Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

205 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tukleren skrev:

Hva med disse fra Malaysia/Filippinene/Ikke oppgitt? Vet ikke hva de tilbyr men de konkurrerer vel med kineserne?

Var en her som sa det var noe Romania tull men vi har ikke ytterligere bekreftelse på det.

Du kan jo ta kontakt for å finne ut hva menyen er...

Det er greiere å gå etter tips for jeg vet at når en først er i Oslo så går tiden om en ikke har ei grei dame med grei adresse. Pluss reserve for det er enn en gang at hun første svarer når en passerer Drammen. 

• Haha 1
  • 1 month later...
19 minutter siden, pererher skrev:

Er det med regnfrakk?

@Optimum2 Skrev 

Sitat

Der får du det hele...

Det @Optimum2 mente var "der får du hele pakken"
Full pakke er sex med kondom.
Hel pakke er sex uten kondom.
Jeg forstår at ikke alle henger med i svingene når nye ord og forkortelser dukker opp ut av intet.

• Like 2
  • Haha 3

Tok en tur sånn for å avslutte med litt påskekos tidligere i uka.
Synes hu er vilt deilig om det er noen ekstra kg der eller ei ass...

Tok 2600 for 1time med anal.

Eneste om jeg skulle finne på noe å klage på var vel at det  var greit neddynka med en blanding glidemiddel og en eller annen krem før anal. Dunno om det er standarden eller ei.

EDIT: Så nå jeg slang den i feil emne, sorry med den.

Endret av PeculiarTaste
Fail
  • Like 3

Tok turen til Sophy som er omtalt tidligere. Greit beliggende leilighet mellom tøyen og ensjø.

Dama ser ut som på bildene. Liten og nett og fast og fin i kroppen. Var helt ok å prate med, men ikke noen ut over det.

Fikk levert en god ladning med sperm godt opp i høna hennes. Ellers var det dårlig med innlevelse fra hennes side.

Ikke noe som var galt eller feil, bare rett og slett litt kjedelig så det blir med dette ene besøket.

• Like 4
  • Thanks 1
  • 2 weeks later...
Skrevet (endret)
22 minutter siden, borgermestern skrev:

Her får du fylt analen hennes og fitta så mye du ønsker.

Tilbake undersøkelsen i første innlegg i tråden, så er ubeskyttet sex med ei fra Ukraina noe av det mest risikofylte du kan velge. De har hatt krig i 10-11 år og risikoen for sykdommer derfra er større enn med ei fra Uganda eller Kenya.

Endret av nelson2