Gå til innhold

Bra hotell i Oslo?


Gjest

Anbefalte innlegg

For oss som liker mørke jenter er dette et helt reelt problem.

Du mener at hotellansatte tror mørkhudede kommer fra en annen planet og ringer politiet?

Skjønner du ikke har prøvd å ta med en svart jente forbi en resepsjon om natta.

Lenke til kommentar
For oss som liker mørke jenter er dette et helt reelt problem.

Du mener at hotellansatte tror mørkhudede kommer fra en annen planet og ringer politiet?

Skjønner du ikke har prøvd å ta med en svart jente forbi en resepsjon om natta.

Det er korrekt; men jeg lever i 2016 og ikke 1880. Det er tydelig at noen hoteller befinner seg i steinalderen; du bør kanskje skrive noen velvalgte ord om stedet på Tripadvisor; f.eks. "J... Rasistiske høl" osv.

Lenke til kommentar
Tilbake til spørsmålet; ja det er noen hoteller hvor det finnes alternative innganger hvor man ikke må passere resepsjonen på vei til rommene. De listes ikke opp i åpent forum så.....

Spiller ikke store rollen når de fleste slike alternative innganger har kameraovervåkning... Eller? :-)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

OK skal lære dere opp i hotellkode :

Bestill rom for 2 stk, du betaler for 2 på rommet, hvem personen er har de ingen ting med

Sørg for at dama framstår som hvem som helst og ikke en gate jente som de kjenner fra før.

Om hotellet spørr om en annen persons navn, si hun kommer seinere og ha et kvinne navn registret.

Til slutt jeg er glad hotell spør på natten, det er min sikkerhet som enn annen gjest. Kunsten er å framstå som dere kjenner hverandre, eller oppfør dere som dere kjenner hverandre.

Jeg har ALDRI opplevd problemer på hotell, privat eller jobb. Men har sett mange som har det, med eller uten hore. De stopper alle om natten, derfor stenger jeg 23.00 når jeg jobber fra hotell.

Oppfør dere naturlig og lat som du har med en kjent ei og ikke hore...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...