Gå til innhold

Negerdamer i Larvik


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Fått et hint at en bør holde seg unna de negerdamene som i dag er i Larvik. Enten har de hallik og snyter deg eller de bare snyter deg. For å si som det er, dette var i grunnen ingenting nytt.

Lenke til kommentar

Finnes det neger- eller thaidamer man ikke bør holde seg unna?

Jeg har til dags dato ikke møtt hverken neger eller thai som jeg var fornøyd med.

Men jeg kan jo har vært uheldig med de 15-20 jeg har møtt!

Lenke til kommentar

Negerdamer en dessverre lite å stole på så der bør en holde seg langt vekk i følge de som har besøkt dem. Thai derimot har fått et mye bedre rykte. Mange har jo også svidd av penger uten valurta for pengene hos russiske så de har jo også ødelagt for seg selv. En del polske har levert, det samme har flere i fra Romania og Bulgaria. Men neger - ei av ti, altså nesten bare banditter. Risiko for å gå "tommhent" der i fra er for stor til at det er verd et forsøk. Så et par ord om thaidamer reint fysisk. Selv synes jeg de er for små og for meg for små og korte der nede. Unntak finnes. Fasongen deres minner meg litt for mye om en gutt, små smale romper da de er smale over hoftene. Det blir ikke den litt runde gode rompa og timeglass fasongen uteblir. Små pupper på de fleste eller silikon. Når de blir 40 pluss er dem blitt feite, gjelder også alt for mange norske damer. Personlig smak. 165 til 175. Noen kilo pluss. Litt mage og litt rompe men for og bevare meg for feitræver. Størrelse C. Kanskje opp til D på puppene. Har du ei slik til meg?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...