Gå til innhold

Bra hotell i Oslo?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er vel kun de få automatiserte hotellene som er slik at du ikke må traske forbi resepsjonist om natten.

Prøv CityBox.. ? Det er et lite kvartal fra horeheimen Sentrum Hostel, så det kryr av gatedamer rundt der - og strippeklubber.

Lenke til kommentar

De har full rett til å nekte gjester hvis de vil. Og så kan man jo stå der og krangle i full offentlighet med resepsjonisten og prøve å presse gjennom noe... hvis man vil.

Lenke til kommentar
De har full rett til å nekte gjester hvis de vil. Og så kan man jo stå der og krangle i full offentlighet med resepsjonisten og prøve å presse gjennom noe... hvis man vil.

Og man ender opp med svært negativ omtale på en eller flere sider man gjerne ser at man skulle at gode omtaler...

Det skal mye til at man nektes besøk vil jeg tro...

Lenke til kommentar
..også med denne opplysningen så stiller også sikkert onkel Blå opp.- PM er rette kanal med slikt. Tusen takk for fyldig informasjon :mrgreen:

Onkel blå stiller ikke opp om du har med besøk på rommet; det er jo milevis unna ulovlig.

Jeg tenkte på Tripadvisor; litt usaklig kvalme og terningkast 1 er lett å spre :geek:

Lenke til kommentar
..også med denne opplysningen så stiller også sikkert onkel Blå opp.- PM er rette kanal med slikt. Tusen takk for fyldig informasjon :mrgreen:

Onkel blå stiller ikke opp om du har med besøk på rommet; det er jo milevis unna ulovlig.

Jeg tenkte på Tripadvisor; litt usaklig kvalme og terningkast 1 er lett å spre :geek:

Skal ikke gå inn på hva som er kvalme og usakelighet, men dette stedet har en avtale med politiet, derfor har de også sporadsisk egen vakt i respsjonen. Greit nokk ta deg en tur du, men husk å ta med deg 25 k ekstra. Skal du bli tatt så er det enten at du erkjenner kjøp av sex eller at eskorten avgir forklaring om at du kjøpte. GOD TUR.

Lenke til kommentar
..også med denne opplysningen så stiller også sikkert onkel Blå opp.- PM er rette kanal med slikt. Tusen takk for fyldig informasjon :mrgreen:

Onkel blå stiller ikke opp om du har med besøk på rommet; det er jo milevis unna ulovlig.

Jeg tenkte på Tripadvisor; litt usaklig kvalme og terningkast 1 er lett å spre :geek:

Skal ikke gå inn på hva som er kvalme og usakelighet, men dette stedet har en avtale med politiet, derfor har de også sporadsisk egen vakt i respsjonen. Greit nokk ta deg en tur du, men husk å ta med deg 25 k ekstra. Skal du bli tatt så er det enten at du erkjenner kjøp av sex eller at eskorten avgir forklaring om at du kjøpte. GOD TUR.

Nå begynner det å bli type kanon nivå på diskusjonen :shock: skal politiet gi 25k i bot til alle som kommer dragende med et kvinnemenneske etter kl 23?

Lenke til kommentar

Skal ikke dra dette lenger, men du burde med den fartstid du har her i forummet ha registrert hvordan kundene blir tatt. Alt har sin innledning og oppservasjon før aksjon blir iverksatt. Din kommentar om Kanon er lite gjennomtenkt, men jeg unnskylder deg.

Lenke til kommentar
Hvordan kundene blir tatt? Har du en fasit på dette, Gjest... ?

Jeg vil spørre deg helt konkret: Hvordan VET du at CityBox har en avtale med politiet, som du sier.. ?

Opplysningene stammer fra en barndomsvenn av meg som har jobbet der frem til i sommer.

Kundene blir oppservert når de blir møtt av eskorten. Romnummer har de. Onkel er der og står og venter til kunden kommer ut. Om dette gjøres idag har jeg ingen peiling på.

Lenke til kommentar
Da er kanskje best hvis både kunder og jenter booker inn hver for seg ?? :D

liksom, om mange damer bestiller rom der og blir der i noen dager og noen kunder gjør det samme...

Så da blir alle gjester av hotell ... 8-)

Jeg vet også positivt at kunder og eskorter har bestilt dobbeltrom og således fått to nøkkelkort. Du møter da eskorten/kunden noen kvartaler unna. Gir det ene kortet til henne/han. Går så hver for seg tilbake - låser seg inn - med litt mellomrom.

Lenke til kommentar
Jeg vet også positivt at kunder og eskorter har bestilt dobbeltrom og således fått to nøkkelkort. Du møter da eskorten/kunden noen kvartaler unna. Gir det ene kortet til henne/han. Går så hver for seg tilbake - låser seg inn - med litt mellomrom.

Høres ut som de pønsker på ting som truer rikets sikkerhet :D

Er man så paranoid er det kanskje best å dra den av på egen hånd :)

Lenke til kommentar
Jeg vet også positivt at kunder og eskorter har bestilt dobbeltrom og således fått to nøkkelkort. Du møter da eskorten/kunden noen kvartaler unna. Gir det ene kortet til henne/han. Går så hver for seg tilbake - låser seg inn - med litt mellomrom.

Høres ut som de pønsker på ting som truer rikets sikkerhet :D

Er man så paranoid er det kanskje best å dra den av på egen hånd :)

Hvor paranoid går det an å bli?

Jeg bestilte rom på Citybox; ventet på utsiden, to skritt fra inngangsdøren, gikk inn og nikket til resepsjonisten, tok heisen opp til rommet, leverte kortet og gikk.

Hva er problemet?

Det er klart at om det blir kø på utsiden vil noen reagere...

Det finnes en pille mot alt som er ille :D

Lenke til kommentar
Jeg vet også positivt at kunder og eskorter har bestilt dobbeltrom og således fått to nøkkelkort. Du møter da eskorten/kunden noen kvartaler unna. Gir det ene kortet til henne/han. Går så hver for seg tilbake - låser seg inn - med litt mellomrom.

Høres ut som de pønsker på ting som truer rikets sikkerhet :D

Er man så paranoid er det kanskje best å dra den av på egen hånd :)

Lenke til kommentar

Hvor paranoid går det an å bli?

Jeg bestilte rom på Citybox; ventet på utsiden, to skritt fra inngangsdøren, gikk inn og nikket til resepsjonisten, tok heisen opp til rommet, leverte kortet og gikk.

Hva er problemet?

Det er klart at om det blir kø på utsiden vil noen reagere...

Det finnes en pille mot alt som er ille :D

:roll: Vet ikke helt om jeg forstod dette.... Du bestilte altså rom på citybox. Så ventet du på utsiden rett ved siden av inngangsdøren. Så gikk du inn, nikket til resepsjonisten og tok heisen opp til rommet og leverte kortet? :roll: Vel, tror nok jeg skjønner hva du forklarer. Det er sikkert ikke noe problem for deg med denne metoden, men man må også akseptere at folk er forskjellige mht hvordan man oppfatter risiko. Og man er ikke nødvendigvis paranoid fordi man forsøker å minimalisere risiko.

Lenke til kommentar

Hvor paranoid går det an å bli?

Jeg bestilte rom på Citybox; ventet på utsiden, to skritt fra inngangsdøren, gikk inn og nikket til resepsjonisten, tok heisen opp til rommet, leverte kortet og gikk.

Hva er problemet?

Det er klart at om det blir kø på utsiden vil noen reagere...

