Gå til innhold

Monika - Tenk deg om to ganger


Tototre

Monika M i Oslo er en levende legende  

31 stemmer

  1. 1. Har du knullet Monika uten kondom en eller flere ganger?

    • Ja, og jeg har overlevd
      5
    • Nei
      11
    • Vet ikke (kan ha vært en annen enn henne, ikke gjenkjennbar pga. sminke)
      0
    • Har ikke møtt henne ennå
      15
  2. 2. Har du møtt henne uten at hun har vært sminket?

    • ja
      5
    • nei, hun har vært sminket hver gang
      4
    • nei, har aldri møtt henne
      22
  3. 3. Hva syns du om hennes BJ (sugejobb)? (flere svar er mulig)

    • perfekt for meg
      2
    • for løs
      0
    • for tørr
      1
    • for mye tenner
      8
    • har ikke forsøkt å få BJ av henne
      21


Anbefalte innlegg

Monika er en opplevelse å møte.  Du får sex hos henne til avtalt pris - her vet hun å sette riktig pris, tenker jeg.  Liten etterspørsel = lavere pris.  Hun kan fort finne på å sette den opp om det kommer mange kunder.  Og hun kan knulle.  Kanskje litt uinspirert, men formene hennes er gode.  Det du legger mest merke til er det psykiske, og hvor opptatt hun er av sminke.  Incall er på et helt greit sted.  

@Burt_Reynolds nevnte behandling i en annen tråd.  Hun får råd fra legen om å slutte med å selge sex, men det blir en catch-22, siden hun gjør det for å opprettholde en livsstil.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

 

men det blir en catch-22, siden hun gjør det for å opprettholde en livsstil.

Det gjelder nok for de fleste damer som selger sex, vil jeg anta.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg vet jo at for å manipulere lettpåvirkelige lesere her må det slippes saftige detaljer som ingen vet om.  Akkurat som i ukebladene.

Første gang jeg møtte Monika var i 2019, før korona.  Etter midnatt.  Incall.  Hun var sminket til det ugjenkjennelige.  Litt om og men å få en avtale.  Men slapp inn, fikk en dusj.  Og i løpet av timen så dro hun av kondomet og vi kjørte på for fullt.

Testet selvsagt etterpå, og det gikk bra.

Har vært der to ganger til.  Samme sted.  Og sett henne uten sminke.  Overraskende god til å snakke norsk.  Men vet jo ikke hvor lenge hun har bodd her?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg ville åpenbart aldri knullet henne uten kondom, med mindre jeg 1. var i en livssituasjon der det var no biggie og 2. jeg planla å treffe henne flere ganger ila relativt kort tid. 

Det jeg vil si er at jeg ville ha knullet henne om hun var i min by, rett og slett fordi jeg tror det ville vært en av livets sære og spektakulære opplevelser. Jeg snubla tilfeldigvis inn på hennes annonse en gang i tida, og bildene + noen omtaler på stjerneportalen gjorde meg nysgjerrig. Søkte henne opp på diverse SoMe og forsto at dette var noen som falt av lasset for lengst. Så jeg synes vel egentlig mest synd på henne, og håper folk behandler henne greit. Hun trenger jo hjelp, selv om det spørs om det er stort å gjøre for å hjelpe henne.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Jeg har sett deler av de gamle filmene hennes og jeg syntes ikke det så ut som om hun trivdes i rollene...

Enig. Du kan se hun er litt knust i de filmene. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Siste gangen jeg var hos Monika var høsten 2022.  En tidlig ettermiddag med lett regn.  Hun husket meg igjen da jeg sendte melding.  Kjente henne nesten ikke igjen, fordi hun ikke hadde sminke på.  Dette ble det dårligste treffet.  Hun var trøtt, ville ikke suge uten dom, og syntes at 1.5k var passende pris for en halvtime.  En arbeider er sin lønn verdt, og hun har uten tvil gjort en innsats på fagområdet sitt gjennom tidene, så hun fikk betalingen uten at jeg klaget.

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

Jeg vet jo at for å manipulere lettpåvirkelige lesere her må det slippes saftige detaljer som ingen vet om.  Akkurat som i ukebladene.

Første gang jeg møtte Monika var i 2019, før korona.  Etter midnatt.  Incall.  Hun var sminket til det ugjenkjennelige.  Litt om og men å få en avtale.  Men slapp inn, fikk en dusj.  Og i løpet av timen så dro hun av kondomet og vi kjørte på for fullt.

Testet selvsagt etterpå, og det gikk bra.

Har vært der to ganger til.  Samme sted.  Og sett henne uten sminke.  Overraskende god til å snakke norsk.  Men vet jo ikke hvor lenge hun har bodd her?

Hun har vært her siden hun var 19. Kanskje enda lenger, men det var ihvertfall da hun dukket opp på markedet. Den gang var hun normal mentalt, og helt nydelig å se på. Til og med sminken var flott. Jeg møtte henne noen ganger mens hun var «fersk», men nå er det helt uaktuelt. Hun trenger nok noe helt annet enn det livet hennes har blitt nå. 

  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Er det rus eller psykiatri egentlig? Eller begge deler? Har sett litt av henne på diverse sosiale medier og hun fremstår jo helt utfreaket...åpenbart synd på henne ja...

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Pelle Parafin skrev:

Er det rus eller psykiatri egentlig? Eller begge deler? Har sett litt av henne på diverse sosiale medier og hun fremstår jo helt utfreaket...åpenbart synd på henne ja...

Kombinasjon.   Neste episode av Håndbok for horekunder vil handle om dette, under Red Flags.

Her finner du siste episode med oversikt over det som er publisert så langt: https://www.noresk.com/forum/emne/10596-hfh-kjønnssykdommer-std-red-flags-del04ep02-i-håndbok-for-horekunder/

Endret av Tototre
Link
  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jepp, livet er ofte hardt.  Generelt i samfunnet er det mange som driver med selvmedisinering.  Monika er langt fra Frk Borthens tilstand, men likevel preget så du merker det.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Monika var på RE for en del år siden som Mary Mongi. Jeg vurderte å besøke henne da, men så forsvant hun. Jeg kjente henne ikke igjen før jeg så tattooeringeb hennes, og en post her med linker til videoene hennes. 
Jeg hadde vurdert ett besøk, men det var før jeg hadde lest denne posten.

så takk for redningen 🙏🏻

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Ballemeister skrev:

Monika var på RE for en del år siden som Mary Mongi. Jeg vurderte å besøke henne da, men så forsvant hun. Jeg kjente henne ikke igjen før jeg så tattooeringeb hennes, og en post her med linker til videoene hennes. 
Jeg hadde vurdert ett besøk, men det var før jeg hadde lest denne posten.

så takk for redningen 🙏🏻

Noen som vet hva det står på tattisen hennes - fæl plassering må jeg si.

Lenke til kommentar
50 minutter siden, Revenger skrev:

Noen som vet hva det står på tattisen hennes - fæl plassering må jeg si.

Mener det sto puzzek,  antar det er navnet på musa? Traff henne en gang i 2013, før hun ble borte (og rar)🤭

  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, vikingen skrev:

Mener det sto puzzek,  antar det er navnet på musa? Traff henne en gang i 2013, før hun ble borte (og rar)🤭

Husker jeg spurte henne om det. Stemmer at det er noe sånt det står, og det er visst et slangord for fitte på polsk. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
49 minutter siden, nappe nappe skrev:

Husker jeg spurte henne om det. Stemmer at det er noe sånt det står, og det er visst et slangord for fitte på polsk. 

For lissom å finne veien?  Her er det!  🤣🤣🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer fremdeles på hva hun har skrevet der - oversatt til norsk. Nesten like dumt som å tegne seg permanent i ansiktet.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...