Gå til innhold

Trusler om avsløring


Administrator

Anbefalte innlegg

Jeg har fått vite om at ett av våre medlemmer blir utsatt for trusler, selvfølgelig fra en anonym person. Denne personen utgir seg som medlem av en organisasjon som jobber mot prostitusjon.

Her står blant annet:

"Du lurer ensomme menn for penger og bruker kroppen din for å tjene enorme summer. Uten å betale skatt for dette. I Norge er det ikke ulovlig å selge sex, men det er ulovlig å unngå skatt. Så det er slik vi jobber, for å få slutt på denne utnyttelsen du og andre driver med. Dette er ikke noe personlig mot deg, men vi vil ha slutt på slik eskorte tjenester."

Videre:

"Så til saken, du skal slutte med dette i dag. ASAP!!!!!!!

Hvis ikke, sender vi all info, bilder, mailer og sms til skattemyndighetene, dine venner og familie, legger på sosiale medier og henger opp plakater i ditt nærmiljø. Vi skyr ingen midler for å fullføre vår oppgave. Vi vil evt. også presse dine kunder, hvis du ikke følger våre varsler."

Så fortsetter det i samme tone.

Det er lett å se at dette ikke kommer fra en organisasjon. Her er også en del typiske skrivefeil som kan avsløre den som skrev. En privatdetektiv er satt på saken, og vedkommende bør ikke være altfor vanskelig å avsløre. Likevel oppfordrer jeg samtlige ærlige brukere av dette forumet å stille opp slik de kan, med råd, hjelp og assistanse. Gi også gjerne tydelige råd til nye, uerfarne eskorter så de blir flinkere til å beskytte sin identitet. Vi har et eget underforum for dette.

Dette er skammelig. Eskorten gjør ingenting ulovlig. Hun strever med å holde hodet over vannet. Hun gjør det hun kan for å greie seg, og trenger ikke bli dratt gjennom sølen. Synderen her er personen som sender slike brev, og han skal stoppes.

Lenke til kommentar

trussel om å bli avslørt fikk jeg en gang.

Dette virker som en sur kunde som ikke får viljen sin ...Nok av de som lager kvalm..

Men hva veit jeg, trusler er en del av dagens lovgivning.

Tips er at alle skaper en avskilt identitet så ingen kan spore og derfor vil sånne trusler bli tomme .

'

Jeg prøvde å stoppe en person som truet meg på livet en gang, men han går fri, ikke hørt mer fra han uansett ...

Skal ikke ta denne lengre , men har kjent på følelsen og ble litt skremt, men veit jeg har 2 identitete, så lar meg ikke skremme .

Lenke til kommentar
Jeg har fått vite om at ett av våre medlemmer blir utsatt for trusler, selvfølgelig fra en anonym person. Denne personen utgir seg som medlem av en organisasjon som jobber mot prostitusjon.

Her står blant annet:

"Du lurer ensomme menn for penger og bruker kroppen din for å tjene enorme summer. Uten å betale skatt for dette. I Norge er det ikke ulovlig å selge sex, men det er ulovlig å unngå skatt. Så det er slik vi jobber, for å få slutt på denne utnyttelsen du og andre driver med. Dette er ikke noe personlig mot deg, men vi vil ha slutt på slik eskorte tjenester."

Videre:

"Så til saken, du skal slutte med dette i dag. ASAP!!!!!!!

Hvis ikke, sender vi all info, bilder, mailer og sms til skattemyndighetene, dine venner og familie, legger på sosiale medier og henger opp plakater i ditt nærmiljø. Vi skyr ingen midler for å fullføre vår oppgave. Vi vil evt. også presse dine kunder, hvis du ikke følger våre varsler."

Så fortsetter det i samme tone.

