Gå til innhold

25 Bergensjente som ser etter en som vil ha et eventyr


Analpia

Anbefalte innlegg

ja, hadde vært drøm hvis den japanske jeg lagt bilde av var i Oslo, hun hadde tjent et par millioner kroner med øynene lukket.

  • Like 3
Lenke til kommentar

og noen av de kronene ville vært mine. Litt suspekt den handa ved siden av rompa, hun kan være 40-50+ likevel, uten filter. Nei det skal ikke være lett.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

og noen av de kronene ville vært mine. Litt suspekt den handa ved siden av rompa, hun kan være 40-50+ likevel, uten filter. Nei det skal ikke være lett.

vi burde organisere en guttetur til korea kanskje? japan tror jeg hater utlendinger.

i hvertfall, en koreansk/japansk jente er i lista mi. @Revenger har nevnet at det var et par koreanske jenter i Oslo før , men da må det ha vært før min tid (juni 2022)

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, shawty lo skrev:

men da må det ha vært før min tid (juni 2022)

Det var vel ca 2022 de var her? Studerte i Finland/Frankrike eller noe slikt.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Tenkte på det i går faktisk - når tørket det inn? Tror jeg koste meg gjennom 2022 (men tiden går raskt). Hadde 5-6 damer jeg virkelig koste meg med. Ser at det nå i 2024 har vært en fra Korea av og til, men hun har jeg ikke møtt. De koreanske damene var utrolig digg, både alene, og i duo. Nå er det svart hav.

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Det var vel ca 2022 de var her? Studerte i Finland/Frankrike eller noe slikt.

Det var historien vi hørte

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tukleren skrev:

Det var vel ca 2022 de var her? Studerte i Finland/Frankrike eller noe slikt.

tror ikke jeg så de da. følger med nøye nå og tror dere gjør også. 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Det var historien vi hørte

De hadde i hvert fall nummer fra det landet hvis jeg husker riktig

1 minutt siden, shawty lo skrev:

tror ikke jeg så de da

Kan jo ha vært 2021 også, husker ikke lenger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tukleren skrev:

De hadde i hvert fall nummer fra det landet hvis jeg husker riktig

Kan jo ha vært 2021 også, husker ikke lenger.

Nei - også 2022, men...

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Tenkte på det i går faktisk - når tørket det inn? Tror jeg koste meg gjennom 2022 (men tiden går raskt). Hadde 5-6 damer jeg virkelig koste meg med. Ser at det nå i 2024 har vært en fra Korea av og til, men hun har jeg ikke møtt. De koreanske damene var utrolig digg, både alene, og i duo. Nå er det svart hav.

altså jeg klager ikke så lenge vi får fristende østeuropiske/latinaer av og til men de er jeg interessert i også, må prøve alt. synes de  koreanske/japanske er alt for feminin, noe jeg liker mye. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det var en helt utrolig dame - rundt 155 cm, super slank, super cool, en fitte for historiebøkene, og en ting til..

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Revenger skrev:

Nei - også 2022, men...

Hehe jeg var oxo hos en koreansk som studerte i Frankrike.  Hun er vel ferdig med studiene og har fått seg fast jobb nå😁

Lenke til kommentar
2 timer siden, shawty lo skrev:

vi burde organisere en guttetur til korea kanskje? japan tror jeg hater utlendinger.

i hvertfall, en koreansk/japansk jente er i lista mi. @Revenger har nevnet at det var et par koreanske jenter i Oslo før , men da må det ha vært før min tid (juni 2022)

Jenter i Korea kan også være litt reserverte mot andre enn asiatiske kunder.

Hadde et lengre opphold i en stor by i Korea før pandemien, og måtte ofte ta en ekstra runde gjennom gata før jeg fikk napp. Prisen var også 40-50% høyere for ikke asiatiske kunder🙂

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Dag_driver skrev:

Jenter i Korea kan også være litt reserverte mot andre enn asiatiske kunder.

Hadde et lengre opphold i en stor by i Korea før pandemien, og måtte ofte ta en ekstra runde gjennom gata før jeg fikk napp. Prisen var også 40-50% høyere for ikke asiatiske kunder🙂

Nå tenkte jeg mer på sivile jenter der. Fikk du møtt noen av de?

Lenke til kommentar
36 minutter siden, shawty lo skrev:

Nå tenkte jeg mer på sivile jenter der. Fikk du møtt noen av de?

Det er et rimelig konservativt samfunn og jeg vil tro det er vanskelig å få kontakt med «normale jenter». 
Best å holde seg til kjøpesex i Asia så man ikke pådrar seg et forhold.😇

 

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...