Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

174 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Hva ønsket du? og kan du anbefale dine ønsker?

Jeg fikk en deilig blowjob. Etterfulgt av en lang runde 69. Og knullet i sofaen forfra, bakfra og hun sittende oppå. Ingen unormale greier. Anbefaler hun veldig godt. 

• Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, LoveOWO skrev:

Jeg fikk en deilig blowjob. Etterfulgt av en lang runde 69. Og knullet i sofaen forfra, bakfra og hun sittende oppå. Ingen unormale greier. Anbefaler hun veldig godt. 

Med eller uten kondom?

Lenke til kommentar

Tok en tur sånn for å avslutte med litt påskekos tidligere i uka.
Synes hu er vilt deilig om det er noen ekstra kg der eller ei ass...

Tok 2600 for 1time med anal.

Eneste om jeg skulle finne på noe å klage på var vel at det  var greit neddynka med en blanding glidemiddel og en eller annen krem før anal. Dunno om det er standarden eller ei.

EDIT: Så nå jeg slang den i feil emne, sorry med den.

Endret av PeculiarTaste
Fail
  • Like 3
Lenke til kommentar

Tok turen til Sophy som er omtalt tidligere. Greit beliggende leilighet mellom tøyen og ensjø.

Dama ser ut som på bildene. Liten og nett og fast og fin i kroppen. Var helt ok å prate med, men ikke noen ut over det.

Fikk levert en god ladning med sperm godt opp i høna hennes. Ellers var det dårlig med innlevelse fra hennes side.

Ikke noe som var galt eller feil, bare rett og slett litt kjedelig så det blir med dette ene besøket.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar