Gå til innhold

Sexleketøy du har hatt med når du har besøkt en sexarbeider

Gjest

Hva har du tatt med deg til sexarbeideren?  

20 stemmer

1. 1. Hvilke av disse gjenstandene/tingene har du tatt med deg til en sexarbeider på incall? (kan svare alle)

• kondomer (riktig størrelse, smak eller farge)
      8
    • dildo(er)
      2
    • sexy klær (oxo undertøy)
      5
    • vanlige klær
      2
    • maske(r)
      1
    • parykk(er)
      2
    • knullemaskin for henne som hun sitter på
      0
    • vibrator for henne
      3
    • masturbator/sjømannsbrud for han
      1
    • hansker i latex el.l.
      2
    • stol
      2
    • andre møbler
      1
    • puter, dyner eller tepper
      1
    • annet sengetøy, eks. silkelaken
      0
    • håndjern og/eller andre tvangsmidler
      3
    • øvrig BDSM-utstyr
      1
    • oljer, kremer og salve
      1
    • sko/støvletter
      0
    • annet
      2
    • har aldri tatt med noe når jeg har kjøpt sex
      5
  2. 2. Har du ønsket å ta med ting som hun ikke ville at du skulle ta med?

• nei, aldri
      8
    • ja, noen få ganger
      4
    • ja, ofte
      1
    • vet ikke
      0
    • ikke aktuelt for meg
      7

Anbefalte innlegg

Kun fordi @Jeff Pezos brukte ordet kinky i en annen post for kort tid siden, er denne teksten laget.  Vanligvis går det av seg selv når jeg kjøper sex, uten så veldig mye forhåndsplanlegging.  Men noen ganger, ja, det skjer hvert år, særlig på våren, så er det noen besøk som blir gjenstand for en helt annen forventning og gjennomføring.  Det må vanligvis være mye kommunikasjon med henne på forhånd.  Det jeg tenker på er utstyr til sexlek som jeg som kunde tar med til henne.  Ikke avtale om at hun skal bruke ting og tang som hun har tilgjengelig, eller kan skaffe. 

I spørreundersøkelsen kan du krysse av for flere ting samtidig i "gjenstandslisten".  Ikke alt er leketøy, men nødvendige artikler.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Stol har jeg hatt med noen ganger.  Har en helt vanlig, solid kjøkkenstol i tre, som er god til sex i forskjellige stillinger.  En av de fire faste nektet meg å ta den med. 

Ser ut som en flyttemann, går i kjeledress og bærer stolen inn, og ut igjen en time seinere.

Lenke til kommentar
På 19.11.2024 den 23.15, Tototre skrev:

Ser ut som en flyttemann, går i kjeledress og bærer stolen inn, og ut igjen en time seinere.

Nå skal jeg leke Detektiv Poirot…

De de fleste har en stol, derfor må det være noe spesielt med denne stolen siden alle fire trenger den... Å være flyttearbeider kan ikke være en forkledning da flytting ikke skjer en eller flere ganger i uken, det vil bare tiltrekke mer oppmerksomhet, som sikkert er grunnen til at eskorte nr 4 ikke lar deg dra den inn i leiligheten sin. Så hva er det med denne stolen? @Tototre liker å ha sex. Stående har han forklart, også med en pute. Men igjen, har ikke alle puter da? Nei, denne puten passer til stolen. Så da må det være en tripp trapp stol. Denne kan eskorten sitte i, og samtidig få pikk inn mellom rygg og sete.

Har jeg rett?

• Haha 2
Lenke til kommentar

Delvis rett, ærede dr. Watson.  Det er ikke tripp-trapp, men en furustol, lakkert (lett å gjøre ren @Otono) og med spiler med stor avstand i ryggstøtten.  Ellers har jeg ikke sagt at den er med til alle fire?  Noen har jo ålreite stoler selv som vi misbruker når jeg er på besøk.

Lenke til kommentar

Før noen av dere går helt amok med ville sexfantasier: vil du ha med noe utstyr til henne så prater du grundig om det på forhånd.  I detalj.  Og hvordan du vil bruke det.  Ha god kommunikasjon.

Første gangen brant jeg meg på dette.  Sa jeg ville ta med en overraskelse.  Gjett om jeg ble overrasket over hennes reaksjon!

Lenke til kommentar
21 minutter siden, jegern skrev:

Lol, tror jeg pensjonerer meg som detektiv da 

Kort karriere?

Stolsex er forresten undervurdert.  Både hun og han kan veksle mellom å sitte.  Og med pute kan en oxo sitte på kne på stolen.  Jeg bar forresten ut en stol fra en leilighet til en i firerbanden i går.  Til boden.  Så du forstår at jeg gjør nytte for meg i tillegg til å betale for sex.

Til hun som overrasket med meg: Hadde med engangshansker og ville leke doktor med henne som pasient.  Akkurat det ville hun absolutt ikke! (det er ikke en i firerbanden).

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...