de var lest, eller når en link var åpnet.

Alle medaljer har en bakside! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...