Gå til innhold

Tankesex


Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg begynte i denne bransjen, tenkte jeg, jeg skal gi alt., Jeg skal gi masse sex, følselser, nærhet, alt hva den andre ønsker. Sex, nærhet, intimitet, er så deilig, og viktig. Tenkte jeg.

Men. Jøsses. Jeg ble virkelig skuffet.

Aldri opplevd så mye dårlig sex. Så mye, inn og ut, inn og ut, utløsning. Det eneste viktige. Jeg forstår det ikke. Etter et møte er jeg så ladet, så vidt begynt, på min nytelse. Men de fleste av dere, kommer, nyter, kort, så ferdig! Jeesus! Forstår det ikke! Bare det å tømme seg. Er det så viktig?! Hva med oppbyggingen . Den er jo så jævla deilig! All den spenningen! – Eskortene blir en virkeliggjøring av deres fantasi? Men kom igjen.! Dere vet jenter i dette gamet er her for pengene sin skyld. Og ikke alltid vet hva de begir seg innpå. Og det blir utnyttet. Til fulle! Hva med swingersfester, parties, masse muligheter for mye deilig rå sex. In real life! Uten å betale for det! Hvor gjør du ikke det?

- Eller, i det minste, behandler en eskorte med respekt.

fra eskorte som nyter sex. Og menn. Virkelige menn!

Lenke til kommentar

Her var det mye vrøvl. Når man bare har 30 minutter på seg så er det begrenset hva man får tid til. Tror du at alle kan betale for 4-timers treff eller hva er det med deg? Jesus Christ...

Lenke til kommentar

Takk til dere som sender meg hyggelige pm. Men jeg skriver ikke for å utvide min kundekrets. Veldig fornøyd med den jeg har. :)

Bare undres over den andelen som kommer for kun, inn og ut, inn og ut.

.... :shock:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte inn , tømme og ut..Men fant noe mer

Men etter 3 år i bransjen nekter jeg kunder under 1 time og da får jeg kunder som ønsker noe mer enn å tømme seg.

Men lærte at menn på 1 time og opp var kunder med mer ønsker enn kjapp en.

Tipset mitt til deg er , slutt med 30min, det er stress.

Men jeg har jobbet målrettet for å slippe de "tømm og rømm" og har egentlig ikke den type klienter her ;)

Lenke til kommentar
Ser ikke noe galt i å ta imot kunder for tøm og røm. Kan være deilig med en kjapp en. :)

- så lenge alt foregår med respekt

Tja. Respekt er så mangt. Blant annet å svare på en hyggelig PM. Det regnes vanligvis som alminnelig høflighet, men det er visst blitt mote å late som en ikke fikk noe, hørte noe eller så noe.

Kan kanskje være litt slitsomt å svare hvis det er mange som sender PM...

Lenke til kommentar
Hva med swingersfester, parties, masse muligheter for mye deilig rå sex. In real life! Uten å betale for det! Hvor gjør du ikke det?

Greit å si for deg som er dame, men er ikke alle menn som har tilgang til slikt.

Lenke til kommentar
Takk til dere som sender meg hyggelige pm. Men jeg skriver ikke for å utvide min kundekrets. Veldig fornøyd med den jeg har. :)

Bare undres over den andelen som kommer for kun, inn og ut, inn og ut.

.... :shock:

Javel, men hvordan skal vi oppføre oss på den halve timen for at du skal være fornøyd? De fleste behandler vel eskorten med respekt, men en vil vel heller ikke prate bort hele sin tilmålte tid heller. Kan du ikke bare gi en hel time for samme prisen som 30 min hvis du ønsker mer.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det da så vanlig å skrive i anmeldelser ; " Vær snill å behandle denne damen med respekt".?

- som om andre ikke er så nøye å behandle med respekt.

Å behandle noen med respekt,: - ja hvordan går en frem da? I forkant av, under og etter et møte? Hva vil det si å respektere noen? Hvordan viser dette seg? Og skal en respektere noen som ikke gir respekt tilbake?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det da så vanlig å skrive i anmeldelser ; " Vær snill å behandle denne damen med respekt".?

- som om andre ikke er så nøye å behandle med respekt.

Å behandle noen med respekt,: - ja hvordan går en frem da? I forkant av, under og etter et møte? Hva vil det si å respektere noen? Hvordan viser dette seg? Og skal en respektere noen som ikke gir respekt tilbake?

