Gå til innhold

Sirion Massasje Sandvika

Featured Replies

Skrevet

Er det noen som vet om en får full pakke på dette stedet og hvis en får, hva er prisen?

Skrevet
16 minutter siden, taloong skrev:

Er det noen som vet om en får full pakke på dette stedet og hvis en får, hva er prisen?

Link?

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med dette stedet?

Skrevet

Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp.

Skrevet
5 timer siden, vagabond skrev:

Har hatt utallige avganger i de lokalene, men ikke fp, heller ikke spurt. Lenge siden jeg har vært der nå, men tror det er mulig med fp.

Er det i 5 etg? 

Skrevet
13 minutter siden, LoveOWO skrev:

Er det i 5 etg? 

Ser ikke slik ut.

image.thumb.png.9f688a41967a1795e87a324c6fcf7030.png

Skrevet

Se der ja. Det er et sted jeg ikke har besøkt. Er det anbefalt? Selv om jeg holder meg unna Thai. 

Skrevet
5 timer siden, LoveOWO skrev:

Er det i 5 etg? 

Nei det er -1, bildet er fra gaten, 200m fra stasjonen. (Har kjørt forbi der et par ganger men aldri stoppet der)

Endret av Tukleren

Skrevet
  • Moderatorer
17 timer siden, LoveOWO skrev:

Selv om jeg holder meg unna Thai. 

Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje.

Skrevet
1 minutt siden, Langbein skrev:

Hvorfor holder du deg unna thai? Selv er jeg stort sett veldig fornøyd med thai massasje.

T(hai) pris på stor service. Og stort sett bare litt gnikk og gnu med mye olje på første del av servicen. 

Skrevet

Gamle Lampoon?

Skrevet

Er de atttaktive, de damene som jobber der?

• 1 month later...
Skrevet

Bump!

Noen som har noe nytt å melde fra dette stedet? 

Skal snart til legen og Sirion ligger i kjeller etasjen... Lurer på om jeg skal ta meg en tur D:

Skrevet

Da blir det ditt oppdrag å melde inn noe nytt :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Bump!

• 11 months later...
Skrevet
  • Forfatter

Hei, bumper denne, skal til Sandvika om 8 dager og er interessert i om noen kan fortelle meg om dette stedet, hva delar på,enten, er de fine er de unge, pris  osv osv

Skrevet
  • Forfatter

Hei, bumper denne, skal til Sandvika om 8 dager og er interessert i om noen kan fortelle meg om dette stedet, hva får en der, er de fine er de unge, pris  osv osv

• 1 month later...
Skrevet
  • Forfatter

Måtte prøve stedet siden ingen har villet gi noen beskrivelse. Ble møtt av en kvinne kan tenke meg mellom 45 og 50 år, forsto at hun var eieren og at de var to som normalt jobbet der. Betalte 800 for en times olje massasje å fikk en god massasje, på slutten kom spørsmålet fra henne om jeg ville ha mer å og det ville jeg selvsagt. Hun forlangte 1000 for handjob der hun kledde seg naken å du fikk beføle henne over alt også inne i musen. 1500 for full pakke uten men du fikk ikke sprute inn i henne. Jeg valgte den til 1500 å hun lot klærne falle å der kom det fram en fin kropp til å være i den alderen. Hun arbeidet med lillemann på en veldig god måte slik at jeg måtte be henne roe seg eller ville jeg komme før jeg fikk komme i gang. Tempoet ble satt ned slik at jeg ble klar igjen. Hun satte seg på meg å hun var trang, ja utrolig trang og jeg kan ikke huske i voksen alder en kvinne som var så trang og god som dette. Jeg kan anbefale denne kvinnen, hun gjorde meg veldig godt noe jeg tror hun vil gjøre med andre også.