Det finnes en pille mot alt som er ille :D

:roll: Vet ikke helt om jeg forstod dette.... Du bestilte altså rom på citybox. Så ventet du på utsiden rett ved siden av inngangsdøren. Så gikk du inn, nikket til resepsjonisten og tok heisen opp til rommet og leverte kortet? :roll: Vel, tror nok jeg skjønner hva du forklarer. Det er sikkert ikke noe problem for deg med denne metoden, men man må også akseptere at folk er forskjellige mht hvordan man oppfatter risiko. Og man er ikke nødvendigvis paranoid fordi man forsøker å minimalisere risiko.

Jeg aksepterer at folk føler seg utrygg på hotell, men å ha besøk på rommet er helt legitimt . Om noen begynner å se blinkende blålys av slikt så er ikke denne hobbyen for dem; da må ting være ganske traurig...

Lenke til kommentar

Opplysningene stammer fra en barndomsvenn av meg som har jobbet der frem til i sommer.

Kundene blir oppservert når de blir møtt av eskorten. Romnummer har de. Onkel er der og står og venter til kunden kommer ut. Om dette gjøres idag har jeg ingen peiling på.

Høres ut som en helt usannsynlig teit praksis. Hvorfor ikke bare konfrontere kundene selv og si at de ikke får ta med seg eskorte til rommet? Og hvorfor skal de gjøre det i det hele tatt? Problem har de kun dersom det er damene som bor der, og tar med seg kunder inn. Når det er kunden som bor på hotellet skal normalt ikke hoteller bry seg med hvilken sengepartner vedkommende bringer inn for natten. Om du som mann bor på et rom der og tar med inn en dame for hyggestund, så skal liksom de du har betalt gode penger for rommet til sabotere og ringe politiet mot deg?

Alt ved dette høres tullete og unødvendig ut. Normale overnattingssteder gjør dette opp med kunden direkte. Eneste grunnen til å ha en avtale med politiet er at man har et frynsete rykte overfor politiet og er desperate etter å bøte på det - og derfor går med på hva eventuelle overivrige politifolk begjærer.

Ps. Det heter "observert" - det har ingenting med "opp" (eller ned) å gjøre.. :-)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å se for meg hvordan det skulle kunne bli et problem hvis Tjukken som hotellgjest tar med meg en dame på rommet. La oss se bort fra tilfellet hvor han har valgt seg an av [sensurert] fra gata, for det ville uansett ikke ramle han inn. Forutsetter at det er en "normal europeisk" dame.

Det har skjedd en del ganger at Tjukken har gjort nettopp dette uten at dama har vært eskorte. Om noen i resepsjonen skulle mistenke at det er en eskorte så er det han knekkende likegyldig. Tross alt så er det ganske vanlig. I de aller fleste tilfellene et par går samme til rommet for å ha seg så har det ikke med prostitusjon å gjøre.

La oss si han har bestilt en eskorte til rommet sitt, møter henne i lobbyen eller på en kafe i nærheten og tar henne med inn. Situasjonen er den samme som i første tilfelle. Hun kunne være en dame han møtte tilfeldig på kafeen, hadde avtalt møte med via nettdating eller forretningspartner, eller kunde osv. Dersom det usannsynlige skulle skje at enten hotellansatte eller onkel skulle stille spørsmål ved situasjonen så er mulighetene for bortforklaringer mange.

Disse konspirasjonsteoriene lever nok sitt eget ville liv inne i hodene på oss fordi vi vet vi gjør noe man kan få bot for. Det er det ingen rundt oss som vet.

Det er seff noe helt annet om eskorten bor på hotellet og du kommer på besøk. Da er det rimelig enkelt å fastslå at hun er eskorte.

Tilbake til spørsmålet; ja det er noen hoteller hvor det finnes alternative innganger hvor man ikke må passere resepsjonen på vei til rommene. De listes ikke opp i åpent forum så.....

Lenke til kommentar

var på et hotell i forrige uke,hadde bestilt 1 dobbeltrom til meg selv.da det bare var dobbeltrom ledig.

hun i resepsjonen spurt om jeg ville ha 2 nøkkelkort til rommet.så det var ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...