Gå til innhold

Hei, jeg er tilgjengelig for sex i Oslo


Ellane

Anbefalte innlegg

Orale (avec protection); tellement désiré avec des sangles; Sperme sur le corps ; Plusieurs postes ; Câlins et câlins ; Strip-tease; Pieds érotiques ; Jeux de doigts légers ; Venez autant que vous le pouvez ; Embrasser; Service pour bricoleurs; Grand discours ; Léchage d'œufs ; Face-sitting ; Camion ou voiture 

Hva skjer +4593703950FaaBej9WQAQdFVW.jpg_large.thumb.jpg.d7de6cff456c7868b3bb470f702710dd.jpgFaaBej-WIAAzWtv.jpg_large.thumb.jpg.e6993b7f16b3446d0fccd7318a687e21.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Eskorter reiser med Gulfstream's G550 til OS

Det er bare et ønske om høy sigarføring, virkeligheten er nok en helt annen.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Eskorter reiser med Gulfstream's G550 til OSL for å suge pikk for NOK 1500 på Sagene..?

-og jeg er Peer Gynt

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

kanskje hun gjør det også? Tenk på timesprisene vi har 😏

  • Like 4
Lenke til kommentar
10 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

kanskje hun gjør det også? Tenk på timesprisene vi har 😏

Om du elsker sex mye hvorfor tilbyr du da ikke uten kondom &  munnsprut for ekte nytelse ?  

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

Og der fikk jeg enda mere lyst til å besøke deg! 😀

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Hehe, vel.. jeg tenner slik på å være eskorte.., at jeg tror at jeg kunne hatt perioder hvor jeg møtte for penger, selv om jeg hadde vunnet i Lotto 🤷‍♀️

Og der fikk jeg enda mere lyst til å bli kjent med deg! 😉

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Om du elsker sex mye hvorfor tilbyr du da ikke uten kondom &  munnsprut for ekte nytelse ?  

Kanskje fordi det ikke er den eneste måten å nyte sex? Kunne ikke ramla meg inn i halvsøvne å ha samleie med en gledespike uten kondom.

  • Like 6
Lenke til kommentar
På 8.6.2024 den 19.33, Tid for Nytelse skrev:

Ååååh, det er fordi jeg verdsetter helsen min det kjære 😘 med tynne kondomer blir ikke følelsen så mye mindre, og helsen forblir inntakt 😉

Full respekt for det! Du er dronning over din egen kropp. 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...