Gå til innhold

Hviterussland.


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Fått "reisebrev" østfra. Vedkommende har leilighet ukjent hvor og hvilken by men de kjører med bil dit på sommeren. Han kan berette at Euro er populært og veijentene langs hovedveiene nære Minsk tar 20 euro og kondom er en utgift de gjerne sløyfer. Så skaff visum og sett selene på hesten, kjør østover for billig billig.

Lenke til kommentar

Jeg får da inderlig håpe at eventuelle horebukker har råd til å bruke kondomer hvis man kjøper sex til under 200 kr.

Holdningen til kondom hos TS vet vi vel alle om, men tror koblingen bare er påskudd for ny oppmerksomhet til seg selv og kondomfritt kjør.

Utvidelsen av grenser i Europa gjør at vi er verre stilt enn mange land i Afrika når det gjelder overførbare sykdommer.

Lenke til kommentar

Fra Bergen til Minsk er det 2600 km!

Ta høyde for eventuelle sykdommer, mat og hotell. Dette er bare kostbar dumskap :shock:

Mange jenter kommer fra Hviterussland, selv om de oppgir at de er polsk, fransk osv. Så om det er smaken av Belarus som trekker så er de lett tilgjengelig her :)

Lenke til kommentar

Forekomsten av HIV øker i de fleste landene i Øst-Europa.

Dette gjelder også alle andre kjønnsykdommer.

Ønsker "kanon" god tur.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Min bekjente forsvant østover da jernteppet forsvant, siden kom han hjem med kone i fra Belarus etter at noen frøkner hadde vært i Norge på prøve. Har også fortalt om de første turene til St. Petersburg med piker vodka og champagne, Han er en av kondomfri gutta og jeg tror faktisk ikke, men vet ikke, at han til dags dato siden slutten på 80 tallet ikke har brukt en eneste kondom. Så jeg er litt tvilende til problemet til enkelte at et eneste knull uten - kjøp kiste. Min sulle jo ha råtnet opp lenge før jeg mønstret av siste båt.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...