Gå til innhold

Tankesex


Gjest

Anbefalte innlegg

Så dumt at du synes det. Jeg har faktisk helt motsatt erfaring. Før jeg gikk inn i denne jobben hadde jeg sett for meg nettopp "tøm og røm", men etter jeg startet har jeg hatt bedre sex enn noen gang før. Veldig mange av mennene er interessert i at jeg også skal bli tilfredsstilt, og enkelte virker nesten mer opptatt av at jeg skal ha det bra enn sin egen nytelse. Det er jo naturligvis ikke nødvendig, men jeg må innrømme at det er utrolig hyggelig når det skjer :lol:

Men jeg har også noen av de som bare ønsker "en kjapp en", men jeg ser ikke noe galt i det heller. Man har jo forskjellige behov, og det er ikke alltid man har tid, lyst eller mulighet til noe mer.

Det viktigste, synes jeg, er å være klar på hva man ønsker å få ut av treffet. Da får man som regel nettopp det, og alle blir fornøyde :)

Lenke til kommentar
Så dumt at du synes det. Jeg har faktisk helt motsatt erfaring. Før jeg gikk inn i denne jobben hadde jeg sett for meg nettopp "tøm og røm", men etter jeg startet har jeg hatt bedre sex enn noen gang før. Veldig mange av mennene er interessert i at jeg også skal bli tilfredsstilt, og enkelte virker nesten mer opptatt av at jeg skal ha det bra enn sin egen nytelse. Det er jo naturligvis ikke nødvendig, men jeg må innrømme at det er utrolig hyggelig når det skjer :lol:

Men jeg har også noen av de som bare ønsker "en kjapp en", men jeg ser ikke noe galt i det heller. Man har jo forskjellige behov, og det er ikke alltid man har tid, lyst eller mulighet til noe mer.

Det viktigste, synes jeg, er å være klar på hva man ønsker å få ut av treffet. Da får man som regel nettopp det, og alle blir fornøyde :)

Jeg er nok en av dem som er opptatt av å tilfredsstille jenten, men jeg opplever at jeg får mye tilbake også i form av fantastisk god sex, noe en ikke skulle tro var mulig i denne "tøm og røm" bransjen.

Lenke til kommentar

Først skriver du:

Når jeg begynte i denne bransjen, tenkte jeg, jeg skal gi alt., Jeg skal gi masse sex, følselser, nærhet, alt hva den andre ønsker. Sex, nærhet, intimitet, er så deilig, og viktig. Tenkte jeg.

Men. Jøsses. Jeg ble virkelig skuffet.

Aldri opplevd så mye dårlig sex. Så mye, inn og ut, inn og ut, utløsning. Det eneste viktige. Jeg forstår det ikke. Etter et møte er jeg så ladet, så vidt begynt, på min nytelse. Men de fleste av dere, kommer, nyter, kort, så ferdig! Jeesus! Forstår det ikke! Bare det å tømme seg. Er det så viktig?! Hva med oppbyggingen . Den er jo så jævla deilig! All den spenningen! – Eskortene blir en virkeliggjøring av deres fantasi? Men kom igjen.! Dere vet jenter i dette gamet er her for pengene sin skyld. Og ikke alltid vet hva de begir seg innpå. Og det blir utnyttet. Til fulle!

- Eller, i det minste, behandler en eskorte med respekt.

fra eskorte som nyter sex. Og menn. Virkelige menn!

Og så følger du opp med:

"Må avklare at jeg opplever mye respekt i mine møter. Føler ikke at det er et problem. For meg."

Så hva er fakta her egentlig? Hvis du ønsker en 4 timers oppbygning før et eventuelt klimaks, eller hvis du KREVER at din nytelse blir oppfylt, så er kanskje ikke eskortevirksomhet det rette for deg? Et interessant eksperiment kunne jo vært å prøve å snu på det en gang; for deg å kjøpe en mann og se hva du får ut av det?

Jeg liker også oppbygning og teasing, som er grunnen til at jeg går for en eller to timers møter, og heller da få kvalitetsmøter, men la oss si jeg hadde behov for møte en gang i uken; hadde jo blitt ganske dyrt da...

Og det er jo noe du bør ta med i vurderingen av hvorfor du driver på med dette her i det hele tatt da; folk betaler ganske mye for den tiden de tilbringer sammen med deg; så da burde kanskje fokuset være på å levere; du vet; å være profesjonell?

