Tuvamor Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Skjønner overhode ikke hvordan det skal være gjennomførbart å dikte opp historier som gjør at jeg kan betale skatt trygt. Har sett mange jenter kommentere at "jeg betaler jo skatt" eller "jeg kjenner noen som betaler skatt", men dette kan ikke gå for seg på en ryddig måte. Det må fikses. 1 Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 For det er møkkamann som er ute, han er på leit etter kjerringa si Han lokker på a med fløyte, men dama er rein fantasi Før så levde møkkamannen, med sin kjære, i et lite hus, Men en dag så fant hun en annen, siden den gang falt livet hans i grus. http://e24.no/privat/boligmarkedet/her- ... r/23731667 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 For det er møkkamann som er ute,han er på leit etter kjerringa si Han lokker på a med fløyte, men dama er rein fantasi Før så levde møkkamannen, med sin kjære, i et lite hus, Men en dag så fant hun en annen, siden den gang falt livet hans i grus. http://e24.no/privat/boligmarkedet/her- ... r/23731667 Hmmmmmmm?????????????????????????????+ Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 (Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)?+ 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 (Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)(Mange sp.tegn ikke tillatt!)?+ LOL Spenning dette ble spenning... Jeg lurte på hva han som sang så pent mente ...Det likte ikke Admin.. Så han redigerte dette LER SÅ JEG GRINER Tenk nå ble jeg så moderert for at jeg har brukt for mange spørsmålstegn...men mobbing er lov Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Tenk nå ble jeg så moderert for at jeg har brukt for mange spørsmålstegn...men mobbing er lov Mange spørsmålstegn etter hverandre er en uting, men det kan ordnes automatisk. Mobbing er også en uting, men det kan dessverre ikke tas hånd om automatisk. Mobbing må rapporteres. Admin er ingen gud, og kan ikke se alt. 1 Siter Lenke til kommentar
Per Pikkvik Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 For det er møkkamann som er ute,han er på leit etter kjerringa si Han lokker på a med fløyte, men dama er rein fantasi Før så levde møkkamannen, med sin kjære, i et lite hus, Men en dag så fant hun en annen, siden den gang falt livet hans i grus. http://e24.no/privat/boligmarkedet/her- ... r/23731667 Tillater meg å supplere spenning1s ypperlige poesi med følgende: Hei, jeg heter Jan Jeg spiser ikke bare banan Selv om jeg ser ut som en ape Jeg har hundre kilo anabole steroider i skapet Sexkjøp er fy Jeg holder på å spy Av meg selv Fordi jeg i nittennittini gikk På norsk hus nattestid Siden da er jeg moralens vokter Spiller og synger til glattbarberte piker i hijab blir klamme i hakket og får hetetokter Jeg er en mann med moral Åh, hvor herlig er ikke en multikulturell oral! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 For det er møkkamann som er ute,han er på leit etter kjerringa si Han lokker på a med fløyte, men dama er rein fantasi Før så levde møkkamannen, med sin kjære, i et lite hus, Men en dag så fant hun en annen, siden den gang falt livet hans i grus. http://e24.no/privat/boligmarkedet/her- ... r/23731667 Tillater meg å supplere spenning1s ypperlige poesi med følgende: Hei, jeg heter Jan Jeg spiser ikke bare banan Selv om jeg ser ut som en ape Jeg har hundre kilo anabole steroider i skapet Sexkjøp er fy Jeg holder på å spy Av meg selv Fordi jeg i nittennittini gikk På norsk hus nattestid Siden da er jeg moralens vokter Spiller og synger til glattbarberte piker i hijab blir klamme i hakket og får hetetokter Jeg er en mann med moral Åh, hvor herlig er ikke en multikulturell oral! Stilig Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Hei, jeg heter Jan Jeg spiser ikke bare banan Selv om jeg ser ut som en ape Jeg har hundre kilo anabole steroider i skapet Sexkjøp er fy Jeg holder på å spy Av meg selv Fordi jeg i nittennittini gikk På norsk hus nattestid Siden da er jeg moralens vokter Spiller og synger til glattbarberte piker i hijab blir klamme i hakket og får hetetokter Jeg er en mann med moral Åh, hvor herlig er ikke en multikulturell oral! Hvor TAR du det fra !? Du burde vært nominert til årets tekstforfatter ! -Mobbing ? Hvem har mobbet hvem ? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg