Gå til innhold

Delete Account? Y


Tototre

Slette forumkontoen  

24 stemmer

  1. 1. Har du tenkt på å slette kontoen din?

    • Nei
      14
    • Ja, en gang
      3
    • Ja, mange ganger, fordi admin ikke er aktiv
      7
    • Trenger ikke, for har flere brukere
      0
  2. 2. Hvor mange samtidige brukere/nick har du på noresk?

    • En
      22
    • To
      1
    • Tre
      1
    • Fire, eller flere
      0
  3. 3. Har du et nytt nick å foreslå til meg?

    • Ja
      2
    • Nei
      22
    • Skriver det i tråden under
      0


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, så er dagen kommet.  I dag har jeg lagt inn forespørsel om å slette den eneste kontoen jeg har her på http://Www.noresk.com med @Tototre.

Er jo litt spent på hvor lang tid det tar før noen i admin. godkjenner forespørselen min.  Da har dere denne posten å se tilbake til, selv om det vil stå Gjest her.

Dette har vært som å spille et online dataspill.  Mye morsom interaktivitet med andre innen hobbyen.  Mye skryt, og noen halvsannheter.  Men flere nick har jeg ikke hatt.

 

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 3
  • Confused 2
  • Sad 2
Lenke til kommentar

Jeg forespurte sletting på mandag men har fortsatt kontoen min så spent på hvor lenge jeg har den. 

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, så er dagen kommet.  I dag har jeg lagt inn forespørsel om å slette den eneste kontoen jeg har her på http://Www.noresk.com med @Tototre.

Er jo litt spent på hvor lang tid det tar før noen i admin. godkjenner forespørselen min.  Da har dere denne posten å se tilbake til, selv om det vil stå Gjest her.

Dette har vært som å spille et online dataspill.  Mye morsom interaktivitet med andre innen hobbyen.  Mye skryt, og noen halvsannheter.  Men flere nick har jeg ikke hatt.

ok

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

ok

Føler på en måte at jeg har rundet dataspillet nå.

 

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Mr. V skrev:

Så det har vært et spill for galleriet?

Neida, men noe av opplevelsen har vært som i et spill.  Folk med avatarer.  Drømmer.  Fantasier.  Uoppfylte ønsker.  Skuffelser.  Glede.  Nytelse og seier.

Det har vært gøy!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

😦

Hvem skal nå sørge for å holde dette forumet i balanse?

Den dagen @Tototre forsvinner fra alle lister her på forumet vil alle andre 22-whatever nicks eller profiler med samme logo som @Tototre bli forbigått i stillhet 😏

  • Like 2
Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

Neida, men noe av opplevelsen har vært som i et spill.  Folk med avatarer.  Drømmer.  Fantasier.  Uoppfylte ønsker.  Skuffelser.  Glede.  Nytelse og seier.

Det har vært gøy!

Hvorfor bare logger du ikke ut, og aldri inn igjen mer? Er jo ikke vanskeligere enn det. Hvis du faktisk vil slutte her på forumet, så er det jo bare å la vær å logge inn. Ingen tvinger deg vel?😉

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Oslo_bukken skrev:

Hvorfor bare logger du ikke ut, og aldri inn igjen mer? Er jo ikke vanskeligere enn det. Hvis du faktisk vil slutte her på forumet, så er det jo bare å la vær å logge inn. Ingen tvinger deg vel?😉

Godt spørsmål du har der.  Kunne jo gjort det oxo, men har andre planer.

Såvidt jeg vet har ingen andre nådd dit jeg er i dag.  Formen på forumet er ikke tilpasset dagens behov.  Det kunne vært mye bedre på mange måter.  Jeg har vært med å senke terskelen for å delta.  Nå skal jeg gjøre det et annet sted.  Med en annen personlighet, kanskje?

Du vet jeg skriver bok? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Du vet jeg skriver bok?

Sakprosa eller skjønnlitteratur?

Her inne, og i hele denne hobbyen må det jo være et hav av historier og vinklinger du kan bruke.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Skjønnlitteratur a la vigdis hjorts Tredve dager i Sandefjord

Arbeidstittel: En horebukks bekjennelser

Endret av Tototre
Arb tittel
  • Haha 3
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Tototre skrev:

Skjønnlitteratur a la vigdis hjorts Tredve dager i Sandefjord

Arbeidstittel: En horebukks bekjennelser

Gleder meg til den kommer:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
16 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Gleder meg til den kommer:-)

Åh, det ender vel som med Levi Henriken (forfatter og musiker) som ble refusert 87 ganger før han fikk et manus antatt, som han kalte: Snø vil falle over snø som har falt - Alle i forlaget sa at dette var en umulig tittel.  Altfor lang.  Så jeg leker med boktittelen:

Samlede eventyr gjenfortalt av @223 med sjakktrekk fra @Langbein, @Revenger og @jegern de sene nattetimer på hemmelig sexklubb i hovedstaden. Deres beste trekk overfor jenter de vil ha.

