Tototre Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 Eller så er det noe annet merkelig som skjer akkurat nå her på forumet på http://www.noresk.com. Det er for øyeblikket 394 gjester pålogget. Så enten er dette forberedelsen til en eller annen aksjon fra onkel, eller så forbereder de julebordet sitt. Litt rart at de gjør dette på en søndag, men de har kanskje fått nye midler? Jeg logger av resten av denne weekenden. 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 Er jeg paranoid? Ja, det har aldri vært mer enn 200 pålogget her på samme tid, så nå er det noe organisert som skjer. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 37 minutter siden, Tototre skrev: Er jeg paranoid? Ja, det har aldri vært mer enn 200 pålogget her på samme tid, så nå er det noe organisert som skjer. Trodde du ville ha flere her, nå vil du ekskludere? Velkommen alle sammen, håper dere registrerer dere og sender en dm til @Tototre om hvorfor dere ble medlem. 3 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 200 politifolk er logget på noresk en søndag ettermiddag? Colour me doubtful 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 8 minutter siden, Idioten skrev: 200 politifolk er logget på noresk en søndag ettermiddag? Colour me doubtful LOL, vel, vi er tilbake til normalt nivå igjen nå, mellom 100 og 150. @JoeRoganJosh ja, jeg ønsker flere aktive brukere, selv om det oxo fører til mer tull og utenomsnakk som @Ox1 har vært inne på i en annen tråd i dag. Det KAN ha vært onkler på helgeseminar, eller kanskje et universitet som har hatt et opplegg for sosialarbeidere. Og så har de hatt sidene her oppe på storskjerm og spilt Kahoot om noen av spørsmålene som vi har gitt svar på? Eller det kan ha vært advokater som jobber med aktuelle saker knyttet til personvern, eller venner av disse, eller noen som har fått betalt? Kanskje det er alle hallikbandene i Norge som har sjekket ut innholdet her samtidig, sammen med alle jentene som jobber for dem? Jeg har en endeløs liste av teorier.... 2 1 Siter Lenke til kommentar
REfan Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 Akkurat nå står det at det er 454 pålogget. Over 400 av dem gjester. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 14 minutter siden, Tototre skrev: Jeg har en endeløs liste av teorier.... Det heter kanskje konspirasjonsteorier? Men så har jeg jo oxo møtt @Donald Trump flere ganger i år 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 2 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Trodde du ville ha flere her, nå vil du ekskludere? Velkommen alle sammen, håper dere registrerer dere og sender en dm til @Tototre om hvorfor dere ble medlem. Sånn, nå har jeg gått over i markedsøringsmodus: https://www.noresk.com/forum/emne/9820-medlemsfordeler-noreskcom/ Tenk om vi får 100 nye onkler som medlemmer! De vil kunne svare på mange av mine spørsmål. 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 8 minutter siden, Tototre skrev:Tenk om vi får 100 nye onkler som medlemmer! De vil kunne svare på mange av mine spørsmål. Paranoid kler deg ikke så bra. Du skal jo være en fars figur for disse stakkars horekundene som er lavest på den sosiale rangstigen. 3 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev: Paranoid kler deg ikke så bra. Du skal jo være en fars figur for disse stakkars horekundene som er lavest på den sosiale rangstigen. nåja, det å være litt paranoid har hjulpet meg gjennom tre tiår med sexhandel i inn- og utland. Og IRL så er det ingen som merker det like lett som når jeg skriver. Der er jeg nok mer ovenpå og tøff. Iflg meg selv, og et par eskorter som har blitt overrasket over tilnærmingen jeg kan ha til andre mennesker i offentlige settinger. Men takk for observasjonen. Du er nok ikke alene om å mene det. Dere kan glede dere til Den store norske Horekundefestivalen i Hamburg våren 2025! 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 12 minutter siden, Tototre skrev: nåja, det å være litt paranoid har hjulpet meg gjennom tre tiår med sexhandel i inn- og utland. Og IRL så er det ingen som merker det like lett som når jeg skriver. Der er jeg nok mer ovenpå og tøff. Iflg meg selv, og et par eskorter som har blitt overrasket over tilnærmingen jeg kan ha til andre mennesker i offentlige settinger. Men takk for observasjonen. Du er nok ikke alene om å mene det. Dere kan glede dere til Den store norske Horekundefestivalen i Hamburg våren 2025! Det er forskjell på å være paranoid i en setting der du kan bli plukket opp av politiet når du går ut av et bygg, og være paranoid og tro at alle som ikke er medlem er undercover politi. Hvor mye hasj har du røyket i dag @Tototre? 