Det er lett å se at dette ikke kommer fra en organisasjon. Her er også en del typiske skrivefeil som kan avsløre den som skrev. En privatdetektiv er satt på saken, og vedkommende bør ikke være altfor vanskelig å avsløre. Likevel oppfordrer jeg samtlige ærlige brukere av dette forumet å stille opp slik de kan, med råd, hjelp og assistanse. Gi også gjerne tydelige råd til nye, uerfarne eskorter så de blir flinkere til å beskytte sin identitet. Vi har et eget underforum for dette.

Dette er skammelig. Eskorten gjør ingenting ulovlig. Hun strever med å holde hodet over vannet. Hun gjør det hun kan for å greie seg, og trenger ikke bli dratt gjennom sølen. Synderen her er personen som sender slike brev, og han skal stoppes.

Ta dokker sammen; om noen truer med å gå til skatt-ditt-eller-datt så er det bare å stikke fingen i jorden; det er på denne måten de fleste andre blir tatt for skattefusk også; eller økonomisk kriminalitet som det kalles.

At Celin er uenig i noen lover og av den grunn ikke vil betale skatt, wtf...

Skattevesenet sender deg et hyggelig brev der de ber deg innbetale et stort beløp innen 2 uker...

Begynn å forholde dokker til det dokker driver med!

Lenke til kommentar

Ta dokker sammen; om noen truer med å gå til skatt-ditt-eller-datt så er det bare å stikke fingen i jorden; det er på denne måten de fleste andre blir tatt for skattefusk også; eller økonomisk kriminalitet som det kalles.

At Celin er uenig i noen lover og av den grunn ikke vil betale skatt, wtf...

Skattevesenet sender deg et hyggelig brev der de ber deg innbetale et stort beløp innen 2 uker...

Begynn å forholde dokker til det dokker driver med!

Hva er det du fabler om? Vi er mange som ønsker å betale skatt på lik linje som alle andre, men hvordan skal vi få til dette uten at det kan skje på en ryddig måte?

Lenke til kommentar

Ta dokker sammen; om noen truer med å gå til skatt-ditt-eller-datt så er det bare å stikke fingen i jorden; det er på denne måten de fleste andre blir tatt for skattefusk også; eller økonomisk kriminalitet som det kalles.

At Celin er uenig i noen lover og av den grunn ikke vil betale skatt, wtf...

Skattevesenet sender deg et hyggelig brev der de ber deg innbetale et stort beløp innen 2 uker...

Begynn å forholde dokker til det dokker driver med!

Hva er det du fabler om? Vi er mange som ønsker å betale skatt på lik linje som alle andre, men hvordan skal vi få til dette uten at det kan skje på en ryddig måte?

Dette har vi diskutert før; det er fullt mulig å skatte, men du må drive med noe; salg sv omsorg f.eks. Og noen må stå som ansvarlig og eier av foretaket.

Her er det nok de fleste faller av og mister lysten; det er ikke så hemmelig lenger, alle kan vite, eller kan søke deg opp.

Når det gjelder angiveri; alle som ikke betaler skatt i en eller annen dimensjon vil alltid løpe risikoen for at noen sladrer.

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

To forskjellige diskusjoner her...

1) Ja, folk bør betale skatten sin. Vi lever jævlig godt på offentlige goder (og konsekvensene av offentlige goder) i Norge.

2) Nei, det er ikke OK å sende folk trusler. Håper de som gjør det blir avslørt, og at det får konsekvenser.

Lenke til kommentar
To forskjellige diskusjoner her...

1) Ja, folk bør betale skatten sin. Vi lever jævlig godt på offentlige goder (og konsekvensene av offentlige goder) i Norge.

2) Nei, det er ikke OK å sende folk trusler. Håper de som gjør det blir avslørt, og at det får konsekvenser.

LIKER

Lenke til kommentar

Ta dokker sammen; om noen truer med å gå til skatt-ditt-eller-datt så er det bare å stikke fingen i jorden; det er på denne måten de fleste andre blir tatt for skattefusk også; eller økonomisk kriminalitet som det kalles.

At Celin er uenig i noen lover og av den grunn ikke vil betale skatt, wtf...

