Gå til innhold

Maria


MysteryGuy

Anbefalte innlegg

12 timer siden, tomjego skrev:

Hun ble snart 19, tror ikke hun er trafikkert.

En østeuropeisk 18-åring med begrenset engelskkunnskap, som tilbyr sex 24 timer i døgnet alle steder i en radius fra Oslo på 70 km... Hva får deg til å tro at dette IKKE er trafficking? Nysgjerrig.

  • Like 3
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Griffelen skrev:

En østeuropeisk 18-åring med begrenset engelskkunnskap, som tilbyr sex 24 timer i døgnet alle steder i en radius fra Oslo på 70 km... Hva får deg til å tro at dette IKKE er trafficking? Nysgjerrig.

Vi må vel bare innse at horekundene er forskjellige:

Noen unge, noen litt eldre.

Lite erfarng, mye erfaring, men det kommer an på frekvens, ikke alder.

Noen har gått på en smell.  Andre får det snart, og noen aldri.

Selvsagt vil jeg holde meg borte fra disse ungjentene selv om de er seksuelt fristende.  Apparatet rundt mange av dem er mer veldrevet enn et norsk it-selskap.  Onkel venter bare på at en av jentene skal bli utsatt for noe annet kriminelt så de kan etterforske bandene.  

Gjør en liten øvelse for deg selv: Hvordan syns du norske jenter i alderen 18-24 år annonserer på RE?  Virker det profft?  Virker det organisert?  Nei, hjemmesnekret og høyt priset.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Folk må gjøre som de vil, og som de våger. Men det jeg synes de skylder seg selv, er ærlighet. Altså ærlighet overfor seg selv, i stedet for å lulle seg inn i en idé om at noe er noe annet enn dét det faktisk er. 

Selv synes jeg ikke ung ungdom er så veldig seksuelt fristende. I en seksuell setting liker jeg et bedre samsvar mellom alder, kropp og hode. Og kjøper jeg en time erotisk velværemassasje hos en tantratilbyder velger jeg heller hun på 32 enn hun på 24 år. Min erfaring er at tjenestene oppleves bedre på den måten. Men hver sin smak.

  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, tomjego skrev:

Hun ble snart 19, tror ikke hun er trafikkert. Pen å myk hud å alt det der, men alt for uerfaren i gamet, ville ha tillegg for alt, ja alt!

 

Hvis du vil ha en ung uerfaren på tapetet er det bare å trå til, men finnes mye annet også 😉

Hun er mulig fra Bulgaria men er nok medlem av et kjent folkeslag som flytter seg mye

Møtte du henne, eller snakket du med henne på WhatsApp?

  • Like 1
Lenke til kommentar

To clarify: For meg er Bulgaria og Moldovia kode for  håpløst opplegg - skyr det som pesten.

Litt som å telegrafere et slag - nå skal  jeg slå en høyre hook🤢

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...