Beklager Gjest, tror ikke jeg helt henger med hva du vil fram til...

Hva er respekt for deg under et treff?

For meg så takker jeg nei til menn på telefon om jeg føler for det, og derfor har jeg sjelden problemer med respekten .

Lenke til kommentar
Så respekt er noe en viser, når den andre først har vist deg det? At den andre må fortjene å få ens respekt, ellers behøver en ikke å opptre respektfullt?

Det er vel her den berømmelige kjemien kommer inn. En må tørre å gi av seg selv, er man heldig så får du rikelig tilbake :D

Lenke til kommentar

Tror nok at respekt er en grunnleggende verdi som ligger litt dypere. En kan ha god kjemi men likevel opptre respektløst...

Og skal en bare opptre respektfullt mot dem en føler en har god kjemi med.?

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener. Mener du at det er respektløst å bare ville ha et kjapt nummer uten å tilfredsstille deg?

Alle gjester er ulike, noen har ikke behov for annet enn tøm og røm. Noen har ikke mye seksuell erfaring, andre kommer raskt, og listen på ulike preferanser er like variert som gjestelistene.

God screening og god kommunikasjon i forkant og underveis kommer man langt med. Presisere hva en tilbyr er veldig god start.

Lenke til kommentar

Begrepet respekt finner jeg vanskelig å definere. Og kanskje er det en individuell opplevelse som ikke lar seg sette inn i bestemte rammer, båser. Oppleves kanskje ulikt fra person til person avhengig av ens forhistorie med selv å bli respektert?

:)

Lenke til kommentar
Begrepet respekt finner jeg vanskelig å definere. Og kanskje er det en individuell opplevelse som ikke lar seg sette inn i bestemte rammer, båser. Oppleves kanskje ulikt fra person til person avhengig av ens forhistorie med selv å bli respektert?

:)

Her er det tydelig at en person har forventet svar på en PM uten å ha fått det. En som stiller et høflig spørsmål forventer et høflig svar. At han ikke har fått det, oppfatter han som respektløst. Når vedkommende likevel forventer å bli behandlet med respekt, blir det noe som skurrer.

A: Stiller et høflig spørsmål til B.

B: ignorererer A og gidder ikke svare.

A: føler seg seg ikke lenger forpliktet til å behandle B med respekt.

Altså: Du får ikke noe igjen når du ikke har noe å gi.

Pass på, jenter. Krev ikke respekt uten å gi respekt tilbake. Det er dårlig for bisniss.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ikke respektløst behandlet om noen ikke svarer på min mail. Men kan forstå at andre kan oppleve det som respektløst og uhøflig. Alle mailene har et ønske om å treffes. Det er ikke derfor jeg skriver her. Jeg har valgt å svare alle på et felles innlegg. Skriver for engasjement og meningsutveksling. :)

Lenke til kommentar
Begrepet respekt finner jeg vanskelig å definere. Og kanskje er det en individuell opplevelse som ikke lar seg sette inn i bestemte rammer, båser. Oppleves kanskje ulikt fra person til person avhengig av ens forhistorie med selv å bli respektert?

:)

Her er det tydelig at en person har forventet svar på en PM uten å ha fått det. En som stiller et høflig spørsmål forventer et høflig svar. At han ikke har fått det, oppfatter han som respektløst. Når vedkommende likevel forventer å bli behandlet med respekt, blir det noe som skurrer.

A: Stiller et høflig spørsmål til B.

B: ignorererer A og gidder ikke svare.

A: føler seg seg ikke lenger forpliktet til å behandle B med respekt.

Altså: Du får ikke noe igjen når du ikke har noe å gi.

Pass på, jenter. Krev ikke respekt uten å gi respekt tilbake. Det er dårlig for bisniss.

- så en skal ikke behandle noen med respekt når en føler ikke en får det tilbake. Da skal en opptre respektløst tilbake.

?

Og at respekt har noe med å oppfylle en annens forventning?

Lenke til kommentar

Om dine kunder ønsker korte treff og egen tilfredsstillelse.....

Og ikke lange treff for å betale masse for å tilfredsstille deg....

KAN det være fordi at de ikke føler noe behov for å tilbringe mer tid enn nødvendig med deg?

Med noen jenter kan man ønske betingelsesløs GFE og langvarige treff, med andre bare få gjort seg ferdig og stikke av ;)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...