Gå til innhold

Hei, jeg er tilgjengelig for sex i Oslo

Ellane

Anbefalte innlegg

Orale (avec protection); tellement désiré avec des sangles; Sperme sur le corps ; Plusieurs postes ; Câlins et câlins ; Strip-tease; Pieds érotiques ; Jeux de doigts légers ; Venez autant que vous le pouvez ; Embrasser; Service pour bricoleurs; Grand discours ; Léchage d'œufs ; Face-sitting ; Camion ou voiture 

Hva skjer +4593703950FaaBej9WQAQdFVW.jpg_large.thumb.jpg.d7de6cff456c7868b3bb470f702710dd.jpgFaaBej-WIAAzWtv.jpg_large.thumb.jpg.e6993b7f16b3446d0fccd7318a687e21.jpg

• Like 1
8 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Eskorter reiser med Gulfstream's G550 til OSL for å suge pikk for NOK 1500 på Sagene..?

-og jeg er Peer Gynt

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

kanskje hun gjør det også? Tenk på timesprisene vi har 😏

• Like 4
10 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

kanskje hun gjør det også? Tenk på timesprisene vi har 😏

Om du elsker sex mye hvorfor tilbyr du da ikke uten kondom &  munnsprut for ekte nytelse ?  

3 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Om du elsker sex mye hvorfor tilbyr du da ikke uten kondom &  munnsprut for ekte nytelse ?  

Kanskje fordi det ikke er den eneste måten å nyte sex? Kunne ikke ramla meg inn i halvsøvne å ha samleie med en gledespike uten kondom.

• Like 5
9 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Ååååh, det er fordi jeg verdsetter helsen min det kjære 😘 med tynne kondomer blir ikke følelsen så mye mindre, og helsen forblir inntakt 😉

• Like 3
  • Thanks 1