oaskb Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 Hvem av oslopikene er best på å gi golden showers? Helst ei som tar outcall til hotell😋 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 Hei, kan du oxo advare oss om hvilket hotell du bruker? Siter Lenke til kommentar
oaskb Skrevet Mai 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2024 Ikke helt bestemt meg for hvilket hotell jeg skal ta inn på. Er det vanskelig å få med damer inn på hotell i Oslo? Tok med ei på Thon Cecil for noen år siden. Gikk fint det. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 (endret) 18 minutter siden, oaskb skrev: Ikke helt bestemt meg for hvilket hotell jeg skal ta inn på. Er det vanskelig å få med damer inn på hotell i Oslo? Tok med ei på Thon Cecil for noen år siden. Gikk fint det. Neida, aldri noe problem å få damene inn om du møter dem nede, eller ute. Men om du oppgir romnr og vil hun skal komme direkte dit kan det være en del hoteller som trenger kort i heisen. Noen tips fins her: https://www.noresk.com/forum/emne/9896-bli-lagt-merke-til-i-hotell-resepsjonen/ og https://www.noresk.com/forum/emne/5146-hotell-oslo-uten-nøkkelkort/?do=findComment&comment=44219 - Det står vel oxo noe i noen tråder om å leie dagrom for dere som vil ha med en kvinne på besøk før kl 17:00. Det er alltid noe billigere enn å overnatte. PS Det eneste lille problem som kanskje kan oppstå er om du vil ha henne på overnatting og ikke har bestilt dobbeltrom. Har ikke hatt problem med dette i Oslo, men andre steder i verden så har det hendt at de har fulgt med på hvem jeg har med på rommet og om jeg har betalt for to for natta. Endret Mai 2, 2024 av Tototre PS Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 5, 2024 Share Skrevet Mai 5, 2024 På 2.5.2024 den 21.49, Tototre skrev: Har ikke hatt problem med dette i Oslo, men andre steder i verden så har det hendt at de har fulgt med på hvem jeg har med på rommet og om jeg har betalt for to for natta. Jeg hadde to svenske damer på overnatting sentralt i Oslo en gang, og måtte betale ekstra for hun andre ved utsjekking. Men det var nok fordi hun andre hadde levert et nøkkelkort i resepsjoen når hun dro. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg