Gå til innhold

Pattaya Thailand

Gaggball

Anbefalte innlegg

På 28.12.2025 den 14.13, Thai travel skrev:

Du må være en idiot hvis du drar til walking Street for noe. Alt er dyrt der. Det finnes mange andre steder i byen som er bedre til lokal priser. I walking Street blir du robbet. Pluss at det er noen tvilsomme russiske bakmenn der. Historiene er mange på ting som har gådd galt der...  Vil ikke anbefalt walking Street til noe... Jo forresten en ting. Hvis du aldri har sett noen skyte ping pong baller ut fra musa si.. vil jeg påstå det er en severdighet i seg selv...

Walking street er et sted som er artig gå se på alle de forskjellige folkene som er der. Men helt enig det finnes ufattelig mange steder som er bedre og gir mer valut. 

Ingen dill, ingen venting — bare folk som er gira og mener alvor.

Ikke smalltalk.
Ikke dating.
Ikke tull.

Bare ekte interesse og ren kjemi, her og nå.

https://yuklink.me/goodgirls

✔️ Verifiserte profiler
✔️ Helt anonymt og trygt
✔️ Aktive brukere over hele Norge

Vi holder det lukket for å slippe kødd, tidskastere og nysgjerrige folk.
Tilgangen er begrenset — og den står ikke åpen lenge.

Vil du inn, så er det nå.
Ellers er det ikke for deg.

• 2 weeks later...
6 timer siden, Navinor skrev:

Litt nysgjerrig på hvor mye penger dere legger i en bra kveld/natt i Thailand.

Ta utgangspunkt i at hotell er utenfor,  hvor mye går til LT/ST, barfines ladydrinks, egen drikke i løpet av en bra kveld?

Øl 30nok pr, ladydrink 70nok pr. Barfine/st/lt kommer an på hvor. Gogo er dyrt, barfine+lt ca 2500nok. En freelance i bar lt koster 8-900nok.

Fullt mulig å bruke mye penger, jeg bruker som regel 5-6000nok pr døgn, men har mye moro😁

• Like 1
1 time siden, Dag_driver skrev:

Øl 30nok pr, ladydrink 70nok pr. Barfine/st/lt kommer an på hvor. Gogo er dyrt, barfine+lt ca 2500nok. En freelance i bar lt koster 8-900nok.

Fullt mulig å bruke mye penger, jeg bruker som regel 5-6000nok pr døgn, men har mye moro😁

Fader rullan kan likså godt sponse thai sjappene her i Norge 

13 minutter siden, Navinor skrev:

@Dag_driver høres ut som du tar den helt ut😆! Er dette kun "morro utgifter" altså eks hotell, mat etc...

Velger lett 20 åringer fremfor bestemor ja...

Høre likevel mye ut, er dette representativt for dere erfarne Thailand-farere?

Ref min andre tråd. Et veldig godt alternativ her er Vietnam. Jeg har vært begge steder, og Vietnam er definitivt bedre og billigere i min mening.

1 time siden, Navinor skrev:

@Dag_driver høres ut som du tar den helt ut😆! Er dette kun "morro utgifter" altså eks hotell, mat etc...

Velger lett 20 åringer fremfor bestemor ja...

Høre likevel mye ut, er dette representativt for dere erfarne Thailand-farere?

Et slikt forbruk gir meg pr dag et besøk på bj-salon, en 90min nurumassasje, en short time på ettermiddag og avslutter med en long time. Jeg drikker mye, men er sjelden veldig spandabel med ladydrinks. Jeg har som regel ikke lange opphold i Thailand, ofte bare 4-5 døgn eller en uke. Da snur jeg ikke på krona, men skaffer meg mye opplevelser som ikke er mulig her hjemme. 
Mat er ikke dyrt. Hotell ca 1200-1500nok pr døgn for 4/5stjernes. 
Desverre er valutaen vår fullstendig kjørt i grøfta, verdien mot baht er halvert i løpet av siste 20år.

2 timer siden, Dag_driver skrev:

Et slikt forbruk gir meg pr dag et besøk på bj-salon, en 90min nurumassasje, en short time på ettermiddag og avslutter med en long time. Jeg drikker mye, men er sjelden veldig spandabel med ladydrinks. Jeg har som regel ikke lange opphold i Thailand, ofte bare 4-5 døgn eller en uke. Da snur jeg ikke på krona, men skaffer meg mye opplevelser som ikke er mulig her hjemme. 
Mat er ikke dyrt. Hotell ca 1200-1500nok pr døgn for 4/5stjernes. 
Desverre er valutaen vår fullstendig kjørt i grøfta, verdien mot baht er halvert i løpet av siste 20år.

Ja du er inne på noe vesentlig her, sånn går det når folk ikke er engasjert politisk og i samfunnet rundt seg 

22 timer siden, Dag_driver skrev:

Det var mye mer enn meg. Men tipper du har mye moro ;)

Jeg har frokost inkl. på hotel. Så ekstra er lunch og middag når det gjelder mat. Drikke på bar/Gogo, sjelden jeg gir ladydrink. Massage og da er det massage, ikke noe happy ending. Men seriøs massage. Så er det en ST om dagen, sjelden jeg har LT.

Tipper jeg bruker 5-6000THB pr.døgn i snitt som er ca. 1700-2000NOK. 

• Like 1
På 13.1.2026 den 13.09, Dag_driver skrev:

Jenter i 20-årene døgnet rundt eller 2 stk korte besøk hos bestemødre på en thai-sjappe i Norge.. et vanskelig valg..😁

Her får du jo alt fra 18 og oppover for 1200-1500 short time. Sjelden jeg velger noe dyrere. Har man lyst på bj er det jo bare stikke innom Gentlemencluber der er det gjerne en cumshot for 400 bath sittende i baren.