Også har du jo til dels uklar definisjon på konseptet; respekt. Jeg mener; du stiller mange spørsmål rundt det; så det virker ikke som om du helt har kommet frem til noe håndfast selv. Hvis du føler at du ikke blir respektert, så bør du enten vurdere om denne følelsen har å gjøre med dine egne forventninger, eller om det er så mye realitet i det, at ingen normale personer bør finne seg i det; altså enten modifisere oppfatning eller slutte som eskorte. Det er mitt råd. Lykke til! :)

Og bare for å ha sagt det; jeg forstår at det jeg har skrevet over kan tolkes som å virke nedlatende; det er ikke meningen.

Meningen er å kanskje oppfordre deg til å tenke litt annerledes, og at du kanskje kommer frem til litt mer realistiske forventninger om hva det innebærer å være en eskorte. Det er ingen lett jobb, det er sikkert. Det krever sin kvinne, og en ganske sterk psyke. Det er nå min erfaring.

Lenke til kommentar

Har selv vurdert å kjøpe. En mann. For å oppleve den andre siden. Men har mistet lysten til det hver gang jeg har vurdert det. Jeg Får ingen tilfredsstillelse av upersonlig sex. Mener da en ekte og dyp tilfredsstillelse. Kan nyte sex, uten at den behøver å gå så dypt. Men det er noe jeg aldri ville kjøpt, tror jeg. Har liksom ikke sterkt behov for upersonlig sex. Og da er vi kanskje tilbake til kjernen i mine "strøtanker", hvorfor kjøpe sex. Hva er tilfredsstillelsen i dette. Hva driver en. Og om behovet hadde vært så stort, hadde jeg vel vært takknemlig for at noen valgte å jobbe med noe som kunne gi meg det. Og hatt stor respekt og ydmykhet for disse kvinnene.... og mennene....

PS. Jeg får en god tilfredsstillelse av å vite at jeg har fungert optimalt som eskorte for den andre. Det er viktig for meg. En slags yrkesstolthet.

Lenke til kommentar
Og da er vi kanskje tilbake til kjernen i mine "strøtanker", hvorfor kjøpe sex. Hva er tilfredsstillelsen i dette. Hva driver en. Og om behovet hadde vært så stort, hadde jeg vel vært takknemlig for at noen valgte å jobbe med noe som kunne gi meg det. Og hatt stor respekt og ydmykhet for disse kvinnene....

Her har du en historie:

Ja, f.eks min første eskorte, er en av mine personlige heltinner! (noe jeg har fortalt henne et par ganger btw ;) ) For meg var svaret på hvorfor: ren desperasjon! Jeg var på det tidspunktet da dette skjedde klinisk deprimert, dypt ulykkelig og følte meg bunnløst ensom. Sammen med seksuell frustrasjon på grensen til angst, og et hinsides savn etter nærhet; og et savn etter å leve ut visse seksuelle fetisher som jeg ikke hadde gjort før in real life, og som jeg følte meg latterlig og skamfull over, så man kan si at jeg var veldig sårbar, så det var veldig viktig for meg å finne en eskorte som var følsom ovenfor disse tingene. Jeg hadde "flaks" og traff en eskorte som forstod og som hjalp meg perfekt, og som var delaktig i å starte prosessen som gjorde meg friskere, og som lærte meg at det er lurt å ta hensyn til og å være ærlig om hva som foregår på "innsiden". ;)

Så for meg var det hele veldig personlig, mens jeg for henne nok bare var "en til" i rekken av kunder. Men vi har møttes ved senere anledninger også, og hun syntes det var flott og "sterkt" (hennes ord) å høre om betydningen og dybden det første møtet hadde for meg :) Jeg sa til henne en gang; "Du reddet ikke livet mitt, men det var faen meg ikke langt i fra!" ;)

Senere har jeg møtt andre eskorter, der prosessen har vært mer lystbetont og ikke så "gravalvorlig" som det som er beskrevet over. Og svaret på hva som driver her er vel at jeg "leter etter noe",noe estetisk, en følelse eller en erfaring. Enten noe som jeg har opplevd før og som jeg ser for meg en mer foredlet utgave av, eller noe nytt som interesserer meg og/eller som jeg føler en dragning mot. Seksualitet er for meg dynamisk og i konstant endring, påvirket av opplevelser i livet. :)

Jeg har også venner nå, som jeg først møtte som eskorter, der vennskapet har fortsatt etter at eskorten la opp virksomheten. Så takknemlighet; Ja! Jeg er en av dem som er det; jeg er jo glad i vennene mine! ;):)

Lenke til kommentar

Tøm og røm som er så morsomt! :D:lol:

Jeg forstår ikke 100% behovet for de mest tøm-og-røm-aktige handlingene, og hvordan det skiller seg ut fra å runke, kjøpe seg en lommefitte eller andre liknende ting som er ganske mye mer økonomisk - men jeg må si at heller effektiv og kjapp sex i ett kvarter enn dårlig sex i en time ;)