Skattevesenet sender deg et hyggelig brev der de ber deg innbetale et stort beløp innen 2 uker...

Begynn å forholde dokker til det dokker driver med!

Hva er det du fabler om? Vi er mange som ønsker å betale skatt på lik linje som alle andre, men hvordan skal vi få til dette uten at det kan skje på en ryddig måte?

Godt svart

(Snakk om skattevesenet, så begynte jeg pga en diger regning fra dem :roll: )

Lenke til kommentar

Apropos skatt, så kan det være vanskelig for en eskorte å drive innenfor lovens rammer, da ingen regnskapsfører med vettet i forstand vil ta i slik business med ei ildtang, da regnskapstjenester for ei prostituert også rammes av hallikparagrafen...

Lenke til kommentar
Apropos skatt, så kan det være vanskelig for en eskorte å drive innenfor lovens rammer, da ingen regnskapsfører med vettet i forstand vil ta i slik business med ei ildtang, da regnskapstjenester for ei prostituert også rammes av hallikparagrafen...

La meg bare understreke:

Dette dreier seg ikke om skatt. Det dreier seg om trusler.

Her var det en uerfaren eskorte som ikke har visst hvordan hun skulle beskytte seg.

Det hun trenger er hjelp, ikke tips om å betale skatt eller ikke.

Det dreier seg heller ikke om hva hun skulle ha gjort. Her er det først og fremst ønskelig å få hjelp til å løse et problem som har oppstått, og i neste instans hvordan man skal unngå sånt i fremtiden.

Alle som er interessert i å besøke eskorter, bør være interessert i å fortelle dem hvordan de skal beskytte seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Apropos skatt, så kan det være vanskelig for en eskorte å drive innenfor lovens rammer, da ingen regnskapsfører med vettet i forstand vil ta i slik business med ei ildtang, da regnskapstjenester for ei prostituert også rammes av hallikparagrafen...

La meg bare understreke:

Dette dreier seg ikke om skatt. Det dreier seg om trusler.

Her var det en uerfaren eskorte som ikke har visst hvordan hun skulle beskytte seg.

Det hun trenger er hjelp, ikke tips om å betale skatt eller ikke.

Det dreier seg heller ikke om hva hun skulle ha gjort. Her er det først og fremst ønskelig å få hjelp til å løse et problem som har oppstått, og i neste instans hvordan man skal unngå sånt i fremtiden.

Alle som er interessert i å besøke eskorter, bør være interessert i å fortelle dem hvordan de skal beskytte seg.

Be henne ta kontakt med meg..

Jeg legger ikke ut mye om sikkerhet i et åpent forum.

Lenke til kommentar
Jeg har fått vite om at ett av våre medlemmer blir utsatt for trusler, selvfølgelig fra en anonym person. Denne personen utgir seg som medlem av en organisasjon som jobber mot prostitusjon.

Her står blant annet:

"Du lurer ensomme menn for penger og bruker kroppen din for å tjene enorme summer. Uten å betale skatt for dette. I Norge er det ikke ulovlig å selge sex, men det er ulovlig å unngå skatt. Så det er slik vi jobber, for å få slutt på denne utnyttelsen du og andre driver med. Dette er ikke noe personlig mot deg, men vi vil ha slutt på slik eskorte tjenester."

Videre:

"Så til saken, du skal slutte med dette i dag. ASAP!!!!!!!

Hvis ikke, sender vi all info, bilder, mailer og sms til skattemyndighetene, dine venner og familie, legger på sosiale medier og henger opp plakater i ditt nærmiljø. Vi skyr ingen midler for å fullføre vår oppgave. Vi vil evt. også presse dine kunder, hvis du ikke følger våre varsler."

Så fortsetter det i samme tone.

