Gå til innhold

25 Bergensjente som ser etter en som vil ha et eventyr

Analpia

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, jegern skrev:

og noen av de kronene ville vært mine. Litt suspekt den handa ved siden av rompa, hun kan være 40-50+ likevel, uten filter. Nei det skal ikke være lett.

vi burde organisere en guttetur til korea kanskje? japan tror jeg hater utlendinger.

i hvertfall, en koreansk/japansk jente er i lista mi. @Revenger har nevnet at det var et par koreanske jenter i Oslo før , men da må det ha vært før min tid (juni 2022)

• Like 2

Tenkte på det i går faktisk - når tørket det inn? Tror jeg koste meg gjennom 2022 (men tiden går raskt). Hadde 5-6 damer jeg virkelig koste meg med. Ser at det nå i 2024 har vært en fra Korea av og til, men hun har jeg ikke møtt. De koreanske damene var utrolig digg, både alene, og i duo. Nå er det svart hav.

• Like 1
2 minutter siden, Revenger skrev:

Tenkte på det i går faktisk - når tørket det inn? Tror jeg koste meg gjennom 2022 (men tiden går raskt). Hadde 5-6 damer jeg virkelig koste meg med. Ser at det nå i 2024 har vært en fra Korea av og til, men hun har jeg ikke møtt. De koreanske damene var utrolig digg, både alene, og i duo. Nå er det svart hav.

altså jeg klager ikke så lenge vi får fristende østeuropiske/latinaer av og til men de er jeg interessert i også, må prøve alt. synes de  koreanske/japanske er alt for feminin, noe jeg liker mye. 

• Like 1
2 timer siden, shawty lo skrev:

vi burde organisere en guttetur til korea kanskje? japan tror jeg hater utlendinger.

i hvertfall, en koreansk/japansk jente er i lista mi. @Revenger har nevnet at det var et par koreanske jenter i Oslo før , men da må det ha vært før min tid (juni 2022)

Jenter i Korea kan også være litt reserverte mot andre enn asiatiske kunder.

Hadde et lengre opphold i en stor by i Korea før pandemien, og måtte ofte ta en ekstra runde gjennom gata før jeg fikk napp. Prisen var også 40-50% høyere for ikke asiatiske kunder🙂

• Like 2
  • Thanks 2
21 minutter siden, Dag_driver skrev:

Jenter i Korea kan også være litt reserverte mot andre enn asiatiske kunder.

Hadde et lengre opphold i en stor by i Korea før pandemien, og måtte ofte ta en ekstra runde gjennom gata før jeg fikk napp. Prisen var også 40-50% høyere for ikke asiatiske kunder🙂

Nå tenkte jeg mer på sivile jenter der. Fikk du møtt noen av de?

36 minutter siden, shawty lo skrev:

Nå tenkte jeg mer på sivile jenter der. Fikk du møtt noen av de?

Det er et rimelig konservativt samfunn og jeg vil tro det er vanskelig å få kontakt med «normale jenter». 
Best å holde seg til kjøpesex i Asia så man ikke pådrar seg et forhold.😇

• Like 1
  • Thanks 3