Gå til innhold

Pattaya Thailand


Gaggball

Anbefalte innlegg

Det er helt sikkert noen her inne som har vært i Pattaya mer enn meg?

For min egen del så begynner jeg å ha en del døgn i denne byen. På folkemunne så sier man jo at Las Vegas er Sin City! Der har jeg vært 2x og for å si det veldig enkelt: Las Vegas er SFO ift Pattaya!

Om det blir slik jeg ønsker å ser for meg, så kommer jeg til å bo der som pensjonist :)

Spiller du golf? Byen har ca 25 baner innenfor 1t kjøring. Flere av de med høy internasjonal std. (jeg spiller ikke golf)

Mange meget bra spisesteder, i alle prisklasser.

Og partytime.... Hele byen er et stort Red Light District. 

Walking Street, litt turistfelle, men mange bra steder mitt #1 er Insomnia

LK Metro, mange bra steder (lady Love & Queen club I særdeleshet)

Soi Buakhao, masse beer bar etc, masse folk

Soi Pothole, up and coming

Tree Town, kan være bra. Litt avhengig av hvilken dag. Var innom flere ganger og var både bra og litt rolig

Soi 6, beer bars gata er velkjent/beryktet og anbefales. Åpner i 1500/1600 tiden. Hatt mye moro i denne gata

 

Om noen planlegger seriøst å reise dit for første gang. Send meg en PM om du ønsker råd/tips/anbefaling om det meste! 

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Kul by. Skal tilbake i September.

Jeg er ikke super fan av WS, men ender opp der noen ganger. Insomnia funker ikke for meg. For høy musikk. Dessuten er jeg i seng rundt 01-02.

Ikke noe fan av Soi 6 lenger heller.

Skal bo på Somerset og har samtidig ett rom i Soi 10 hvor jeg har alle mine STs.

Jeg liker Soi Honey & Pothole. LK er også bra.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Pattaya gi meg følelsen av at jeg er i en meget trafikkert storby. Når jeg er i området holder jeg til ved Jomtien. Mye roligere der. Blir det for lite action reiser jeg inn til Pattaya. Det er ca 15-20 minutters kjøring avhengig av trafikk. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har et sted mellom 55 og 60 turer til Thailand, de alleer fleste til Pattaya. Trives best i Soi 13, een stille trolig gate der det er nett til alt du måtte ønske; strand, barer, Gogo, Butikker ja alt hva du måtte ønske. Personlig trives jeg ikke på Jomtien har flere ganger prøvd å bo der, men jeg havner til slutt inn til Pattaya. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 11.6.2024 den 12.44, Gaggball skrev:

Har enda ikke vært i Jomtien eller Koh Larn... Hadde en plan om å få til det på siste tur. Men som vanlig så endret planen seg atter en gang. Forsøker igjen til høsten

Kho Larn står på tapeten i september! Mulig jeg blir ett døgn der. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Har vandret der både på dag og kveldstid mange mange ganger, kjenner hele ruten denne filmen er tatt opp, fra ca Pattaya Klang og fram til Walkingstreet, men jeg har aldri tatt med meg en jente fra beach roaden. Mye fint og se, men en vet aldri hva en får med seg, både når det gjelder sykdommer og tyveri og neddoping. Ble frarådet første gang jeg var der nede fra folk som vet hva de pratet om, jeg har nå vært et sted mellom 55 og 60 ganger i Pattaya å vet at det er mange som har gått på en uventet ting, både nordmenn og utlendinger, det er bare å gå på politistasjonen i soi 9 så ser du det. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Gaggball skrev:

Fordi?

Har du vært der?

Har ikke vært der. Men har thai litt oppi halsen. 

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, taloong skrev:

Har vandret der både på dag og kveldstid mange mange ganger, kjenner hele ruten denne filmen er tatt opp, fra ca Pattaya Klang og fram til Walkingstreet, men jeg har aldri tatt med meg en jente fra beach roaden. Mye fint og se, men en vet aldri hva en får med seg, både når det gjelder sykdommer og tyveri og neddoping. Ble frarådet første gang jeg var der nede fra folk som vet hva de pratet om, jeg har nå vært et sted mellom 55 og 60 ganger i Pattaya å vet at det er mange som har gått på en uventet ting, både nordmenn og utlendinger, det er bare å gå på politistasjonen i soi 9 så ser du det. 

