Gå til innhold

Kondomen sprakk


tjukken

Anbefalte innlegg

Plutselig føltes det ikke så godt lenger, men jeg skjønte ikke hvorfor. Jeg fortsatte sånn i noen minutter til jeg omsider trakk meg ut og så at kondomen var ødelagt.

Jeg skulle egentlig ha testet meg allerede, men har utsatt det, men nå har jeg ekstra insentiv til å få det gjort. Så er spørsmålet, hvor mange dager bør jeg vente før jeg drar til legen og får testet meg for kjønnssykdommer? Det er vel 3 uker når det gjelder mycoplasma? Hva med HIV, syfilis, klamydia og gonoré etc.?

Lenke til kommentar
Plutselig føltes det ikke så godt lenger, men jeg skjønte ikke hvorfor. Jeg fortsatte sånn i noen minutter til jeg omsider trakk meg ut og så at kondomen var ødelagt.

Jeg skulle egentlig ha testet meg allerede, men har utsatt det, men nå har jeg ekstra insentiv til å få det gjort. Så er spørsmålet, hvor mange dager bør jeg vente før jeg drar til legen og får testet meg for kjønnssykdommer? Det er vel 3 uker når det gjelder mycoplasma? Hva med HIV, syfilis, klamydia og gonoré etc.?

Hiv må du teste deg om ca 4-6 mnd og enda en gang om 1år ...

Håper du er frisk og rask

Lenke til kommentar
Du skriver at det plutselig ikke kjentes så godt lenger fordi kondomet sprakk. Det er jo da det kjennes godt. Idiot

Admin må jeg være vitne til at de som bruker kondom blir kaldt Idiot av en idiot som knuller damer uten???

BRUK KONDOM

Lenke til kommentar
Du bruker ikke alltid kondom selv, Celin. Jeg husker en gang da du la ut et bilde på RE av en kunde som knullet deg uten kondom.

Kan du bevise at det var kunde?

Nei jeg bruker ikke kondom alltid, men ALLTID PÅ JOBB !!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jepp det var mer enn nok for meg du kan ro så mye du vil, men jeg vet at du dreit på draget da du kombinerte de bildene med det blogginnlegget. Bevisene du snakker om er vel om jeg var til stede da bildene ble tatt og nei det var jeg heldigvis ikke :mrgreen:

Lenke til kommentar
Jepp det var mer enn nok for meg du kan ro så mye du vil, men jeg vet at du dreit på draget da du kombinerte de bildene med det blogginnlegget. Bevisene du snakker om er vel om jeg var til stede da bildene ble tatt og nei det var jeg heldigvis ikke :mrgreen:

Du er latterlig...

Tror du på at jeg tilbyr uten kondom og roper ut at det er viktig å bruke kondom på samme tid?

Seriøst du er dum du....

Det er nok penger i å tilby uten kondom, men det har aldri stått på min meny, spiller ingen rolle uansett hva jeg sier og ikke om sannheten, dere lager dere uansett de bildene dere ønsker uansett

Lenke til kommentar

Greit nok at tjukken startet dette innlegget "Kondomen sprakk"

At du skriver som du gjør Gjest, er etter min mening direkte ufyselig.

Om det finnes bilder av Gjest fra tidligere der hun gjør det uten (Kunde eller ikke), har hun helt sikkert klarert at dette er en sikker sex partner.

Gjest. Du burde holde deg for god til dette!

Lenke til kommentar

Du er latterlig...

Tror du på at jeg tilbyr uten kondom og roper ut at det er viktig å bruke kondom på samme tid?

Seriøst du er dum du....

Ja du vet en god latter forlenger livet ;):mrgreen:

Jeg vet ikke hva du gjør. Halvparten av tiden forstår jeg ikke bæret av hva du mener når du skriver innlegg her inne for det er så rørete så det kan bli. At du er noe konsekvent person har jeg hvert fall ingen som helst tro på nei.

Takk og du er veldig, veldig smart, Celin :D

Lenke til kommentar

At du skriver som du gjør Gjest, er etter min mening direkte ufyselig.

Om det finnes bilder av Gjest fra tidligere der hun gjør det uten (Kunde eller ikke), har hun helt sikkert klarert at dette er en sikker sex partner.

Gjest. Du burde holde deg for god til dette!

Interessant, hvordan klarerer man at en hore eller horekunde er en sikker sexpartner? :P

Hehe ok tenkte det var greit å nevne at den som skriker høyest om kondombruk her inne faktisk har publisert bilder i annonsen sin tidligere der hun blir knullet uten kondom. Stein i glasshus og alt det der vet du ;)

Lenke til kommentar

At du skriver som du gjør Gjest, er etter min mening direkte ufyselig.

Om det finnes bilder av Gjest fra tidligere der hun gjør det uten (Kunde eller ikke), har hun helt sikkert klarert at dette er en sikker sex partner.

Gjest. Du burde holde deg for god til dette!

Interessant, hvordan klarerer man at en hore eller horekunde er en sikker sexpartner? :P

Hehe ok tenkte det var greit å nevne at den som skriker høyest om kondombruk her inne faktisk har publisert bilder i annonsen sin tidligere der hun blir knullet uten kondom. Stein i glasshus og alt det der vet du ;)

Uansett, kunde eller ikke, etter denne dumheten med å legge bilde uten kondom, så er jeg testet , mange ganger både på vanlig sykdomer og hiv. Jeg har aldri hadd noen form for sykdomer.

Men jeg kommer til å sove på dette, og i morgen anmelder jeg for ærekrenkelse, i og med at jeg faktisk kan dokumentere hvor mye smitte jeg har fått de årene jeg har vært i yrket.

For å få på meg at jeg ikke er forsiktig i forhold til kondom bruk skal jeg ikke ha på meg...

