Gå til innhold

Thai massasje i Porsgrunn


Pussyaddict

Anbefalte innlegg

Kjørte i gjennom Porsgrunn i går - sakte. Så ikke noe ved Hammongården men 100 meter i fra Sailors var det kommet "noe"i den gule trerønna som ligger der. Så for seriøst, ut spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Da har en kar meddelt at damen er født i 1979, er flink til å massere. Lyse og romslig lokale. Ikke særlig diskree inngang men det går. Var veldig imøtekommende og grei. :mrgreen:

Hva mens med imøtekommende og grei? Ble det noe deal?

Lenke til kommentar

Du må erfare selv.

Det skal være 2 damer, eier pluss ei til etter de opplysninger jeg har. Vet ikke om de er der begge to eller om de jobber skift. Kan tenke meg at det er ei på formiddag og to på ettermiddag, kveld. Eller at de veksler på, ei på jobb en dag ad gangen. Da måtte en besøkt stedet for eksempel en onsdag og neste tirsdag.

P.g.a. de kontroller som er tatt på arbeidsmiljø, lønn, overtid, helseforhold og slike ting så eier nå flere av damene sitt eget sted. Det i Porsgrunn er et AS etter det jeg kan spore på nettet. Sannsynligvis eier de to som er der det stedet, men vet ikke. Hun ene står også oppført som økonomiansvarlig på et annet thaimassasjested. Slike konstellasjoner var nødt til å komme etter de rassiaene som myndighetene har kommet med.

Så til erfaring i fra en som har alliert seg med ei slik eierske. Ikke i Porsgrunn men en by et stykke lengre øst. Det han får, det får ikke du. Altså kan servicen være forskjellig i fra person til person. Ikke bare i fra sted til sted.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Stedet i Storgaten, har forsøkt å besøke. Hun var aleine og opptatt. Tipset henne på nettet. Finn ei, lån ei, ansatt ei dame til så du ikke mister kunder når du jobber aleine. Ga henne et konkret tips, et tips som jeg hadde fått om ei som ga full service. Hun ble sur og stengte meg ute fra FB.

Infor til nå. De er to av og til, ellers så jobber damen som eier aleine. Pen lite snuppe, men hva hjelper vel det??? Noen som har vært heldigere enn meg og kommet innenfor dørene hennes??

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Forsiktig der gutter med thaidamer her i grenland..

Fikk nylig nyss om en som kom inn døra hos en som driver thai massasje. Hei J....... sa hun når han kom inn. De fant altså fram til hva han het og mer til og.

Han fant også ut at thai snakker sammen i området...så finner de ut navnet ditt så vet de fleste thai som selger om deg.

Ennå skjønner han ikke åssen de klarte det.

Lenke til kommentar
  • 2 years later...
På 5.12.2016 den 8.21, Gjest kanon skrev:

 

 

Stedet i Storgaten, har forsøkt å besøke. Hun var aleine og opptatt. Tipset henne på nettet. Finn ei, lån ei, ansatt ei dame til så du ikke mister kunder når du jobber aleine. Ga henne et konkret tips, et tips som jeg hadde fått om ei som ga full service. Hun ble sur og stengte meg ute fra FB.

 

 

Infor til nå. De er to av og til, ellers så jobber damen som eier aleine. Pen lite snuppe, men hva hjelper vel det??? Noen som har vært heldigere enn meg og kommet innenfor dørene hennes??

 

På 19.12.2016 den 9.06, hardpors skrev:

 

 

Forsiktig der gutter med thaidamer her i grenland..

 

 

Fikk nylig nyss om en som kom inn døra hos en som driver thai massasje. Hei J....... sa hun når han kom inn. De fant altså fram til hva han het og mer til og.

 

 

Han fant også ut at thai snakker sammen i området...så finner de ut navnet ditt så vet de fleste thai som selger om deg.

 

 

Ennå skjønner han ikke åssen de klarte det.

 

På 21.9.2016 den 12.39, Gjest kanon skrev:

 

 

Du må erfare selv.

 

 

Det skal være 2 damer, eier pluss ei til etter de opplysninger jeg har. Vet ikke om de er der begge to eller om de jobber skift. Kan tenke meg at det er ei på formiddag og to på ettermiddag, kveld. Eller at de veksler på, ei på jobb en dag ad gangen. Da måtte en besøkt stedet for eksempel en onsdag og neste tirsdag.

 

 

P.g.a. de kontroller som er tatt på arbeidsmiljø, lønn, overtid, helseforhold og slike ting så eier nå flere av damene sitt eget sted. Det i Porsgrunn er et AS etter det jeg kan spore på nettet. Sannsynligvis eier de to som er der det stedet, men vet ikke. Hun ene står også oppført som økonomiansvarlig på et annet thaimassasjested. Slike konstellasjoner var nødt til å komme etter de rassiaene som myndighetene har kommet med.

 

 

Så til erfaring i fra en som har alliert seg med ei slik eierske. Ikke i Porsgrunn men en by et stykke lengre øst. Det han får, det får ikke du. Altså kan servicen være forskjellig i fra person til person. Ikke bare i fra sted til sted.

Løfter denne litt ,     Ser at det har kommet ny eier der .          Er den bra som tidligere  eier .                Inngangspartiet  er litt får mye mitt i gata .                         

Lenke til kommentar
  • 1 year later...
På 28.4.2019 den 12.52, Fiatmann skrev:

 

 

Løfter denne litt ,     Ser at det har kommet ny eier der .          Er den bra som tidligere  eier .                Inngangspartiet  er litt får mye mitt i gata .                         

Har vært ute av gamet noen år så mine kunnskap er ikke oppdatert. Jeg vet ikke

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
På 28.1.2021 den 7.01, hardpors skrev:

Har vært ute av gamet noen år så mine kunnskap er ikke oppdatert. Jeg vet ikke

 Noen som vet om noe bra i Porsgrunn    Ser d har kommet endel nye sjapper d siste og nye drivere  . Kunne vært greit å vite hva en bør unngå 

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
1 minutt siden, moonman skrev:

Fp var vanlig når hun var i Oppegård. Hun kalte det Tantra og Bj ;) Knall dame, uten tvil.  men mulig at tilbudene minker når puppene blir større :) 

Hørtes digg ut 😃 Kjører som regel b2b og avslutter med HJ nå.. Får høre om det er muligheter for noe mer spennende neste gang 😎

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
På 20.4.2022 den 22.52, Gutten_91 skrev:

Hørtes digg ut 😃 Kjører som regel b2b og avslutter med HJ nå.. Får høre om det er muligheter for noe mer spennende neste gang 😎

Har du fått hørt om muligheten? 😃

Lenke til kommentar

Hei. Prøvde meg på noe mer sist gang, men da var det ikke muligheter. Absolutt en god b2b og melker ut hver dråpe til slutt. Men litt stiv pris siden det ikke er muligheter for noe mer 😁

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...