Gå til innhold

b2b/erotisk massasje MED golden shower

Featured Replies

Skrevet

Femme Fatale (både Hannah og Marilyn tilbyr noen helt ålreite pakker. De ser ålreite ut. Sikkert fine lokaler i Bjørvika og alt i orden

Men dette vekket nyssgjerrigheten:her extras: Lapdance 250kr (25€), Boobsjob 300kr (30€), Footjob 200kr (20€), BDSM light 300kr (30€), Golden shower 300kr (30€)

Golden shower altså. Bare sånn btw, mens man tar en massasje.

Har noen testet?
Hvis ingen har testet, så må jeg nesten ta en for laget og finne ut hvordan dette fungerer. Det vekket nysgjerrigheten for alvor..

Skrevet

Du må bare ta en yellow one for laget 😀🙏 og fortelle etterpå 👍

Skrevet

Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷‍♂️)

Skrevet
  • Forfatter
3 minutter siden, James78 skrev:

Ja, gjør det! Dette har jeg også lur på, hvordan de har tenkt å gjøre dette!!! (selv om jeg ikke er ute etter det..🤷‍♂️)

Vel det er mitt problem og. Null interessert i det, men jeg må finne ut hvordan dette skal foregå. Synes det er en del andre tjenester de kunne hatt med før den her..

Skrevet

Helt enig! BJ eller fått spise de hadde vært mye mer interessant! 😋 De bruker vel operatør som Angels, mulig man kunne spurt den?🤷‍♂️

• 4 weeks later...
Skrevet

Håper noen har erfaring om golden shower. Skulle gjerne tatt en for laget men er sjelden i Oslo så prøver å sikre de beste opplevelsene når jeg er på besøk 😊

Skrevet
På 14.9.2024 den 14.36, James78 skrev:

eller fått spise de hadde vært mye mer interessant! 😋 

Du vet at kannibalisme er ulovlig??🤣

Skrevet
2 minutter siden, PepperOni skrev:

Du vet at kannibalisme er ulovlig??🤣

Er det?
Jeg spiser fitte til frokost, lunch, middag og kvelds.

Skrevet
16 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg spiser fitte til frokost, lunch, middag og kvelds.

Ja sånn er det å være gift?

Skrevet

Heldigvis er jeg ikke så uheldig.
Har et harem med faste gledespiker som serverer meg de edleste dråper fitte saft. 

Skrevet
På 14.9.2024 den 14.28, James78 skrev:

Begge går i dusjen og hun pisser på kunden. Neppe noe mer hokus pokus enn det. 

Skrevet

Det stemmer! Jeg snakket med en dame i den bransjen, og hun kunne bekrefte at det skjedde i dusjen. Og at det var greit å få vite om det på forhånd, så man kunne drikke mye på forhånd og la være å gå på do rett før møtet.