Gå til innhold

Santiago de Chile


Anbefalte innlegg

Forrige måned var jeg i Santiago de Chile, jeg forteller deg om min erfaring i byen for å møte jenter, selv om jeg forstår spansk tydelig, der bruker jentene mange begreper og slang og steder å være med eskorte er ikke så vanlige Det er bare en få massasjesteder, erotiske danser og det de kaller kafeer med ben og jeg måtte søke etter mye informasjon på internett i forum for å se hvilke av disse stedene jeg kunne nyte en god lykkelig slutt, det er få alternativer i byen til tross for at det er en overfylt metropol.

Den første dagen gikk jeg til en kafé med ben kalt gazu, på stedet var det mer vanlig å se jenter fra andre land, colombianere, venezuelanere og det var bare 2 chilenere, men på den tiden tjente de andre herrer med spesiell oppmerksomhet. Så jenta som serverte meg var colombiansk, hun var en veldig kjærlig og godmodig dame, men etter å ha fått noen tips og blikk fra meg kunne jeg ikke nyte mer privat oppmerksomhet, så jeg ga opp kaffe med ben selv om de anbefalte det til meg fordi jeg ikke forsto hvordan jeg skulle ha sex med en jente.

Den andre dagen tok jeg kontakt med en kvinne ved navn Coni, hun var sør i Santiago, og selv om jeg lyktes i avtalen med henne, prøvde jeg å kontakte 3 jenter fra https://cl.mileroticos.com/ før jeg avtalte tid med henne men jeg lyktes ikke, den peneste ba meg om et forskuddsdepositum så jeg nektet, og de to andre jentene svarte ikke.

Timen jeg tilbrakte med Coni startet med erotisk massasje, men hun var tilgjengelig for sex, så vi gjorde det grunnleggende, vaginal sex i forskjellige positurer og oralsex, jeg spurte henne om hun var tilgjengelig for anal, men hun fortalte meg at hun ikke var 't Hun gjorde det fordi hun var veldig lukket og redd for smerte.

Dagen etter dro jeg til et erotisk massasjested som lå i Santa Lucía-gaten Jeg hadde ikke så mange seksuelle forventninger fordi de hadde fortalt meg at massasjesteder bare gjør avslappende massasje og en lykkelig slutt med onani, men jenta som behandlet meg Hun fortalte meg at for en tilleggsbetaling kunne jeg ha sex, hun sa at hun ikke gjorde det ofte, men jeg tror det bare var en kommentar for å få meg til å føle at hun gjorde det på en spesiell måte.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...