Tull! Helt uproblematisk å ta med en jente fra BR. Ikke noe mer sykdom der enn i KL, Soi 6 eller Pothole.

Alltid greit å ha låst ned eiendeler om du ikke reiser til ett ST rom på BR.

Mange ønsker å jobbe på BR for å unngå LD presset i barer. Når du ikke kvoten må denne dekkes selv etc. Mange blir utbrent av bar jobben og liker å sette sin egen agenda.

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Gaggball skrev:

Har man dem litt opp i halsen, så skjønner jeg at det ikke frister. Det er forståelig.

Lysten kommer alltid tilbake! Jeg også har perioder hvor jeg er lei Thai. I Pattaya er utvalget såpass bra at det er alltid noe man får lyst på.

Om ikke kan man prøve noen bra restauranter, gå på fylla, Koh Larn, cigar og sunset på Hilton etc.

  • Like 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Taeng dukker opp på 6:24, her i Buakhao! 

For menn som liker å creampie er dette rett kvinne!!! 

448027257_1429847694359372_9178953428631949678_n.jpg

449311756_1440167796660695_5052886550137765555_n.jpg

438302423_1410756202935188_597804252425445418_n.jpg

I videoen ser hun direkte sliten ut med lip fillers og botox. Så minst 20 andre damer i den videoen som jeg heller ville creampiet 😅 Jeg har vært i Pattaya ca 15-16 ganger og nesten ingen har insistert på kondom... har creampiet dusinvis. Foretrekker å møte damer via ThaiFriendly eller Tinder for en GFE opplevelse over flere dager.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
14 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Taeng dukker opp på 6:24, her i Buakhao! 

For menn som liker å creampie er dette rett kvinne!!! 

 

Det er ikke første året hun er i Pattaya. Tror hun pendler litt mellom BKK og PA. BKK står som bosted på profilen hennes på FB

Endret av Gaggball
  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, xxxtaur skrev:

IForetrekker å møte damer via ThaiFriendly eller Tinder for en GFE opplevelse over flere dager.

Bruker du Tinder mye? Har du lagt merke til om det er mange Øst Europeere der (på tinder)?

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Gaggball skrev:

Det er ikke første året hun er i Pattaya. Tror hun pendler litt mellom BKK og PA. BKK står som bosted på profilen hennes på FB

Nei, hun har bodd i Pattaya fast i 8+ år nå! Hun er fra Laos. Hun har en "live in BF" nå med litt penger! Hun er stokk dum, men ett veldig deilig knull. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
9 timer siden, xxxtaur skrev:

I videoen ser hun direkte sliten ut med lip fillers og botox. Så minst 20 andre damer i den videoen som jeg heller ville creampiet 😅 Jeg har vært i Pattaya ca 15-16 ganger og nesten ingen har insistert på kondom... har creampiet dusinvis. Foretrekker å møte damer via ThaiFriendly eller Tinder for en GFE opplevelse over flere dager.

Jeg har sluttet med TF. Jeg tar dette face to face nå. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Gaggball skrev:

Bruker du Tinder mye? Har du lagt merke til om det er mange Øst Europeere der (på tinder)?

Mye russere i Thailand pga krigen. Har sett en del av dem på Tinder, men holder meg til Thaier, noen forlanger ikke en gang betaling :) Har prøvd noen afrikanske damer også (varierende hell). Tror de russerne og øst europeerne fort blir dyrt!

  • Like 4
Lenke til kommentar
17 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Nei, hun har bodd i Pattaya fast i 8+ år nå! Hun er fra Laos. Hun har en "live in BF" nå med litt penger! Hun er stokk dum, men ett veldig deilig knull. 

Står BKK på FB profilen hennes. Hvor er hun å treffe i PA? Om du vil dele?

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 12.7.2024 den 3.06, Gaggball skrev:

Står BKK på FB profilen hennes. Hvor er hun å treffe i PA? Om du vil dele?

Hun freelancet før. Du var det bare å sende en melding til henne på facebook og avtale treff. Hun jobber hun / driver en bar på soi buakhao som henter : https://www.facebook.com/mayfairssoibuakhao 

 

På bilde under er hun full av min sperm! Her chiller vi etter 2 runder med deilig sex. 

thumbnail_IMG_5565.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...