Å være dårlig i sengen betyr ikke nødvendigvis at man ikke har respekt for meg, og for min del synes jeg at folk opptrer respektfullt så lenge de følger mine regler. Utover det, må man bare være elendige i sengen - å være god der, er jo min oppgave. Hvis jeg ikke nyter en annen person, nyter jeg meg selv isteden - og tanken på hvor deilig jeg er. :lol:

Lenke til kommentar
Tøm og røm som er så morsomt! :D:lol:

Jeg forstår ikke 100% behovet for de mest tøm-og-røm-aktige handlingene, og hvordan det skiller seg ut fra å runke, kjøpe seg en lommefitte eller andre liknende ting som er ganske mye mer økonomisk - men jeg må si at heller effektiv og kjapp sex i ett kvarter enn dårlig sex i en time ;)

Å være dårlig i sengen betyr ikke nødvendigvis at man ikke har respekt for meg, og for min del synes jeg at folk opptrer respektfullt så lenge de følger mine regler. Utover det, må man bare være elendige i sengen - å være god der, er jo min oppgave. Hvis jeg ikke nyter en annen person, nyter jeg meg selv isteden - og tanken på hvor deilig jeg er. :lol:

Dette blir litt for teknisk...

Jeg observerer bare at når kjemien stemmer; det er liksom innertier fra første sekund, da blir sexen utrolig bra. Men jeg kan ikke helt forklare hva som faktisk skjer. Dette er vel det som kalles "flow" i psykologi. Dette er noe jeg bare har opplevd med norske jenter.

Lenke til kommentar
Tøm og røm som er så morsomt! :D:lol:

Jeg forstår ikke 100% behovet for de mest tøm-og-røm-aktige handlingene, og hvordan det skiller seg ut fra å runke, kjøpe seg en lommefitte eller andre liknende ting som er ganske mye mer økonomisk - men jeg må si at heller effektiv og kjapp sex i ett kvarter enn dårlig sex i en time ;)

Å være dårlig i sengen betyr ikke nødvendigvis at man ikke har respekt for meg, og for min del synes jeg at folk opptrer respektfullt så lenge de følger mine regler. Utover det, må man bare være elendige i sengen - å være god der, er jo min oppgave. Hvis jeg ikke nyter en annen person, nyter jeg meg selv isteden - og tanken på hvor deilig jeg er. :lol:

Dette blir litt for teknisk...

Jeg observerer bare at når kjemien stemmer; det er liksom innertier fra første sekund, da blir sexen utrolig bra. Men jeg kan ikke helt forklare hva som faktisk skjer. Dette er vel det som kalles "flow" i psykologi. Dette er noe jeg bare har opplevd med norske jenter.

Du sier noe der. Når jeg bruker begrepet "dårlig i sengen" er jeg ikke helt sikker på hva jeg mener selv, men jeg har hørt at noen er det. Når jeg prøver å tenke gjennom hva jeg synes det betyr, ser jeg kun for meg personer som gjør ubehagelige ting mot meg.

Lenke til kommentar
Tøm og røm som er så morsomt! :D:lol:

........... heller effektiv og kjapp sex i ett kvarter enn dårlig sex i en time ;)

HELT enig, og så koster det bare 5-600 kroner :!:

Da kan man gå 4 ganger i stedet for én gang hos ei som skal ha 2000.

Lenke til kommentar

Skal vi se!

500 x 4 = 2000

15 x 4 = 60

Fire kvarter med en person som tar 500 for kvarteret, blir altså en time med en person som tar 2000 for en time. Hvis du sier 600, ville det blitt 2400 for en time, altså 100 mindre enn 2500 som er den populære prisen mange norske jenter legger seg på.

Sånn sett er jo ikke 500 "billig", det er bare en veldig, veldig smart løsning (for deg) dersom du foretrekker høy kvantitet :D

Lenke til kommentar

500 er da billig hvis man kun er ute etter tøm og røm, og klarer seg med 15 minutter på å få gjort det.

det blir

4 x 500 = 2000,-

mot

4 x 2500 = 10.000,-

Jo, det er litt billigere.

Lenke til kommentar
Skal vi se!

500 x 4 = 2000

15 x 4 = 60

Fire kvarter med en person som tar 500 for kvarteret, blir altså en time med en person som tar 2000 for en time. Hvis du sier 600, ville det blitt 2400 for en time, altså 100 mindre enn 2500 som er den populære prisen mange norske jenter legger seg på.