Det er lett å se at dette ikke kommer fra en organisasjon. Her er også en del typiske skrivefeil som kan avsløre den som skrev. En privatdetektiv er satt på saken, og vedkommende bør ikke være altfor vanskelig å avsløre. Likevel oppfordrer jeg samtlige ærlige brukere av dette forumet å stille opp slik de kan, med råd, hjelp og assistanse. Gi også gjerne tydelige råd til nye, uerfarne eskorter så de blir flinkere til å beskytte sin identitet. Vi har et eget underforum for dette.

Dette er skammelig. Eskorten gjør ingenting ulovlig. Hun strever med å holde hodet over vannet. Hun gjør det hun kan for å greie seg, og trenger ikke bli dratt gjennom sølen. Synderen her er personen som sender slike brev, og han skal stoppes.

Er dette tilfelle så er det trist. Er vel litt agurktid her som i media forøvrig (kanskje)

Lenke til kommentar
Är det härinne hon blivit hotad, eller har hon blivit kontaktad på annat sätt? Skummelt uansett. Huff.

Hun har fått et vanlig brev.

Hun er deprimert og har gått under jorden. Tar ingen nye kunder og håper at det hele skal gå over.

Lenke til kommentar

Blir noen overrasket av dette?

Vi har flere skrullinger her inne som fra tid til annen viser sitt sanne jeg.

Utrolig synd, men de er kun skrullinger i 99,9% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Blir noen overrasket av dette?

Vi har flere skrullinger her inne som fra tid til annen viser sitt sanne jeg.

Utrolig synd, men de er kun skrullinger i 99,9% av tilfellene.

Og når de ikke er skrullinger; hva er de da?

Bare en liten kommentar til trusselen om å gå til skattekontoret og "anmelde" en eskorte; det er ikke slik det funker. Skattekontoret får inn bøtter med slik sladder og det skal flere slike tilfeller til før gjør noe og i neste omgang må de ha bevis, som igjen kan være vanskelig å fremdrive.

Dessuten; det finnes større fisker det ute som gir bedre uttelling å fange.

Lenke til kommentar

Når man ser på antall kunder som kjøper sex så tror jeg at de som er her i forummet bare er en brøkdel av totalen. Det kan vel eskortene selv bekrefte. I et slikt forum som dette kommer ofte det sanne jeg til syne. Mange av medlemmene har ikke toleranse for andres meninger og - "Det jeg sier er det riktige" - basta. Tilbake til trusselsaken så er vel dette, som det tidligere er nevnt, en forsmådd kunde e.l. Trusler i seg selv fører nesten aldri til noen ting. Der gjøres for å skremme å lage uhygge, noe vedkommende har greid i denne saken. Hadde man derimot ikke skrevet noe om saken så hadde ikke gjerningsmannen fått noe kred - noe han har fått nå. Håper admin og privatdetektiven får orden på denne saken snarest, slik at eskorten kan få komme tilbake i sin "jobb"

Lenke til kommentar
Når man ser på antall kunder som kjøper sex så tror jeg at de som er her i forummet bare er en brøkdel av totalen.

Du har helt rett i det du skriver her, men til nå har vi ikke fått det vi egentlig var på jakt etter: Gode tips om hvordan saken bør håndteres. Her er det gjerningsmannen vi er ute etter. Få vedkommende til å forstå at sånt gjør man ikke. Jeg har visse oppfatninger her, men tar gjerne imot fler om noen har noe å bidra med.

Lenke til kommentar
Når man ser på antall kunder som kjøper sex så tror jeg at de som er her i forummet bare er en brøkdel av totalen.

Du har helt rett i det du skriver her, men til nå har vi ikke fått det vi egentlig var på jakt etter: Gode tips om hvordan saken bør håndteres. Her er det gjerningsmannen vi er ute etter. Få vedkommende til å forstå at sånt gjør man ikke. Jeg har visse oppfatninger her, men tar gjerne imot fler om noen har noe å bidra med.

Veldig ofte lønner det seg å sitte helt stille i båten; dvs. Ikke gjøre noe som helst. La motstanderen spille kortene sine.

Eskorten har ikke gjort noe ulovlig; bortsett fra å ikke betale skatt,men det kan være vanskelig å komme til bunns i.