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Møtte en annen forumbruker IRL i går kveld.  Sitter igjen med en opplevelse av at det oxo kan være smart å avtale lengde på treff IRL, som vi gjør i hobbyen ellers.  Enten en halvtime, eller en time på treffet.

Han skal oxo tenke litt på det å skifte nick...sa han.  Flere som er i tvil, eller i tenkeboksen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Møtte en annen forumbruker IRL i går kveld.  Sitter igjen med en opplevelse av at det oxo kan være smart å avtale lengde på treff IRL, som vi gjør i hobbyen ellers.  Enten en halvtime, eller en time på treffet.

Han skal oxo tenke litt på det å skifte nick...sa han.  Flere som er i tvil, eller i tenkeboksen?

@Tototre Hva er grunnen bak det å slette konto og/eller bytte Nick?

Om du ser bort i fra at det var en trollbølge her tidligere og beefen du har med noen brukere her, som jeg egentlig ikke har fått med meg opprinnelsen av. Tok pause fra å lese når det ble spam bonanza her på nyåret. 
 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Jadapåsan skrev:

@Tototre Hva er grunnen bak det å slette konto og/eller bytte Nick?

Om du ser bort i fra at det var en trollbølge her tidligere og beefen du har med noen brukere her, som jeg egentlig ikke har fått med meg opprinnelsen av. Tok pause fra å lese når det ble spam bonanza her på nyåret. 

Pur paranoia, antar jeg.  Har snakket/chattet med et par andre brukere som har vært svært aktive i perioder.  Og delt mer enn godt er, vil mange si.  Ser at jeg har svart eller skrevet på snart 4k poster og har mer enn 5k i nettsamfunnsomdømme.  Så altfor synlig iflg. meg selv.  Når jeg tar en restart blir det meste av dette Gjest.  Men anonym blir jeg aldri :-) 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
50 minutter siden, Tototre skrev:

Pur paranoia, antar jeg.  Har snakket/chattet med et par andre brukere som har vært svært aktive i perioder.  Og delt mer enn godt er, vil mange si.  Ser at jeg har svart eller skrevet på snart 4k poster og har mer enn 5k i nettsamfunnsomdømme.  Så altfor synlig iflg. meg selv.  Når jeg tar en restart blir det meste av dette Gjest.  Men anonym blir jeg aldri :-) 

Så det går mer på hvor mye du har delt kontra sikkerhetsproblemer med siden?

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Jadapåsan skrev:

Så det går mer på hvor mye du har delt kontra sikkerhetsproblemer med siden?

ja, vil si det sånn.  Selv om det andre oxo er et stort problem så lenge det ikke vedlikeholdes.  En del ting må jo være riv ruskende galt med nettsikkerheten til dette nettstedet.  Nå har jeg ikke sjekket, men når ble de siste sertifikatene oppdatert?  Bruker kun falske mailadresse m.m. her.  Og regner med at PM jeg skriver kan leses av uvedkommende, så aldri noe der som ikke oxo kan skrives public.  Ja, ja.  Det er nå sånn jeg tenker.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

Nå har jeg ikke sjekket, men når ble de siste sertifikatene oppdatert? 

De bruker Let's Encrypt. Går automatisk så lenge de har en maskin et eller annet sted som er oppe.

Admin kan sikkert lese PM hvis de virkelig vil.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Kjære @ShamanDureX

Tulling er du🤣🤣🤣 men jeg elsker deg for det!

Jeg skal gjenoppstå på den tredje dag.  Større og sterkere enn noensinne, kanskje?  Med din hjelp??? 

Derfor trenger jeg forslag til nytt nick

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Det beste forslaget jeg har fått til nytt nick så langt er 007.  Ser heller ikke ut som om noen har valgt det ennå, eller så er kanskje tallkomboen ikke tilltatt i forumet?  Alternativt kan det bli syvsyvnull, sjusjunull, dobbelnullsju, dobbelnullsyv, m.fl.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...