Sånn sett er jo ikke 500 "billig", det er bare en veldig, veldig smart løsning (for deg) dersom du foretrekker høy kvantitet :D

Jeg sliter litt med å følge regnestykket ditt.

500×5= 2500

2500x1 = 2500

Det betyr 5 ganger så mye moro med fornuftige priser enn med norske priser.

Enig, en veldig god løsning, for de som foretrekker kvantitet, kvalitet og høy kost/nyttefaktor, helt klart.

Lenke til kommentar
Skal vi se!

500 x 4 = 2000

15 x 4 = 60

Fire kvarter med en person som tar 500 for kvarteret, blir altså en time med en person som tar 2000 for en time. Hvis du sier 600, ville det blitt 2400 for en time, altså 100 mindre enn 2500 som er den populære prisen mange norske jenter legger seg på.

Sånn sett er jo ikke 500 "billig", det er bare en veldig, veldig smart løsning (for deg) dersom du foretrekker høy kvantitet :D

Jeg sliter litt med å følge regnestykket ditt.

500×5= 2500

2500x1 = 2500

Det betyr 5 ganger så mye moro med fornuftige priser enn med norske priser.

Enig, en veldig god løsning, for de som foretrekker kvantitet, kvalitet og høy kost/nyttefaktor, helt klart.

Det betyr at fire kvarter = en time.

Lenke til kommentar

Men hva skal man med en time, på én gang ?? -Om man får fire ganger så mye moro for samma prisen ?

Da er det som du beskriver det : ''det er bare en veldig, veldig smart løsning (for deg) ''

Lenke til kommentar

tja. hva er det som gjelder her. penger elller kvalitet. er jo bare samme suppa om igjen. ønsker du noe billig, kjøp billig! Ønsker du noe dyrere, kjøp dyrt!

jeg villle heller btalt 3000 for en mann som var optimal overfor meg, genuin, og ekte i møte med meg. Enn en mann som tok imot damer i fleng, for 800 kr timen...jesush....

:)

Lenke til kommentar

Eller selvfølgelig holdt meg til en deilig mann som møtte meg for 800 timen, men hadde fått dårlig samvittighet etterhvert....om sexen var god,....og så klart gitt mye mer tilbake,....både av meg selv, ....og pengemessig.

Lenke til kommentar
Men hva skal man med en time, på én gang ?? -Om man får fire ganger så mye moro for samma prisen ?

Da er det som du beskriver det : ''det er bare en veldig, veldig smart løsning (for deg) ''

Det kommer jo anpå hva slags person man er. Mange synes en time er alt for lite og trenger gjerne to eller tre.

Hvis du hovedsakelig liker å stikke tissen inni noe og bli fort ferdig, så er en time meningsløst. Hvis man derimot liker å ta seg god tid, nyte sakte, prate, ha masse forspill og mellomspill og etterspill samt prøve ut sin nye spennende fantasi, så holder jo ikke et kvarter :P

Lenke til kommentar
tja. hva er det som gjelder her. penger elller kvalitet.

jeg villle heller btalt 3000 for en mann som var optimal overfor meg, genuin, og ekte i møte med meg. Enn en mann som tok imot damer i fleng, for 800 kr timen...jesush....

:)

Kvalitet for pengene. Kvaliteten dobles ikke om ei dame dobler prisen.

Jeg ville heller betalt 300 for ei som var optimal overfor meg, genuin, og ekte i møte med meg. Enn ei som tok imot besøk bare for å få mest mulig penger for det.

Gjett om det er flere her inne som har prøvd dette !

Lenke til kommentar
Kvinner selger sex for pengenes skyld. Vil de ha seg pikk uten penger så får de det uten problemer.

Helt klart.

Så er det noen som tenker: jeg digger sex, jeg synes det er kult om jeg kan få litt betalt for det.

Noen tenker : jeg hater sex, men kan alltids gjøre det om jeg får fett betalt.

Disse forutsetningene kan lett gjenspeiles i opplevelsen for kunden.

Ei jeg traff for maaaange år siden..... fortalte meg etter at hun sluttet at da hun jobbet fikk hun dårlig samvittighet og følte at hun ''lurte'' menn som hun tok i mot penger fra. (Da vi møttes spurte hun ikke penger, men jeg ''tok opp temaet'' etter jobben var gjort, hun sa på en tvetydig måte at det ikke var noe jeg trengte å betale for, men hun fikk den normale summen.

Jeg hadde kontakt med henne etterpå og vi snakket om å møtes, men hun presiserte at om vi skulle møtes så skulle hun ikke ha betalt for det. Spes det første gratismøtet var helt rått. 8-)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...