Det er nok mer sansynlig at den som truer begår lovbrudd.

Lenke til kommentar
Veldig ofte lønner det seg å sitte helt stille i båten; dvs. Ikke gjøre noe som helst. La motstanderen spille kortene sine.

Det er absolutt en mulighet, men det er en viss risiko med det også.

Lenke til kommentar

Har nettopp postet noe om " trusler" i fra en viss etat. For det er ikke bare enkeltpersoner som truer med ditt og datt og gjerne vil høste penger av sine trusler. I tidligere tider så ville ikke skatt og avgift ta i prostituertes inntekt med tang for de var redd for å gå i hallik fella. Ser ut som den skrekken er vekk, flå jentene for skatt. Det er mulig det er den tankegangen som ligger bak det utspillet som det nå ble sladret om. Trakasser jentene med skatt, avgift, enkeltmannsforetaket og arbeidsgiveravgift samt alle utgifter som tenkes kan så at prisen blir så høy at menn lar dette være - i det minste i Norge. Samtidig få jentene ut av hekkestedene med å ta eierne av lokalitetene som benyttes og samtidig hiv ut av Norge det som kan hives ut. Gjør Norge til et uvennlig sted forsalg av sex.

Lenke til kommentar
Har nettopp postet noe om " trusler" i fra en viss etat. For det er ikke bare enkeltpersoner som truer med ditt og datt og gjerne vil høste penger av sine trusler. I tidligere tider så ville ikke skatt og avgift ta i prostituertes inntekt med tang for de var redd for å gå i hallik fella. Ser ut som den skrekken er vekk, flå jentene for skatt. Det er mulig det er den tankegangen som ligger bak det utspillet som det nå ble sladret om. Trakasser jentene med skatt, avgift, enkeltmannsforetaket og arbeidsgiveravgift samt alle utgifter som tenkes kan så at prisen blir så høy at menn lar dette være - i det minste i Norge. Samtidig få jentene ut av hekkestedene med å ta eierne av lokalitetene som benyttes og samtidig hiv ut av Norge det som kan hives ut. Gjør Norge til et uvennlig sted forsalg av sex.

Saken som denne tråden dreier seg om er en såpass alvorlig sak. Jeg mener at innlegget ditt Kanon får du flytte til et annet sted og ikke gjøre så man mister fokuset på denne tragiske saken.

Lenke til kommentar
Har nettopp postet noe om " trusler" i fra en viss etat. For det er ikke bare enkeltpersoner som truer med ditt og datt og gjerne vil høste penger av sine trusler. I tidligere tider så ville ikke skatt og avgift ta i prostituertes inntekt med tang for de var redd for å gå i hallik fella. Ser ut som den skrekken er vekk, flå jentene for skatt. Det er mulig det er den tankegangen som ligger bak det utspillet som det nå ble sladret om. Trakasser jentene med skatt, avgift, enkeltmannsforetaket og arbeidsgiveravgift samt alle utgifter som tenkes kan så at prisen blir så høy at menn lar dette være - i det minste i Norge. Samtidig få jentene ut av hekkestedene med å ta eierne av lokalitetene som benyttes og samtidig hiv ut av Norge det som kan hives ut. Gjør Norge til et uvennlig sted forsalg av sex.

Saken som denne tråden dreier seg om er en såpass alvorlig sak. Jeg mener at innlegget ditt Kanon får du flytte til et annet sted og ikke gjøre så man mister fokuset på denne tragiske saken.

Dette handler om hvordan du skal beskytte deg mot personer som tar loven i egne hender.

Dette er i praksis umulig, men det er mulig å gjøre det vanskelig for tilfeldige å nøste opp i systemet ditt.

For eksempel ikke fortell "alle" vennene dine hva du driver med; la det være hemmelig, og da mener jeg hemmelig.

Jeg traff en eskorte lenge; halve omgangskretsen hennes viste om det; hvor trygt er det ?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...