Gå til innhold

b2b/erotisk massasje MED golden shower

briljant

Anbefalte innlegg

Femme Fatale (både Hannah og Marilyn tilbyr noen helt ålreite pakker. De ser ålreite ut. Sikkert fine lokaler i Bjørvika og alt i orden

Men dette vekket nyssgjerrigheten:her extras: Lapdance 250kr (25€), Boobsjob 300kr (30€), Footjob 200kr (20€), BDSM light 300kr (30€), Golden shower 300kr (30€)

Golden shower altså. Bare sånn btw, mens man tar en massasje.

Har noen testet?
Hvis ingen har testet, så må jeg nesten ta en for laget og finne ut hvordan dette fungerer. Det vekket nysgjerrigheten for alvor..

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, James78 skrev:

Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷‍♂️)

Vel det er mitt problem og. Null interessert i det, men jeg må finne ut hvordan dette skal foregå. Synes det er en del andre tjenester de kunne hatt med før den her..

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 14.9.2024 den 14.28, James78 skrev:

Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷‍♂️)

Begge går i dusjen og hun pisser på kunden. Neppe noe mer hokus pokus enn det. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Det stemmer! Jeg snakket med en dame i den bransjen, og hun kunne bekrefte at det skjedde i dusjen. Og at det var greit å få vite om det på forhånd, så man kunne drikke mye på forhånd og la være å gå på do rett før møtet. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar