Gå til innhold

Maria


MysteryGuy

Anbefalte innlegg

Incall plasseringen er i et typisk hore strøk og hun ønsket ikke å verifisere med whatsapp kamera. Tjenestelisten var ufullstendig og hun skulle ha ekstra for mye standard tjenester.  Jeg velger derfor å ikke besøke henne, har også sterk mistanke om at man ikke får møtt jenta på bildene. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

18 år og verifisert? ville vært helt sinnsykt hvis det var sant, ikke noe for meg enten eller

Endret av jegern
  • Like 1
Lenke til kommentar

lol, nei, jeg bare hjelper dere med å fortelle om møtet mitt jeg, har ingen grunn til å juge om noe som helst og det kan jeg med hånda på hjertet si at jeg ikke har gjort, ferdig med det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Andre kan jo ha helt forferdelige møter med samme eskorte, og da er det bra de forteller om dette her. Har selv hatt en elendig opplevelse med en eskorte som hadde 80+ gode reviews på RE

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Andre kan jo ha helt forferdelige møter med samme eskorte, og da er det bra de forteller om dette her. Har selv hatt en elendig opplevelse med en eskorte som hadde 80+ gode reviews på RE

Nå forstår du at jeg venter i spenning på dine kommende reviews.  Gledgruer meg faktisk.  Men du har jo helt rett i at mange har forskjellig smak.  Tilnærmingen er unik.  Dagsform og inntak av rusmidler spiller inn.  Hvor hun er i syklusen.  Og en rekke andre småting som jeg ikke vet nok om ennå.  Har hatt en diskusjon med @apeesel tidligere om Sexi Vanessa i Lillestrøm.  Hun har polerte bilder, men jeg har møtt henne mange ganger fordi jeg får god sex der.  Det har ikke alle andre fått, så da blir det med et besøk.  

Endret av Tototre
link
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 11.4.2024 den 18.11, Tototre skrev:

Nå forstår du at jeg venter i spenning på dine kommende reviews.  Gledgruer meg faktisk

Forklar? Tror du kommer til å like min neste anmeldelse

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Revenger skrev:

223 - du har lagt på deg! - ikke bare gyngehest! Bad for...someone!

Gjorde et unntak fra regelen min om at eskorter ikke oppsøkes på fredager, eller den 12. i mnd.  Der lurte jeg onkel med min post om de mest poppe tidene🤣

Vel, hun sa motsatt av deg: Du har blitt tynnere.

1 time siden, jegern skrev:

Forklar? Tror du kommer til å like min neste anmeldelse

Aner jo egentlig ikke, men du sa noe om at noen kanskje ikke kom til å like en anmeldelse?  Fint om jeg liner den neste👍

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, jegern skrev:

Jeg var hos ei som het Sexi Ana der, hun var med på alt (med dom da seff), prøvde du henne?

Du kjenner igjen Vanessa på bildene.  Ja, de er to som jobber der, men har ikke sett den andre kvinnen.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Du kjenner igjen Vanessa på bildene.  Ja, de er to som jobber der, men har ikke sett den andre kvinnen.

Skulle til å påpeke det, ho ligner veldig på Vanessa

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Skulle til å påpeke det, ho ligner veldig på Vanessa

Ja, men da er det henne med 2 annonser

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, jegern skrev:

Forklar? Tror du kommer til å like min neste anmeldelse

Først sted: Carl Berner, Bogstadveien eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 11.4.2024 den 15.00, jegern skrev:

18 år og verifisert? ville vært helt sinnsykt hvis det var sant, ikke noe for meg enten eller

Kan bekrefte at hun er ekte, alder og bilder stemmer. Alt må testes en gang😅

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 22.4.2024 den 1.09, tomjego skrev:

maria-love20

Siden hun har 20 i brukernavnet så tenker jeg hun kan være 20 år, men du har fått det verifisert? Håper det var et bra treff hvis du har vært der, og hun ikke er traffikert 🙏

 

På 13.4.2024 den 22.15, Tototre skrev:

Ja, gjør det!

Hadde Kolbotn i tankene, men avsto fra å skrive en review. Men jeg kan si at jeg har besøkt Brianna og det fristet nok til gjentakelse.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, jegern skrev:

Siden hun har 20 i brukernavnet så tenker jeg hun kan være 20 år, men du har fått det verifisert? Håper det var et bra treff hvis du har vært der, og hun ikke er traffikert 🙏

 

Hadde Kolbotn i tankene, men avsto fra å skrive en review. Men jeg kan si at jeg har besøkt Brianna og det fristet nok til gjentakelse.

Elsker når det står Bulgaria! i annonsen!

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 26.4.2024 den 23.30, jegern skrev:

Siden hun har 20 i brukernavnet så tenker jeg hun kan være 20 år, men du har fått det verifisert? Håper det var et bra treff hvis du har vært der, og hun ikke er traffikert 🙏

 

Hadde Kolbotn i tankene, men avsto fra å skrive en review. Men jeg kan si at jeg har besøkt Brianna og det fristet nok til gjentakelse.

Hun ble snart 19, tror ikke hun er trafikkert. Pen å myk hud å alt det der, men alt for uerfaren i gamet, ville ha tillegg for alt, ja alt!

 

Hvis du vil ha en ung uerfaren på tapetet er det bare å trå til, men finnes mye annet også 😉

På 27.4.2024 den 13.18, Revenger skrev:

Elsker når det står Bulgaria! i annonsen!

Hun er mulig fra Bulgaria men er nok medlem av et kjent folkeslag som flytter seg mye

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...