Lenke til kommentar

Se på hva du skriver da er jo null sammenheng mellom de ulike avsnittene :?

Du er virkelig i anmeldelse humør i dag det skal du ha. Jeg så i en annen tråd her at du skulle anmelde noen for å komme med et personangrep mot en annen bruker. Som jeg skrev der trusler og feilsiteringer over en lav sko. God bedring :roll:

Lenke til kommentar
Plutselig føltes det ikke så godt lenger, men jeg skjønte ikke hvorfor. Jeg fortsatte sånn i noen minutter til jeg omsider trakk meg ut og så at kondomen var ødelagt.

Jeg skulle egentlig ha testet meg allerede, men har utsatt det, men nå har jeg ekstra insentiv til å få det gjort. Så er spørsmålet, hvor mange dager bør jeg vente før jeg drar til legen og får testet meg for kjønnssykdommer? Det er vel 3 uker når det gjelder mycoplasma? Hva med HIV, syfilis, klamydia og gonoré etc.?

Hei! Opplevde det samme for ca 10 år siden. Merket det ikke før skuddet var gått og hun gikk av meg. Vi begge fikk litt panikk. Jeg for smitte, men hun var i oppstyret faktisk mest bekymret for graviditet...

Jeg gikk til legen og dro en historie om en sprøytespiss i en park.. Testet for HIV med det samme, og så etter 6mnd.

Jeg Googlet selvsagt 24/7 den gangen, og risikoen for at menn blir smittet av HIV under vaginalt samleie uten at kvinnen får rifter er ganske liten.

Det gikk fint med meg. Ikke fikk jeg barn, ei heller noen sykdommer. Lykke til, håper det gikk bra for dere begge.

Etter den episoden følger jeg alltid med på at kondomene blir satt på riktig. Det er viktig gutter og jenter!

Lenke til kommentar
Ja det kan jeg faktisk for da du la de ut blogget du "Nye bilder med kunde fra Bergen" ;)

Det er bevis ditt???? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Er vel dette man kan kalle påstand mot påstand da. Ingen av dere har noe annet bevis en det dere sier selv. Men må nok desverre gi Gjest et lite plusspoeng.

Gjest

Lenke til kommentar

Om det så stemte at Celin eller noen annen har latt være å bruke kondom en gang, forhindrer ikke det at det er idiotisk. At en person gjør en idiotisk ting, gjør den ikke mindre idiotisk. Selv om jeg er uenig i at det er umulig å ha en fast elsker utenom jobben :lol:

Det er en egen fetisj å samle på kjønnssykdommer. Gjør man det, er det selvfølgelig digg når kondomet sprekker og man kan fantasere om hva slags sykdommer man kanskje er heldig å få legge til samlingen sin, men ellers er det en skrekk og en gru!

Lenke til kommentar
Du skriver at det plutselig ikke kjentes så godt lenger fordi kondomet sprakk. Det er jo da det kjennes godt. Idiot

Nei, det var ikke mye godt når kondomen var halvveis på og halvveis av. Det skapte et ubehagelig trykk mot forhud og penishode. Å knulle med kondom føles fint nok. Og å knulle uten kondom er digg (har ikke gjort det med betalingsjenter). Men den mellomtingen som jeg nettopp opplevde var ikke behagelig. Det hadde du kanskje visst hvis du hadde erfaring med det og visste hva du snakket om og ikke var idiot.

Lenke til kommentar

Kondomen sprakk og ikke så godt lengre???? Tullball! Hva i all verden jamrer du deg for? Jenta knuller med kondom med sine kunder, en av dem sprekker og paranoian tar deg ! Hæ?? Hadde dette vært ei i svarteste Afrika der ingen bruker så kunne jeg tilgitt deg ditt angstanfall. Eller var hun svart og kom rett i fra en bordell i svarteste Afrika? Nå har jo jeg blitt parkert med skulle jeg fått hetta hver gang jeg knullet uten så trøst og bære. Jeg reklamerte for kjappe hiv tester som en kan få kjøpt på nettet der de som ønsket å knulle uten kunne sjekke jenta om hun var positiv. Det var vist også galt etter manges mening - men da hadde en da gjort en innsats for å sikre seg. Det var jo ei negerjente med vett og forstand som tipset meg at det pleide hun å gjøre om kunden ville knulle uten. Hvor mange av dere hvite er så forstandig??? Sikker der du aldri men en kan jo minimalisere risikoen, derfor bruker de aller fleste kondom med ei kjøpedame.

Lenke til kommentar
Kondomen sprakk og ikke så godt lengre???? Tullball! Hva i all verden jamrer du deg for? Jenta knuller med kondom med sine kunder, en av dem sprekker og paranoian tar deg ! Hæ?? Hadde dette vært ei i svarteste Afrika der ingen bruker så kunne jeg tilgitt deg ditt angstanfall. Eller var hun svart og kom rett i fra en bordell i svarteste Afrika? Nå har jo jeg blitt parkert med skulle jeg fått hetta hver gang jeg knullet uten så trøst og bære. Jeg reklamerte for kjappe hiv tester som en kan få kjøpt på nettet der de som ønsket å knulle uten kunne sjekke jenta om hun var positiv. Det var vist også galt etter manges mening - men da hadde en da gjort en innsats for å sikre seg. Det var jo ei negerjente med vett og forstand som tipset meg at det pleide hun å gjøre om kunden ville knulle uten. Hvor mange av dere hvite er så forstandig??? Sikker der du aldri men en kan jo minimalisere risikoen, derfor bruker de aller fleste kondom med ei kjøpedame.

Jævla idiot. Les innlegget ovenfor der det står forklart.

Og hvor er dette angstanfallet?

Faen for et nivå på folk her inne.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...