Gå til innhold

Sirion Massasje Sandvika

taloong

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...

Måtte prøve stedet siden ingen har villet gi noen beskrivelse. Ble møtt av en kvinne kan tenke meg mellom 45 og 50 år, forsto at hun var eieren og at de var to som normalt jobbet der. Betalte 800 for en times olje massasje å fikk en god massasje, på slutten kom spørsmålet fra henne om jeg ville ha mer å og det ville jeg selvsagt. Hun forlangte 1000 for handjob der hun kledde seg naken å du fikk beføle henne over alt også inne i musen. 1500 for full pakke uten men du fikk ikke sprute inn i henne. Jeg valgte den til 1500 å hun lot klærne falle å der kom det fram en fin kropp til å være i den alderen. Hun arbeidet med lillemann på en veldig god måte slik at jeg måtte be henne roe seg eller ville jeg komme før jeg fikk komme i gang. Tempoet ble satt ned slik at jeg ble klar igjen. Hun satte seg på meg å hun var trang, ja utrolig trang og jeg kan ikke huske i voksen alder en kvinne som var så trang og god som dette. Jeg kan anbefale denne kvinnen, hun gjorde meg veldig godt noe jeg tror hun vil gjøre med andre også. 

• Like 1
  • Thanks 10