Gå til innhold

❤️❤️Kate❤️❤️


Treningsfriken

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny i dette gamet (kun 1 mnd) men tenkte at jeg måtte jo gå hart ut når jeg først skulle prøve 😁 Jeg var litt nervøs i starten og synes RE var vanskelig å skjønne vedrørende med anmeldelser og uten, dårlig tilbakemelding og AI lignende gode tilbakemeldinger. Gjorde først 2 avtaler som jeg avbestille grunnet dårlig følelse av meldinger på WhatsApp.

Avtalte tilslutt en date med ❤️❤️Kate❤️❤️, dessverre ingen link nå da hun har ferie, men kommer senere når hun er tilbake.

Jeg møtte Kate, garantert eksakte bilder i annonsen, i en ren og anonym leilighet, og ble møtt av en høy og passe tynn nydelig dame, med faste ungdommelige pupper, som ga meg et langt dypt kyss da jeg fortalte at hun var min første slik date. Etter en rask dusj i et rent og delikat bad, bar det inn på soverommet.

Her fikk jeg den råeste OWO jeg noen gang har opplevd, og resten var ikke noe dårligere. Hun utførte alt som var avtalt med et smil, og det føltes som hun nøt det vi drev med. Grunnet litt nervøs og at jeg har en vanvittig stamina (dessverre), fikk jeg ikke avfyrt raketten, men dette er overhode ikke hennes feil. Jeg booket dessverre bare en time denne gangen, men når hun er tilbake blir det en mye lengre date med Kate 🤗

Jeg kan anbefale denne dama 💯% og på det aller varmeste når hun kommer tilbake i starten av mai som hun sa, da skal jeg få lagt ut en link her.

  • Like 3
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
22 minutter siden, Treningsfriken skrev:

Da står det at denne profesjonelle skjønnheten er i Oslo 🥳 Anbefales

Kontrabeskjed 😫 det hadde skjedd en feil med websiden, så hun er fortsatt i Bergen. Dere får kose dere med henne der borte så lenge 👍

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...