1 3 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 16 Forfatter Share Skrevet September 16 Jeg har funnet fram corn flakes. Mandag morgen kl 0705 er det oxo 400 gjester pålogget, så der røk onkelteorien. De drikker kaffe på morgenmøte nå. Er vel en med programmeringsskade som prøver på noe han syns er smart? 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 På 15.9.2024 den 17.17, Tototre skrev: Er jeg paranoid? Ja. 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 18 Forfatter Share Skrevet September 18 Er jeg oxo en horekunde? 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 Det er vel meg du sikter til her med "mer tull og utenomsnakk" @Tototre, men du er jo pratesyk selv som en av de mer dominerende brukerne her. Ren faktaopplysning kan vi jo få ut av annonsene så hva vil dere da med et forum som dette? 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 1 time siden, Thermos skrev: Det er vel meg du sikter til her med "mer tull og utenomsnakk" @Tototre, men du er jo pratesyk selv som en av de mer dominerende brukerne her. Ren faktaopplysning kan vi jo få ut av annonsene så hva vil dere da med et forum som dette? Nå synes jeg du kraftig overvurderer annonsene. 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 18 Forfatter Share Skrevet September 18 2 timer siden, HerrSerr skrev: Nå synes jeg du kraftig overvurderer annonsene. Helt enig, @HerrSerr. Der har du og jeg mer å komme med enn denne pølsevarmeren som har valgt å bruke nicket @Thermos. Vi VET at annonsene hvor sexarbeiderne annonserer sin kropp, sitt utseende og sine tjenester er pur egenreklame for å selge mest mulig til en høyest mulig pris! Så det fins en masse overdrivelser og løgn i annonsene. Derfor trenger vi dette forumet, selv om det oxo er fullt av hummer og kanari. @Thermos jeg prøver så godt jeg kan å holde innlegg jeg skriver under Omtale --> geografisk område, så fri for utenomsnakk som mulig. Om du leser tilbake på Reisende, Oslo, Østfold, Akershus og Buskerud, vil du finne at jeg faktisk har skrevet en del omtaler som holder seg til saken. Nemlig besøk. Og anbefaling. Eller ikke anbefaling. Hva jeg har skrevet over STREKEN, under Generelt, ja, det har vært litt i hytt og pine etter dagsform og humør. Og som svar på hva andre har skrevet. Er nok mest fornøyd selv med å laget Håndbok for Horekunder og Hvem var din siste hore? 2 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 (endret) 2 timer siden, Tototre skrev: Helt enig, @HerrSerr. Der har du og jeg mer å komme med enn denne pølsevarmeren som har valgt å bruke nicket @Thermos. Vi VET at annonsene hvor sexarbeiderne annonserer sin kropp, sitt utseende og sine tjenester er pur egenreklame for å selge mest mulig til en høyest mulig pris! Så det fins en masse overdrivelser og løgn i annonsene. Derfor trenger vi dette forumet, selv om det oxo er fullt av hummer og kanari. @Thermos jeg prøver så godt jeg kan å holde innlegg jeg skriver under Omtale --> geografisk område, så fri for utenomsnakk som mulig. Om du leser tilbake på Reisende, Oslo, Østfold, Akershus og Buskerud, vil du finne at jeg faktisk har skrevet en del omtaler som holder seg til saken. Nemlig besøk. Og anbefaling. Eller ikke anbefaling. Hva jeg har skrevet over STREKEN, under Generelt, ja, det har vært litt i hytt og pine etter dagsform og humør. Og som svar på hva andre har skrevet. Er nok mest fornøyd selv med å laget Håndbok for Horekunder og Hvem var din siste hore? Nettopp, det kalles reklame fordi de er profesjonelle! Men de overdriver vel ikke mer enn de som solgte deg den siste bilen din. Jeg ser ikke helt problemet med at det sklir ut av og til, det skaper et miljø her inne. Som regel så faller tråden tilbake på plass, men det er vanskelig å ikke kommentere f.eks når en av dere har knullet en ombygd mann, og insisterer på at det er noe annet eller at "hvis du liker a...". Vi har vel også tatt opp dette med digital sporing som dere ser ut til å vite veldig lite om, og slike ting kommer opp mer tilfeldig har jeg inntrykk av. Endret September 18 av Thermos 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg