Gå til innhold

Mann 39 norsk i Rogaland. Jente som lvil teste tissesex😀


Jbj83

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Jbj83 skrev:

Åpen og utforskende mann,

Jeg tenkte det samme som @SolanGundersen. Jeg tror du må søke aktivt på RE for å få respons på dine ønsker.

Å få treff her inne  på en slags kinky kontaktannonse blir nesten som å spille på Lottoen.

Det måtte være i tilfelle @Blue bell var i Rogaland, men jeg tror hun er på dogging i skogene i Østfold og kjenner litt på "våren". ☺️

  • Like 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

Hvorfor ikke det, @Revenger?

Litt mye skudd fra hofta må jeg innrømme, har ikke møtt henne - men er veldig glad i unge og stramme kvinner - håper jeg har rett i at hun ikke er i den kategorien.

Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Litt mye skudd fra hofta må jeg innrømme, har ikke møtt henne - men er veldig glad i unge og stramme kvinner - håper jeg har rett i at hun ikke er i den kategorien.

 Vel, det spørs hvordan du definerer ung. Hun er midt i 30-årene og med en stram kropp. Jeg har truffet Sissel tre ganger, og har vært storfornøyd hver gang. 😀

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...