briljant Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 Femme Fatale (både Hannah og Marilyn tilbyr noen helt ålreite pakker. De ser ålreite ut. Sikkert fine lokaler i Bjørvika og alt i orden Men dette vekket nyssgjerrigheten:her extras: Lapdance 250kr (25€), Boobsjob 300kr (30€), Footjob 200kr (20€), BDSM light 300kr (30€), Golden shower 300kr (30€) Golden shower altså. Bare sånn btw, mens man tar en massasje. Har noen testet? Hvis ingen har testet, så må jeg nesten ta en for laget og finne ut hvordan dette fungerer. Det vekket nysgjerrigheten for alvor.. 3 1 Siter Lenke til kommentar
busch Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 Du må bare ta en yellow one for laget 😀🙏 og fortelle etterpå 👍 1 4 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷♂️) 2 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet September 14, 2024 Forfatter Share Skrevet September 14, 2024 3 minutter siden, James78 skrev: Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷♂️) Vel det er mitt problem og. Null interessert i det, men jeg må finne ut hvordan dette skal foregå. Synes det er en del andre tjenester de kunne hatt med før den her.. 1 1 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 Helt enig! BJ eller fått spise de hadde vært mye mer interessant! 😋 De bruker vel operatør som Angels, mulig man kunne spurt den?🤷♂️ 1 Siter Lenke til kommentar
AstralOslo Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Håper noen har erfaring om golden shower. Skulle gjerne tatt en for laget men er sjelden i Oslo så prøver å sikre de beste opplevelsene når jeg er på besøk 😊 1 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 På 14.9.2024 den 14.36, James78 skrev: eller fått spise de hadde vært mye mer interessant! 😋 Du vet at kannibalisme er ulovlig??🤣 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 2 minutter siden, PepperOni skrev: Du vet at kannibalisme er ulovlig??🤣 Er det? Jeg spiser fitte til frokost, lunch, middag og kvelds. 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 16 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg spiser fitte til frokost, lunch, middag og kvelds. Ja sånn er det å være gift? 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Heldigvis er jeg ikke så uheldig. Har et harem med faste gledespiker som serverer meg de edleste dråper fitte saft. Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 På 14.9.2024 den 14.28, James78 skrev: Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷♂️) Begge går i dusjen og hun pisser på kunden. Neppe noe mer hokus pokus enn det. 1 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Oktober 11, 2024 Share Skrevet Oktober 11, 2024 Det stemmer! Jeg snakket med en dame i den bransjen, og hun kunne bekrefte at det skjedde i dusjen. Og at det var greit å få vite om det på forhånd, så man kunne drikke mye på forhånd og la være å gå på do rett før møtet. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg