Gå til innhold

NY Telegram gruppe - påske 2024


Okay

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, alpdlp skrev:

Broooo @Apeesel tokk meg bareback i går. han er for stor for det lille rumpe hullet mitt. han kom seg inn likevel med mye glidemiddel.

bro, for mye informasjon.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

jeg har så lyst på @Apeesel, tenker på han vær dag og natt.
han er min favoritt, han gjør alltid bareback.
moren min puler på @johnlogan, det går greit.
så lenge han gir henne orgasme så går det fint.

brooooo, john logan er en legende, du er heldig.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Okay skrev:

Det er ikke spam. Men jeg synes forumet har blitt helt ubrukelig nå dessverre, selv med blokkeringer så er det helt umulig å finne tråder som er aktive. Mulig det bare er kortvarig. Men dette er i hvert fall en mulighet. 

For en klaging. Forumet er ikke spesielt mye verre nå enn det var før.

Det som bekymrer meg mest er at forumet ser ut til å være forlatt av eierne, som tilsynelatende er danskene bak annoncelight. Det kan bety at det egentlig bare er en ren forglemmelse at de har fortsatt å betale for dette domenet. NORESK er bare et førerløst lite skip i Cyberspace, og kanskje brenner oksygenet opp en gang. Helt uventet og over natten.

Ja, det vil alltid være oppmerksomhetssyke som skal ødelegge forum innenfra, og det er visst klart at vi ikke blir kvitt dem. Heldigvis mangler vedkommende kunnskap til å virkelig ødelegge. P.t. kaster han vekk mer av sin egen tid enn andres tid.

  • Like 8
Lenke til kommentar

Problemet er i hovedsak at våres hobby er ikke akkurat ønsket av staten. Det hadde for så vidt ikke vært en stor sak å opprette et ny forum som har både en Admin og flere moderatorer. Men siden situasjonen i Norge er som den er kan man vel banne på at den som starter opp noe nytt hadde fått fult søkelys fra myndighetene på seg. 
Neste store spørsmål i denne sammenheng er jo i hvor vidt en ny forum blir akseptert av brukerne. Jeg satt i gang et forum i en annen lovlig nisjemarked med store ambisjoner, men endte opp med bare et fåtall brukerne som nesten ikke har gjort noe som helst for å få det i gang. Så jeg satt igjen med kostnader for websiden og har brukt masse tid for et prosjekt som ikke viste seg for å bli en suksess. 
En av årsakene er jo at et forum i seg selv er dessverre en utdatert form av kommunikasjon. Som andre har skrevet her før finnes det masse andre alternativer i dag som faktisk også har sine fordeler. Enklere måter å kommuniserer, gjerne kryptert eller i en stor pool av forskjellige temaer. Ulempen med det er derimot at det splitter også brukermassen som er helt nødvendig for å kunne ha en effektiv informasjonsutveksling. 

Det beste hadde selvfølgelig vært hvis 

noresk.com hadde fått en styring for å kunne luke ut spammere og holder trådene aktuelt siden forumet her er jo allerede etablert og blir brukt av folk. Jeg har mine tvil at et ny forum hadde klart seg over lengre tid….

 

Just my 2 Cents 

  • Like 7
Lenke til kommentar
34 minutter siden, alpdlp skrev:

husker du når apeesel pleide å betale mamma for sex @tototi?
Nok en tråd om mamma alpdlp, hun er en god kuk suger.

ja å gi god blowjob ligger i familien.

Lenke til kommentar
6 timer siden, LoveOWO skrev:

01.04-2024 skjer det noe. 

Jeg sitrer av spenning. Håper det er noe positivt da og ikke bare enda mer spamming..

Lenke til kommentar
4 minutter siden, HankyPanky skrev:

Jeg sitrer av spenning. Håper det er noe positivt da og ikke bare enda mer spamming..

Du får vel spenning nok ved å finne jenter online som du kan kjøpe seksuelle tjenester av?

Mange av oss andre er her på forumet fordi vi ikke har råd til all den kjøpesexen vi ønsker.  Det er ikke mye sitring her.

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Mr. V skrev:

Er det vi kaller aprilsnarr detta da?

Nei da. 

Det blir kanskje orden i rotet. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...